Spring naar bijdragen

Kaart werkt weer!


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Inderdaad! Geweldig nieuws!

 

Ik zie inderdaad in de statistieken nieuwe logs: http://www.geocaching.nl/stats/logs.php

 

Het lijkt er op dat de stipjes op de kaart alleen worden bijgewerkt als de cache al bekend was voordat het systeem plat ging (eind oktober, meen ik).

Lijkt me een kwestie van tijd voordat ook de nieuw geplaatste caches herkend worden en bv. als "nog niet gevonden" en "nieuw" zichtbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik twijfel nog een beetje, al wil ik de vreugde niet bederven.

Drie maand geleden vond ik een hele leuke cache, heb toen een Geo d'Or toegezegd, maar blijkens de kaart heb ik 'm schijnbaar niet gevonden :blush:

 

Dus zal ik nog steeds maar moeten blijven wachten en dat vind ik toch wel spijtig. Natuurlijk ben ik blij met al het goede werk dat de vrijwilligers voor ons allemaal verzetten (HULDE), maar ik had gehoopt dat het inmiddels een keer opgelost was. Qua functionaliteit is er immers niets gewijzigd.

 

Geotrail

bewerkt door Geotrail
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zie ook nog steeds cache`s staan die ik al gedaan heb maar die ik gisteren heb gedaan is van de kaart.

dus het gaat de goede kant op nog even rustig wachten.

ik heb er alle vertrouwen in :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me mee. De berichten waren dat het nog maanden zou kunnen duren. Maar ja, wat als alles weer goed werkt? Waar moeten "we" dan weer over zeuren? Ik moet er niet aan denken dat er ooit een dag aan zal breken dat echt niemand meer iets te klagen zou hebben over de site (indexpagina) DHZ, donaties, de modjes, admins of het forum. Wat een saaie boel zou het dan worden. Alleen maar blabla over geocaching, geocaching en nog eens geocaching.

 

"Het mooie van een zware beklimming is de afdaling"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me mee. De berichten waren dat het nog maanden zou kunnen duren. Maar ja, wat als alles weer goed werkt? Waar moeten "we" dan weer over zeuren? Ik moet er niet aan denken dat er ooit een dag aan zal breken dat echt niemand meer iets te klagen zou hebben over de site (indexpagina) DHZ, donaties, de modjes, admins of het forum. Wat een saaie boel zou het dan worden. Alleen maar blabla over geocaching, geocaching en nog eens geocaching.

 

"Het mooie van een zware beklimming is de afdaling"

 

 

ach kruimel er zijn toch ergere dingen dan dit :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me mee. De berichten waren dat het nog maanden zou kunnen duren. Maar ja, wat als alles weer goed werkt? Waar moeten "we" dan weer over zeuren? Ik moet er niet aan denken dat er ooit een dag aan zal breken dat echt niemand meer iets te klagen zou hebben over de site (indexpagina) DHZ, donaties, de modjes, admins of het forum. Wat een saaie boel zou het dan worden. Alleen maar blabla over geocaching, geocaching en nog eens geocaching.

 

"Het mooie van een zware beklimming is de afdaling"

 

Ben gerust gesteld Kruimel

Hier werk er nog steeds niets.

De logs zijn nog niet bijgewerkt, de kaarten niet en de stats niet, dus als je er wat gezeur over wilt dan geef maar een seintje

Zo niet dan wacht ik nog maar verder (on)geduldig af :eek:

:blush:

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was volgens mij geen kwestie van een of meerdere jobjes aanzetten, maar van een of meerdere jobjes (whatever it may be) opnieuw ontwikkelen en proberen/starten. Ik volg het hele gebeuren maar heeeeeel zijdelings maar ik meen dat ik begrepen heb dat er nu, of binnenkort, een "hotline" is met geocaching.com voor wat betreft alle gegevens. Zal wel weer een centenkwestie zijn :thumbup:

 

Xaa, thanx voor de opbeurende oprisping. De maanden zullen vast wel goed benut gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deeddie map het niet dan ?

(...)

Wat was het probleem eigenlijk ?

:)

 

Het probleem was, is nog steeds eigenlijk, dat ik de afgelopen maanden een paar hele mooie caches heb gedaan die ik niet heb kunnen waarderen met een Geo d'Or. Nu weet ik dat er mensen zijn die het nut van Geo D'Ors niet inzien. Net zoals ik het nut van mysteries niet inzie. Maar goed, ik hoef geen GdO's aan mysteries te geven ;).

 

Wat ook niet lekker werkte was het zoeken van caches die mijn cachemaatjes en ik beiden nog niet hadden gelopen, omdat er logjes ontbraken (en nog steeds ontbreken)

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...