Spring naar bijdragen

Kaart werkt weer!


Aanbevolen berichten

Ik zie ook steeds meer verschijnen.

 

Het lijkt er op dat oude logjes uitgelezen worden op het moment dat die caches nu door iemand gelogd worden. Als ik kijk naar de caches die ik nog mis zijn dat namelijk voornamelijk caches die al een tijdje niet gelogd zijn. Van caches die recentelijk wel gelogd zijn, zijn mijn "oude" logjes wel bekend.

 

Op een na zijn alle logjes van caches waar ik een Geo d'Or aan wilde toekennen ondertussen aanwezig, dus dat is ook weer opgelost. :thumbdown:

 

Maar ik ben geduldig en zie de rest vanzelf wel verschijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Joepie, ook ik heb mijn eerste geo d'ors kunnen uitdelen.

Eerst had ik nog genoeg gevonden en tegen de tijd dat ik ze wel had kon ik ze niet uitdelen.

Nu gelukkig wel.

 

Toegevoegd: En de fotocaroussel is ook bijgewerkt. Zag foto uit onze collectie voorbij komen.

bewerkt door millieballon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag dat ik een cache die ik net gelogd had, nu als in de logs van gc.nl terug komt. Erg goed! Helaas mis ik nog een behoorlijk aantal logs, vooral in oktober en november. Dat is jammer omdat daar ook een cache tussen zit die ik een Geo d'Or waard vind. Ook mis ik de plaatsingslogs van mijn nieuwste serie caches. Die zie ik ook niet op de kaart verschijnen. De logs van die caches zitten wel bij gc.nl in de database. Vreemd? Kan iemand dat uitleggen?

 

Van een bepaalde periode (ruwweg oktober - januari) missen alle logs.

 

Om een Geo d'Or te kunnen geven, moet je found-log aanwezig zijn.

Om een Geo d'Or te kunnen ontvangen, moet je cache-plaatsings-log aanwezig zijn.

 

Found-logs kunnen nu dus bestaan voor caches zonder aanwezige plaatsings-log.

Caches zonder aanwezige plaatsings-log verschijnen niet op de kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaart werkt weer? Niet helemaal. Kladdegat en ik hebben tegelijkertijd een "erwtje"cache geplaatst. Die van mij staat op de kaart en die van Kladdegat niet.

 

Het mysteriepunt ligt op de driesprong Stationsweg/Kampenweg/Hessenweg bij Wezep en het gaat om Ewtje 88.

 

Ligt het nu aan mij dat ik 'm niet zie :thumbdown: ?

88 is nog steeds niet zichtbaar. Ik vind dit sneu voor mijn zoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat nog meer geduld op zijn plaats is.

Het ene moment van kijken of het andere geeft schommelingen aan in gemiste logs.

In mijn geval schommelt het tussen 150 en 225 gemiste logs.

E.e.a. is dus nog niet betrouwbaar dus nog maar ff wachten met het geven en kunnen ontvangen van Geo d'Ors.

Hoop dat de lange onderbreking het Geo d'Or systeem niet te veel heeft ondermijnd.

:thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om een Geo d'Or te kunnen ontvangen, moet je cache-plaatsings-log aanwezig zijn.

 

Is dat zo? Voor een van mijn caches is een Geo d'Or uitgereikt, zonder dat een plaatsings-log aanwezig is. Of is dit ook weer een geval van het werkt, nog niet helemaal ;)

 

p.s. Niet dat ik er niet blij mee ben, ik hoop nog vele Geo d'Ors te ontvangen.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat komisch, dan doetie ut wel en dan doetie ut nie, sommige net gevonden doettie wel weg en een andere weer nie.

 

Ach we wachten wel af, ben al blij dat er vrijwilligers zo hun stinkende best aan't doen zijn.

 

Keep up the good work

 

Greetz AAPJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaart werkt weer? Niet helemaal. Kladdegat en ik hebben tegelijkertijd een "erwtje"cache geplaatst. Die van mij staat op de kaart en die van Kladdegat niet.

 

Het mysteriepunt ligt op de driesprong Stationsweg/Kampenweg/Hessenweg bij Wezep en het gaat om Ewtje 88.

 

Ligt het nu aan mij dat ik 'm niet zie :blink: ?

88 is nog steeds niet zichtbaar. Ik vind dit sneu voor mijn zoon.

Mijn stats op .nl kloppen steeds meer, nog niet helemaal, maar het gaat de goede kant op.

 

Op de gevonden kaart staat al de cache die ik vandaag ook gevonden heb, maar Erwtje 88, die op 11-11-2008 geplaatst is, staat nog steeds niet op de kaart. In een ander topic staat dat er binnen 2 weken bericht komt van het .nl-team. Zal mij benieuwen of dan alles goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...