De Scheertjes Geplaatst 10 januari 2009 Geplaatst 10 januari 2009 De coin van de bruine beren is wel heel erg mooi. Als Delftenaren zouden wij deze coin natuurlijk direct kopen.
Ruud4d Geplaatst 11 januari 2009 Geplaatst 11 januari 2009 De Kikkers heeft blijkbaar mijn bericht gelezen: kijk hier maar eens. Leuk dat ze het zo uitgewerkt hebben. Maar het is niet helemaal zoals ik het in gedachten heb. Ik heb Wammus gevraagd om er eens iets van te maken. Overigens vind ik het wel netjes als je even meldt dat je iemands idee gebruikt. Net nog 2 ontwerpen binnen gekregen. De ontwerper is team: De Kikkers
keske27 Geplaatst 11 januari 2009 Geplaatst 11 januari 2009 Omdat Crocs en Uggs niet meer kunnen in 2009 en Delfs blauw 't helemaal wordt : Hallo all, Deze staat voor mij met stip op nummer één Groetjes Kees
de kikkers Geplaatst 11 januari 2009 Geplaatst 11 januari 2009 De Kikkers heeft blijkbaar mijn bericht gelezen: kijk hier maar eens.Leuk dat ze het zo uitgewerkt hebben. Maar het is niet helemaal zoals ik het in gedachten heb. Ik heb Wammus gevraagd om er eens iets van te maken. Overigens vind ik het wel netjes als je even meldt dat je iemands idee gebruikt. Net nog 2 ontwerpen binnen gekregen. De ontwerper is team: De Kikkers Ik wil daar even op reageren, ik heb alleen je idee op mijn wijze vorm gegeven. Maar er zijn ongetwijfeld meerdere mensen die kunnen bedenken dat 2009 100 jaar elfstedentocht is. Het maakt ons niet uit wie wat op papier zet, ontwerpt of bedenkt. Belangrijk is dat we gewoon een mooie coin krijgen. De kikkers.
Seapie Geplaatst 11 januari 2009 Geplaatst 11 januari 2009 Omdat Crocs en Uggs niet meer kunnen in 2009 en Delfs blauw 't helemaal wordt : Hallo all, Deze staat voor mij met stip op nummer één Groetjes Kees Hier staan we ook paf! Dutcher dan Delftsblauw bestaat toch bijna niet. Formidabel!
Lepman Geplaatst 11 januari 2009 Geplaatst 11 januari 2009 Graag aan het verzoek van smeule blijven voldoen: Stemmen en bestellen kan nog niet, dus liever geen berichten als: "Die en die is mooi" en "Ik wil er wel 5 hebben, waar kan ik bestellen”. Al het andere is natuurlijk van harte welkom. We zien steeds meer berichten dat men een coin-ontwerp mooi vindt. Doe dat via een PM aan de ontwerper zodat dit topic 'schoon' blijft. Dankjewel
Ruud4d Geplaatst 11 januari 2009 Geplaatst 11 januari 2009 De Kikkers heeft blijkbaar mijn bericht gelezen: kijk hier maar eens.Leuk dat ze het zo uitgewerkt hebben. Maar het is niet helemaal zoals ik het in gedachten heb. Ik heb Wammus gevraagd om er eens iets van te maken. Overigens vind ik het wel netjes als je even meldt dat je iemands idee gebruikt. Net nog 2 ontwerpen binnen gekregen. >>plaatjes verwijderd<< De ontwerper is team: De Kikkers Ik wil daar even op reageren, ik heb alleen je idee op mijn wijze vorm gegeven. Maar er zijn ongetwijfeld meerdere mensen die kunnen bedenken dat 2009 100 jaar elfstedentocht is. Het maakt ons niet uit wie wat op papier zet, ontwerpt of bedenkt. Belangrijk is dat we gewoon een mooie coin krijgen. De kikkers. Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb mijn idee er ook neergezet met een uitnodiging naar mensen zoals jij om er een echt ontwerp van te maken. En zoals ik al zei, dat heb je heel leuk gedaan. Maar niet mijn smaak. Ik ga er wel voor zorgen dat er een voorbeeld komt zoals ik het wel graag zie
IkbenMamma Geplaatst 11 januari 2009 Geplaatst 11 januari 2009 Wie doet een poging om mij de lol van mysteries uit te leggen? Ik. PN Omdat Crocs en Uggs niet meer kunnen in 2009 en Delfs blauw 't helemaal wordt : Hallo all, Deze staat voor mij met stip op nummer één Groetjes Kees Hier staan we ook paf! Dutcher dan Delftsblauw bestaat toch bijna niet. Formidabel! En dan weer één van porselein , net als de klompencoin etc... ?!
Ilonka1980 Geplaatst 11 januari 2009 Geplaatst 11 januari 2009 Wie doet een poging om mij de lol van mysteries uit te leggen? Ik. PN Omdat Crocs en Uggs niet meer kunnen in 2009 en Delfs blauw 't helemaal wordt : Hallo all, Deze staat voor mij met stip op nummer één Groetjes Kees Hier staan we ook paf! Dutcher dan Delftsblauw bestaat toch bijna niet. Formidabel! En dan weer één van porselein , net als de klompencoin etc... ?! Volgens mij hoort dat bij een andere serie. Het idee is wel bijzonder
Team Swops Geplaatst 12 januari 2009 Geplaatst 12 januari 2009 Ik ben benieuwd wat de invallende dooi voor effect heeft op de ontwerpen Krijgen we straks de carnavalskrakers
Ilonka1980 Geplaatst 12 januari 2009 Geplaatst 12 januari 2009 Ik ben benieuwd wat de invallende dooi voor effect heeft op de ontwerpen Krijgen we straks de carnavalskrakers Is dat echt Hollands dan??
Fire5 Geplaatst 12 januari 2009 Geplaatst 12 januari 2009 Nou vooruit dan maar.Een paar oude ontwerpen van stal gehaald omdat de nadruk (door de winter) wel erg op schaatsen en Friesland (niet negatief) worden gelegd. Drie ontwerpen en onderwerpen waar we als Nederlander best wel trots op mogen zijn. de laatste is misschien wel de mooiste cq leukste. 75 jaar naar dato. Ger@ld Het betreft alleen een voorkant, De achterkant komt dan vanzelf. Ik ga voor de Daf en de Uiver!
smeule Geplaatst 12 januari 2009 Auteur Geplaatst 12 januari 2009 Vandaag nog een tweetal ontwerpen binnen gekregen van De Kikkers:
GrijsBaard Geplaatst 19 januari 2009 Geplaatst 19 januari 2009 (bewerkt) Even overgezet naar deze topic. 24 januari 2009 bewerkt door GrijsBaard
Voortrekkers Geplaatst 24 januari 2009 Geplaatst 24 januari 2009 Ik ben ook maar 's bezig gegaan: Weer 's wat anders qua onderwerp.
Aanbevolen berichten