Spring naar bijdragen

Natte logrol bij micro's


Team 53° Noord

Aanbevolen berichten

Heb je wel eens contact opgenomen met die mensen die een Needs maintenance loggen, en wat voor een lui zijn het?

 

Al ze gebrek aan ervaring hebben is het mischien handig om het een en ander uit te leggen daar maak je hun blij mee en ook de volgende cacheouwners die ze bezoeken.

Zijn het meer ervaren cachers is het altijd handig om uitleg van hun doen te Vragen

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo all,

 

Van de week nog iemand gesproken :) die vond dat er een cache van mij

meentenansj nodig had? ;):yes:

 

Het moet ook niet gekker worden?

Groetjes Kees

En had de cache ook maintenance nodig? (Waarom logde die persoon "Need Maintenance"?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Van de week nog iemand gesproken :) die vond dat er een cache van mij

meentenansj nodig had? ;):yes:

 

Het moet ook niet gekker worden?

Groetjes Kees

En had de cache ook maintenance nodig? (Waarom logde die persoon "Need Maintenance"?)

 

 

Hallo all, en ook Nemelis.

 

Zo worden dus dingen omgedraaid en niet goed gelezen.

 

Ik schrijf/type dus: Van de week nog iemand gesproken

en dus niet: Iemand logde need Maintenance?????????

 

 

Groetjes Kees

 

En Oh ja de cache kan blijven liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Van de week nog iemand gesproken :) die vond dat er een cache van mij

meentenansj nodig had? ;):yes:

 

Het moet ook niet gekker worden?

Groetjes Kees

En had de cache ook maintenance nodig? (Waarom logde die persoon "Need Maintenance"?)

 

 

Hallo all, en ook Nemelis.

 

Zo worden dus dingen omgedraaid en niet goed gelezen.

 

Ik schrijf/type dus: Van de week nog iemand gesproken

en dus niet: Iemand logde need Maintenance?????????

 

 

Groetjes Kees

 

En Oh ja de cache kan blijven liggen.

 

Dag Keske en ook all,

 

Oeps, je hebt gelijk. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Needs maintance wil ook niet altijd helpen. Ik zat gisteren naar GC11GPY te kijken en zag dat deze sinds augustus 2008 niet meer gelogd is en dat er toen al enkele keren was aangegeven dat de cache niet meer te loggen viel vanwege een zeiknatte logrol. Nu dus een half jaar verder en er is nog niets aan gedaan.

 

 

/* Edit */

Oeps, :yes: ik zie net dat het een cache is van Geopatra (die in ieder geval hier wel actief is en aangeeft wel controlles te doen). :blush:

En Geopatra heeft juist aangegeven dat ie een Needs Maintenance absoluut niet waardeerd. Dus mischien is dat de reden dat ie op Needs Maintenance blijft staan (en zijn er gewoonweg geen mensen na augustus langs geweest).

Als dat zo is is mijn opmerking van hierboven hierbij ingetrokken natuurlijk.

 

Oeps, je bent toch niet bang voor mijn pen . :)

 

Ik denk dat needs maintenance hier aardig op zijn plaats is.

Deze is er door geschoten blijkbaar en niet op mijn onderhoudslijst terecht gekomen. ;)

 

Dus bedankt voor de terechtwijzing!

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/* Edit */

Oeps, :yes: ik zie net dat het een cache is van Geopatra (die in ieder geval hier wel actief is en aangeeft wel controlles te doen). :blush:

En Geopatra heeft juist aangegeven dat ie een Needs Maintenance absoluut niet waardeerd. Dus mischien is dat de reden dat ie op Needs Maintenance blijft staan (en zijn er gewoonweg geen mensen na augustus langs geweest).

Als dat zo is is mijn opmerking van hierboven hierbij ingetrokken natuurlijk.

 

Oeps, je bent toch niet bang voor mijn pen . :)

 

Ik denk dat needs maintenance hier aardig op zijn plaats is.

Deze is er door geschoten blijkbaar en niet op mijn onderhoudslijst terecht gekomen. ;)

 

Dus bedankt voor de terechtwijzing!

 

Geopatra.

Nee, hoor ik ben niet bang voor je pen (al is een pen machtiger dan het zwaard ;) )

Maar je had al melding gemaakt van jou mening over Needs Maintenance en over hoe je onderhoud pleegt, dus toen ik zag dat de cache van jou was dacht ik mischien heeft ie het expres laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/* Edit */

Oeps, :yes: ik zie net dat het een cache is van Geopatra (die in ieder geval hier wel actief is en aangeeft wel controlles te doen). :blush:

En Geopatra heeft juist aangegeven dat ie een Needs Maintenance absoluut niet waardeerd. Dus mischien is dat de reden dat ie op Needs Maintenance blijft staan (en zijn er gewoonweg geen mensen na augustus langs geweest).

Als dat zo is is mijn opmerking van hierboven hierbij ingetrokken natuurlijk.

 

Oeps, je bent toch niet bang voor mijn pen . :)

 

Ik denk dat needs maintenance hier aardig op zijn plaats is.

Deze is er door geschoten blijkbaar en niet op mijn onderhoudslijst terecht gekomen. ;)

 

Dus bedankt voor de terechtwijzing!

 

Geopatra.

Nee, hoor ik ben niet bang voor je pen (al is een pen machtiger dan het zwaard ;) )

Maar je had al melding gemaakt van jou mening over Needs Maintenance en over hoe je onderhoud pleegt, dus toen ik zag dat de cache van jou was dacht ik mischien heeft ie het expres laten staan.

 

Nee hoor, dit was een door mij als serieus ervaren opmerking.

Als ik het expres laat staan pleeg ik op de cachepagina - en als note - lekker vet te vragen of een volgende het kokertje eventueel vervangt, alvorens ik ertoe kom.

 

Het hoeft geen geheim te zijn dat ik zeker niet altijd in staat ben om binnen de soms genoemde termijn handelend op te treden.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn die dingen best waterdicht, maar ik heb ook vaak natte logrolletjes. :) En als ze heel nat zijn, kun je er nauwelijks meer op schrijven... :yes:

 

Ik heb een "Allwrite" - pen en die schrijft zelfs op vrij vochtige logrolletjes. Een echte aanrader ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, dit was een door mij als serieus ervaren opmerking.

Als ik het expres laat staan pleeg ik op de cachepagina - en als note - lekker vet te vragen of een volgende het kokertje eventueel vervangt, alvorens ik ertoe kom.

Aha, die moet ik onthouden. Als een cache van mij onderhoud nodig heeft vraag ik gewoon de eerstvolgende cacher. :)

 

gc.nl

Als cache-eigenaar ben je ook verantwoordelijk voor het regelmatig fysiek controleren van je cache, in het bijzonder wanneer iemand een probleem met de cache meldt (vermist, beschadigt, nat, etc.) Je kan de cache tijdelijk op inactief zetten om anderen te laten weten dat ze niet op jacht kunnen tot je een kans hebt gehad om het probleem op de lossen. Dit geeft je de mogelijkheid om binnen een redelijke termijn (normaal een paar weken) de cache te bezoeken. Indien de cache niet fatsoenlijk onderhouden wordt, of voor langere tijd op inactief staat, kunnen we de cache archiveren.

 

Wordt met een verzoek voor de volgende cacher, zoals beschreven, dan niet de verantwoordleijkheid een beetje gemakkelijk afgeschoven?

 

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn die dingen best waterdicht, maar ik heb ook vaak natte logrolletjes. :thumbdown: En als ze heel nat zijn, kun je er nauwelijks meer op schrijven... :no:

 

Ik heb een "Allwrite" - pen en die schrijft zelfs op vrij vochtige logrolletjes. Een echte aanrader :thumbup:

Bij de Shop van geocaching.com kun je volgens mij een allwrite logboek bestellen, maar die zit helaas niet in alle caches...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn die dingen best waterdicht, maar ik heb ook vaak natte logrolletjes. :thumbdown: En als ze heel nat zijn, kun je er nauwelijks meer op schrijven... :no:

 

Ik heb een "Allwrite" - pen en die schrijft zelfs op vrij vochtige logrolletjes. Een echte aanrader :thumbup:

 

Als een rol echt goed nat is dan plakken de bladzijden aan elkaar en scheuren ze kapot als je het rolletje uit probeert te rollen. Schrijven vernielt het papier dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn die dingen best waterdicht, maar ik heb ook vaak natte logrolletjes. :thumbdown: En als ze heel nat zijn, kun je er nauwelijks meer op schrijven... :no:

 

Ik heb een "Allwrite" - pen en die schrijft zelfs op vrij vochtige logrolletjes. Een echte aanrader :thumbup:

 

Als een rol echt goed nat is dan plakken de bladzijden aan elkaar en scheuren ze kapot als je het rolletje uit probeert te rollen. Schrijven vernielt het papier dan ook.

 

Klopt, dat ben ik ook al eens tegengekomen. Voor dit soort situaties heb ik tegenwoordig een leeg logpapiertje in mijn cache-bag zitten. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn die dingen best waterdicht, maar ik heb ook vaak natte logrolletjes. :thumbup: En als ze heel nat zijn, kun je er nauwelijks meer op schrijven... :blush:

 

Ik heb een "Allwrite" - pen en die schrijft zelfs op vrij vochtige logrolletjes. Een echte aanrader :thumbup:

 

Als een rol echt goed nat is dan plakken de bladzijden aan elkaar en scheuren ze kapot als je het rolletje uit probeert te rollen. Schrijven vernielt het papier dan ook.

 

Klopt, dat ben ik ook al eens tegengekomen. Voor dit soort situaties heb ik tegenwoordig een leeg logpapiertje in mijn cache-bag zitten. :blush:

 

Om dit te voorkomen heb ik de cache-rolletjes / schriften / boekjes van de 4 caches die ik over heb genomen (en waarvan ik er 2 van rolletjes naar schrift / boekje heb ge-upgrade) voorzien van zakjes om het rolletje / boekje / schriftje. Puur zodat er een extra bescherming is tussen de koude/natte cache-buitenwand en het rolletje/schriftje/boekje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...