Spring naar bijdragen

banner/logo maken


kruimbol

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zie dat hier wat kennis van fotobewerkingsprogramma's aanwezig is.

Voor mijn nieuwe cache wil ik een banner maken. Die moet gaan bestaan uit een foto die ik gemaakt heb, met daarover het logo (in het wit) van het logo heb ik een plaatje. Dat plaatje is klein. De anti-aliasing die daar in zit wil ik behouden. De kleur is een soort licht groen, 241 verschillende kleuren volgens gimp. Als ik die naar grayscale vertaal ben ik er al een hoop kwijt, ik weet niet of dat erg is, en is het donkerste gedeelte ook niet helemaal zwart.

 

Gisteren heb ik met layers proberen te werken, maar dat is me niet gelukt. Zou iemand mij willen uitleggen hoe ik dat moet doen? Ik heb de de beschikking over giimp en alles wat met apt-get op m'n computer is te zetten.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Ik heb een banner gemaakt met Photoshop, maar weet nu niet goed hoe verder... Heb zelf geen webpagina, dus kan ik 'm dan gewoon aan de cacheomschrijving toevoegen en kunnen loggers dan via de eigenschappen de banner uploaden voor hun statistieken?

Ik heb namelijk geprobeerd 'm via Frontoffice om te zetten naar een html code maar zie alleen de contouren in de beschrijven, niet het plaatje.

 

Weet iemand raad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet niet bij wie jij je internet haalt maar de meeste providers beide een beperkte ruimte voor een eigen internetsite. Nu kun je op dat gedeelte ook gewoon afbeeldingen zetten zonder dat je een hele site in elkaar zet. Meer informatie over hoe dit werkt kun je vaak terug vinden op de site van je internet provider.

Daar zou je dan je banner naar toe kunnen uploaden.

De banner kan je dan vervolgens linken op je cachepagina.

Wil je dat niet iedereen er met je banner vandoor gaat kun je ook de link versturen naar diegene die een found hebben gelogd.

 

Verder kun je ook gratis ruimte op internet krijgen voor foto's etc. Daar kun je ook een banner op plaatsen natuurlijk. Even google gebruiken en dan moet je daar wel een oplossing voor kunnen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...