Boswijk Posse Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 (bewerkt) Hartverwarmend om in deze tijd van krediet crisis, instortende huizenmarkt en aanstormende recessie te constateren dat de FTF ranking nog altijd als zinvolle vrijetijdsbesteding fungeert voor de economisch inactieven in onze maatschappij. Alle gekheid op een stokkie, veel plezier ermee maar het is niet mijn ding. Ik ga wel even kijken hoe ik uit de lijst kan blijven als ik toch per ongeluk bij de eerste drie zit. Misschien kan ik een optie 'niet op lijst' krijgen. 12 november 2008 bewerkt door Boswijk Posse
Twin Peaks Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Misschien kan ik een optie 'niet op lijst' krijgen. Ach...dat is destijds bij de aankondiging door de maker weliswaar beloofd, maar zal wel te lastig te programmeren zijn. Als je zo snel mogelijk, zoveel mogelijk in elkaar frommelt kun je nou eenmaal niet altijd even zorgvuldig zijn. Ook niet met je beloftes. Ik begrijp dit topic sowieso niet. Op GC.NL is om diverse redenen afgestapt van het FTF klassement. Het strookt niet langer met de ideeen die ze over Geocaching hebben en is zeker niet in lijn met de nieuwe doelstellingen zoals die onlangs in de nieuwsbrief zijn geformuleerd. Dat een cacher op zijn prive site dit klassement wenst voort te zetten, swa...so be it. Veel plezier ermee. Wat ik niet snap is dat hier op dit forum nog steeds allerlei informatie hierover wordt opgedrongen. Doe dat dan ook op je eigen site. We hebben het hier toch ook niet over de statistieken bij Terra- Navi of Qualicaching? GC.NL heeft geen FTF klassement meer. Punt uit... Waarom er hier dan over blijven posten? Als ik moderator was, dan wist ik het wel.
Team Aragorn Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Misschien kan ik een optie 'niet op lijst' krijgen. Ach...dat is destijds bij de aankondiging door de maker weliswaar beloofd, maar zal wel te lastig te programmeren zijn. Als je zo snel mogelijk, zoveel mogelijk in elkaar frommelt kun je nou eenmaal niet altijd even zorgvuldig zijn. Ook niet met je beloftes. Ik begrijp dit topic sowieso niet. Op GC.NL is om diverse redenen afgestapt van het FTF klassement. Het strookt niet langer met de ideeen die ze over Geocaching hebben en is zeker niet in lijn met de nieuwe doelstellingen zoals die onlangs in de nieuwsbrief zijn geformuleerd. Dat een cacher op zijn prive site dit klassement wenst voort te zetten, swa...so be it. Veel plezier ermee. Wat ik niet snap is dat hier op dit forum nog steeds allerlei informatie hierover wordt opgedrongen. Doe dat dan ook op je eigen site. We hebben het hier toch ook niet over de statistieken bij Terra- Navi of Qualicaching? GC.NL heeft geen FTF klassement meer. Punt uit... Waarom er hier dan over blijven posten? Als ik moderator was, dan wist ik het wel. Als iedereen altijd consequent was en deed wat hij of zij gezegd/beloofd had ... ik kan me ook diverse personen herinneren die overduidelijk te kennen hebben gegeven in dit forum niet meer te gaan posten Groetjes, Fangorn.
Malyenki Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Mmmmmm, bovenstaande begrijp ik niet, TP? Omdat .nl het niet meer op de site heeft staan, mag er dan ook niet meer over gepraat worden?? Er staat heel veel in het forum, wat niet 'van .nl is'. Krijgen de moderators het nog druk mee. Alle persoonlijke mededelingen, coininfo, en weet ik veel wat voor gebabbel nog meer: allemaal weg ermee. Moderators: succes! Oh ja: Smeule, knap gedaan, ik weet dat jullie altijd alert zijn om een cache proberen te ontmaagden, en vaak lukt het ook. Gefeliciteerd.
Twin Peaks Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Als iedereen altijd consequent was en deed wat hij of zij gezegd/beloofd had ... ik kan me ook diverse personen herinneren die overduidelijk te kennen hebben gegeven in dit forum niet meer te gaan posten Groetjes, Fangorn. Helemaal gelijk....kon het weer eens niet laten...Sorry... :naughty:
reej Geplaatst 13 november 2008 Auteur Geplaatst 13 november 2008 (bewerkt) Misschien kan ik een optie 'niet op lijst' krijgen. Ach...dat is destijds bij de aankondiging door de maker weliswaar beloofd, maar zal wel te lastig te programmeren zijn. Als je zo snel mogelijk, zoveel mogelijk in elkaar frommelt kun je nou eenmaal niet altijd even zorgvuldig zijn. Ook niet met je beloftes. Ik begrijp dit topic sowieso niet. Op GC.NL is om diverse redenen afgestapt van het FTF klassement. Het strookt niet langer met de ideeen die ze over Geocaching hebben en is zeker niet in lijn met de nieuwe doelstellingen zoals die onlangs in de nieuwsbrief zijn geformuleerd. Dat een cacher op zijn prive site dit klassement wenst voort te zetten, swa...so be it. Veel plezier ermee. Wat ik niet snap is dat hier op dit forum nog steeds allerlei informatie hierover wordt opgedrongen. Doe dat dan ook op je eigen site. We hebben het hier toch ook niet over de statistieken bij Terra- Navi of Qualicaching? GC.NL heeft geen FTF klassement meer. Punt uit... Waarom er hier dan over blijven posten? Als ik moderator was, dan wist ik het wel. Welke forumregel zegt dat je het niet over FTF mag hebben ? Vindt je het niets... dat kan... post dan ook niets... het levert meer drama op dan plezier... Is het niet volgens de regels dan pakt een modje me wel aan... is zie hier geen probleem. 13 november 2008 bewerkt door reej
De Roode Loper Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 1. Het topic gaat er over dat Smeule het meeste goud heeft. Dit staat op een site die niet van .nl is. Mag er niet meer naar andere sites verwezen worden zoals de plek waar GCtool staat, of sites over waar je coins kunt acitveren? 2. Opgedrongen? Het staat elke forumgebruiker vrij om een topic wel of niet te lezen. Opgedrongen? Ik denk het niet, het is je vrije keuze.
Janivanda Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 @Smeule: van harte gefeliciteerd! (en hou Reej in de gaten ) @discussie: als het je niet interesseert, lees het dan niet en reageer dan ook niet...
Wammus Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Smeule gefeleciteerd! Volgens mij heeft dit zeker met GeoCaching te maken, dus mag het hier best gepost worden. Het heeft in ieder geval veel meer met GC te maken dan de persoonlijke mededelingen in een ander subforum die mij niet interesseren en die ik dus ook niet lees....
Wammus Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Smeule gefeliciteerd! Volgens mij heeft dit meer met geocaching te maken dan veel andere mededelingen (oa in het subforum persoonlijke mededelingen) dus hoort het hier best thuis.
Team Van Stoffelen Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 (bewerkt) Hmmm. En toen was er opeens een bijdrage van Kruimeldief verdwenen, inclusief de reactie(s) daarop. Maar hoe dan ook: Smeule gefeliciteerd! 13 november 2008 bewerkt door Team Van Stoffelen
barny Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Ja, jammer, ik vond het weer (en nu schrijf ik een besmet woord hier op het forum) ouderwets heerlijk om zijn schrijfsels te mogen lezen en ik had de hoop dat hij zijn eigen opgelegde ban had doorbroken maar helaas is de tijd nog niet zo ver. Daarbij is het natuurlijk wel makkelijk dat hij zelf over een knop bezit ( kleur even niet belangrijk) die het gelijk weer onzichtbaar kan maken. Misschien een leuk programmeerprojectje voor de broekies: welke berichten zijn er verdwenen? Barny in een prachtig zonnetje met een nog mooier uitzicht naar het zuiden ad N52 01.648 E 005 07.666 1011 berichten geschreven waarvan 8 verwijdert (Gegumd) zijn Ow ja, hoewel het mij niet echt kan boeien, Smeule proficiat en een Kleijn berichtje aan Jr 6-5
Aanbevolen berichten