Spring naar bijdragen

Advies aanschaf extra's bij eerste GPS


qc1500

Aanbevolen berichten

Nogmaals dank voor deze snelle reacties, ik kom wel op meer forums maar hier gaat het echt super!

 

De bestelling is inmiddels de deur uit, zonder topokaart. Als het geocaching tot een verslaving gaat leiden zien we wel weer verder :lol1:

 

Ik heb trouwens afgelopen week een poging gewaagd zonder, maar na een uurtje rond te hebben gedwaald weer naar huis gegaan. Na een half uur toch weer terug en vervolgens weer niks gevonden.....is dit het begin van de verslaving? ;)

 

Nu maar wachten naast de brievenbus

 

Helaas ben je niet meer te genezen, het virus heeft je al in zijn greep :) :)

 

voor wat betreft het Forum, dank voor je compliment wij proberen met z'n alle te verbeteren en ik moet zeggen... een van de beter newbie draadjes ;) zie dat we het wel kunnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nogmaals dank voor deze snelle reacties, ik kom wel op meer forums maar hier gaat het echt super!

 

De bestelling is inmiddels de deur uit, zonder topokaart. Als het geocaching tot een verslaving gaat leiden zien we wel weer verder ;)

 

Ik heb trouwens afgelopen week een poging gewaagd zonder, maar na een uurtje rond te hebben gedwaald weer naar huis gegaan. Na een half uur toch weer terug en vervolgens weer niks gevonden.....is dit het begin van de verslaving? ;)

 

Nu maar wachten naast de brievenbus

 

Zo te lezen is de verslaving er al. :thumbup:

 

Succes met cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nu een paar weekjes verder en het gaat goed met het pijltje hoor. Kost wel en paar natte sokken maar ach dat mag de pret niet drukken. Het programmeren gaat ook goed. Het enige dat niet lukt is de tripteller op nul te zetten zodat ik kan zien hoeveel ik die dag heb afgelegd. Vandaag de eerste multi gedaan en dat is zeker mijn favoriet.gr!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu een paar weekjes verder en het gaat goed met het pijltje hoor. Kost wel en paar natte sokken maar ach dat mag de pret niet drukken. Het programmeren gaat ook goed. Het enige dat niet lukt is de tripteller op nul te zetten zodat ik kan zien hoeveel ik die dag heb afgelegd. Vandaag de eerste multi gedaan en dat is zeker mijn favoriet.gr!

 

 

Als je op je etrex de tripteller op het schermpje hebt, dan kun je op het onderste knopje aan de linkerkant drukken. Dan staat daar reset. Dat kun je dan weer selecteren en zo zet ik de teller op nul! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu een paar weekjes verder en het gaat goed met het pijltje hoor. Kost wel en paar natte sokken maar ach dat mag de pret niet drukken. Het programmeren gaat ook goed. Het enige dat niet lukt is de tripteller op nul te zetten zodat ik kan zien hoeveel ik die dag heb afgelegd. Vandaag de eerste multi gedaan en dat is zeker mijn favoriet.gr!

 

 

Als je op je etrex de tripteller op het schermpje hebt, dan kun je op het onderste knopje aan de linkerkant drukken. Dan staat daar reset. Dat kun je dan weer selecteren en zo zet ik de teller op nul! :blush:

 

Maar kijk uit wat je aangevinkt hebt, je bent zo al je caches kwijt, is mij op vakantie gebeurd!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf ook begonnen zonder kaart maar nadat ik een half bos ben doorgeploegd achter de wijzer van de GPS aan en de cache vervolgens vlak bij een pad vond realiseerde ik me al snel dat een kaart zeker voordelen heeft...

 

Dat is een waarheid als een koe, maar ja zo zijn er wel meer. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...