Spring naar bijdragen

Wat voor apparaat voor Whereigo-caches

Zeldenrust

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op dit moment kan ik geen Whereigo lopen aangezien ik een Garmin GPSmap 60CX bezit.

Omdat ik een uitgebreide telefoon heb (met oa. Windows Mobile) was ik ook eigenlijk niet van plan om een dure PDA te kopen.

Mijn telefoon heeft alleen geen GPS-functie. (Het is een Samsung i600).

Heeft iemand voor mij een tip, wat ik voor een klein prijsje kan aanschaffen, waarmee ik Whereigo's kan lopen?

Alvast bedankt.

Zeldenrust

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op dit moment kan ik geen Whereigo lopen aangezien ik een Garmin GPSmap 60CX bezit.

Omdat ik een uitgebreide telefoon heb (met oa. Windows Mobile) was ik ook eigenlijk niet van plan om een dure PDA te kopen.

Heeft iemand voor mij een tip, wat ik voor een klein prijsje kan aanschaffen, waarmee ik Whereigo's kan lopen?

Als je al een windows-mobile telefoon hebt, dan is de keus zeer eenvoudig: een bluetooth GPS (let op dat static navigation uitstaat). Vervolgens de WiG-player instaleren en veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je al een windows-mobile telefoon hebt, dan is de keus zeer eenvoudig: een bluetooth GPS (let op dat static navigation uitstaat). Vervolgens de WiG-player instaleren en veel plezier.

Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee.

Maar hoe weet ik of mijn telefoon dit ook werkelijk kan. Of kan het altijd als je windows mobile op je telefoon hebt staan?

Kan ik WiG ook testen op mijn telefoon zonder GPS-ontvanger?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, dat klinkt goed. :D Ik heb een HTC touch daimond (met gps). Waar kan ik WIG -player halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wherigo player kan je downloaden op www.wherigo.com Let wel dat je misschien .NET moet installeren alvorens de player te kunnen gebruiken. Zie hiervoor ook de wherigo website.

Zonder GPS op je mobiel/PDA valt er weinig te testen denk ik. Ik meen dat het niet eens opstart maar dat weet ik niet zeker.

bewerkt door delta123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wherigo player kan je downloaden op www.wherigo.com Let wel dat je misschien .NET moet installeren alvorens de player te kunnen gebruiken. Zie hiervoor ook de wherigo website.

Zonder GPS op je mobiel/PDA valt er weinig te testen denk ik. Ik meen dat het niet eens opstart maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb WiG op mijn telefoon gezet, maar hij doet het inderdaad niet, maar waarom doet hij het wel op mijn PC. Daar heb ik toch ook geen GPS-ontvanger aan zitten.

Ik dacht dat ik .NET al geinstaleerd had voor PGCT (die doet het wel), maar ik zal kijken of dat helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb WiG op mijn telefoon gezet, maar hij doet het inderdaad niet, maar waarom doet hij het wel op mijn PC. Daar heb ik toch ook geen GPS-ontvanger aan zitten.

Ik dacht dat ik .NET al geinstaleerd had voor PGCT (die doet het wel), maar ik zal kijken of dat helpt.

Ik hoop niet dat je de PC versie op jouw mobiel hebt gezet :D

Het zou kunnen dat de mobiele versie WEL een GPSr verwacht, geen idee, kan het niet voor je testen.

Wat betreft .NET; daar heb je verschillende versies in. Ik weet niet of PGCT dezelfde versie gebruikt als WiG.

Je hebt .NET CF 1.0 tot .NET CF 3.5

Zal vast wel ergens staan wat WiG verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik Heb "Wherigo Player for Pocket PC" geinstaleerd. Is dat goed?

Voor PGCT heb ik .NET CF 3.5 geïnstaleerd, voor Wig heb ik volgens site 2.0 nodig.

Is 3.5 dan goed of moet ik toch 2.0 instaleren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik Heb "Wherigo Player for Pocket PC" geinstaleerd. Is dat goed?

Voor PGCT heb ik .NET CF 3.5 geïnstaleerd, voor Wig heb ik volgens site 2.0 nodig.

Is 3.5 dan goed of moet ik toch 2.0 instaleren?

Op zich is 3.5 een uitbreiding op 2.0. Het zou waarschijnlijk kunnen, maar je kunt natuurlijk altijd 2.0 installeren en daarna weer 3.5.

Ik ken jouw telefoon niet, maar als je al eens eerder PPC versies van de applicaties geinstalleerd hebt, dan zal PPC versie wel goed zijn.

Je hebt namelijk voor elke processor architectuur een andere binary (programma) nodig.

Ik zou in ieder geval eens 2.0 en dan 3.5 weer eens installeren. Kun je in ieder geval .NET uitsluiten van de oorzaak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, ik heb Wherigo geïstalleerd en .net maar hij loopt steeds vast (Windows 6.1?). :crybaby:

Inmiddels heb ik ook zomaar een willekeurige cartridge gedownload, maar dat helpt ook niet.

Of het dus werkt op de HTC? Ik weet het nog niet.

In ieder geval bedankt voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...