Spring naar bijdragen

Mijn eerste !!


molle

Aanbevolen berichten

Een paar weken geleden hoorde ik voor het eerst het begrip geocaching. Ik bezocht de site en wist onmiddellijk dat ik dit leuk ging vinden.

Gisteren heb ik voor mijn verjaardag een GPS gekregen (gevraagd) en vandaag mijn 1e cache gevonden.

En dan te bedenken dat ik een paar dagen daarvoor op de bewuste plek was zonder te weten dat daar iets verborgen lag.

En dat niet alleen....op de kaart heb ik nog 5 plaatsen gevonden dichtbij bij huis waar ook wat verborgen ligt.

 

Ik denk dat ik dit wel erg leuk ga vinden. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een paar weken geleden hoorde ik voor het eerst het begrip geocaching. Ik bezocht de site en wist onmiddellijk dat ik dit leuk ging vinden.

Gisteren heb ik voor mijn verjaardag een GPS gekregen (gevraagd) en vandaag mijn 1e cache gevonden.

En dan te bedenken dat ik een paar dagen daarvoor op de bewuste plek was zonder te weten dat daar iets verborgen lag.

En dat niet alleen....op de kaart heb ik nog 5 plaatsen gevonden dichtbij bij huis waar ook wat verborgen ligt.

 

Ik denk dat ik dit wel erg leuk ga vinden. :yes:

 

 

Ook verslaafd :dribble:

 

 

Gefeliciteerd!!! :thumbup::thumbup::clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei oei oei, in het psychologie blad dat vanochtend op de tafel van de tandarts lag las ik:

 

In deze hoogtijdagen van de consumptie verschijnen er nieuwe vormen van verslaving die minder gevaarlijk en verwoestend zijn dan tabak, alcohol en drugs, maar bijna net zo schadelijk voor uw geestelijke gezondheid... :thumbup:

 

Het eindigt met een advies "hoe er vanaf te raken":

Als de verslaving er eenmaal is en u niet meer loslaat is het heel belangrijk dat u erover praat en het probleem als dusdanig herkent en erkent. Dat is altijd een proces van lange duur. Daarom volstaat het niet om iemand in vertrouwen te nemen, maar moet u ook een behandeling beginnen. Vaak proberen mensen er op hun eentje vanaf te raken en praten ze er met niemand over.

 

Wordt het niet eens tijd voor een "praatgroep" hier met al die verslaafden? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei oei oei, in het psychologie blad dat vanochtend op de tafel van de tandarts lag las ik:

 

In deze hoogtijdagen van de consumptie verschijnen er nieuwe vormen van verslaving die minder gevaarlijk en verwoestend zijn dan tabak, alcohol en drugs, maar bijna net zo schadelijk voor uw geestelijke gezondheid... :thumbup:

 

Het eindigt met een advies "hoe er vanaf te raken":

Als de verslaving er eenmaal is en u niet meer loslaat is het heel belangrijk dat u erover praat en het probleem als dusdanig herkent en erkent. Dat is altijd een proces van lange duur. Daarom volstaat het niet om iemand in vertrouwen te nemen, maar moet u ook een behandeling beginnen. Vaak proberen mensen er op hun eentje vanaf te raken en praten ze er met niemand over.

 

Wordt het niet eens tijd voor een "praatgroep" hier met al die verslaafden? :dribble:

 

/* Freud aan */

Ah so, So Sie wollen praten?.... Das kan natuurlich. Sie kunnen die bank vinden auf coordinaat N51.06.137 E005.52.776

/* Freud uit */

 

Btw wel uitkijken voor tante Trijn. :thumbup:

 

Maar aan de OP: gefeliciteerd met je nieuwe verslaving. Ik heb er een paar jaar over gedaan voordat ik mezelf zover had gekregen om eens te kijken waarom die collega's van mij zo verslaafd waren. Maar toen wist ik het ook 8)

bewerkt door Nemelis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes en veel plezier met deze zeer verslavende hobby.

Ik kan het ook al weten, want als ik een week niet cache begin ik te trillen.

Tevens ben ik niet meer te redden, sinds ik mijn eerste cache heb gelegd.

 

Na de eerste "found it" volgen velen en dan is het echt mis. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar weken geleden hoorde ik voor het eerst het begrip geocaching. Ik bezocht de site en wist onmiddellijk dat ik dit leuk ging vinden.

Gisteren heb ik voor mijn verjaardag een GPS gekregen (gevraagd) en vandaag mijn 1e cache gevonden.

En dan te bedenken dat ik een paar dagen daarvoor op de bewuste plek was zonder te weten dat daar iets verborgen lag.

En dat niet alleen....op de kaart heb ik nog 5 plaatsen gevonden dichtbij bij huis waar ook wat verborgen ligt.

 

Ik denk dat ik dit wel erg leuk ga vinden. ;)

 

 

Welkom to the club ;) Zekerweten dat je een boel plezier gaat beleven aan deze hobby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan weet ik al wat je dit weekend gaat doen ;)

Welkom en veel plezier met je nieuwe hobby :)

 

niet alleen dit weekend denk ik er zullen nog vele vrije uurtjes aan zijn nieuwe verslaving gespendeerd worden

 

gefeliciteerd met je eerste ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...