Spring naar bijdragen

lijst met alle teamnamen?


Attila de Hunt

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 weeks later...
Omdat wij onze suffe teamnaam graag willen veranderen hebben we een veel coolere teamnaam verzonnen. Bestaat er een lijst om te checken of deze naam al bestaat, voordat we bij Grounspeak een verzoek tot wijziging indienen?

Nu nog een stoeredere avatar :yes::blush: .

 

 

Tadàaaaaaaaaaa!

De avatar loopt vooruit op de nieuwe teamnaam, we wachten nog op antwoord van Groundspeak! Rarara, wie kan onze teamnaam raden?!!!!! :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ennuh, met dit lijstje kom je - in iedergeval in Nederland en België - óók een heel eind... :yes:

 

Helemaal TOP :dribble: , veel handiger zeg, dan naar my account, find a player, intikken, hopelijk goed met de hoofdletters en spaties etc, want dat luistert erg nauw...

 

Ik ga de link ook in mijn mobiel zetten, maarre ... ff verzoekje ?! :

 

Het is wel een erg lange lijst nu hoor om op te zoeken bedoel ik, helemaal als je via de mobiel aan de slag gaat. Zou het mogelijk zijn om een soort van searchbalk BOVENIN te maken, of een alfabet en dan bij klik, dat je doorschuift naar die beginletter, ozid... ?! :blush:

 

Voor als je eens tijd hebt uiteraard...

bewerkt door IkbenMamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tadàaaaaaaaaaa!

De avatar loopt vooruit op de nieuwe teamnaam, we wachten nog op antwoord van Groundspeak! Rarara, wie kan onze teamnaam raden?!!!!! :blush:

Een wijze uit het Oosten? En dan gok ik op Caspar, die had immers het goud bij zich. Toch? :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat wij onze suffe teamnaam graag willen veranderen hebben we een veel coolere teamnaam verzonnen. Bestaat er een lijst om te checken of deze naam al bestaat, voordat we bij Grounspeak een verzoek tot wijziging indienen?

Nu nog een stoeredere avatar ;):ph34r: .

 

 

Tadàaaaaaaaaaa!

De avatar loopt vooruit op de nieuwe teamnaam, we wachten nog op antwoord van Groundspeak! Rarara, wie kan onze teamnaam raden?!!!!! :blush:

 

niet gemakkelijk maar:

- De struise ridders?

- Kruistocht in soepjurk? ;)

 

Ik gok ook maar wat. Wel benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...