Zeldenrust Geplaatst 25 september 2010 Geplaatst 25 september 2010 Hallo, Ik heb ook maar eens een update gedaan op mijn oregon 550T Bij het opstarten gebeurde er van alles, maar nu heb ik alleen nog een schermpje met Garmin erop en verder doet hij niets meer. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen. Er stond viervoor versie 3.40 op.
vogelen Geplaatst 25 september 2010 Auteur Geplaatst 25 september 2010 Hallo, Ik heb ook maar eens een update gedaan op mijn oregon 550T Bij het opstarten gebeurde er van alles, maar nu heb ik alleen nog een schermpje met Garmin erop en verder doet hij niets meer. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen. Er stond viervoor versie 3.40 op. lees dit draadje eens door denk dat daar de oplosing wel instaat http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=31733
Zeldenrust Geplaatst 25 september 2010 Geplaatst 25 september 2010 Helaas heeft het tot nog toe niet geholpen. De update restore doet het, maar hij blijft steeds weer hangen in hetzelfde probleem. Iemand nog een suggestie?
Rabbitt Hill Geplaatst 25 september 2010 Geplaatst 25 september 2010 (bewerkt) Helaas heeft het tot nog toe niet geholpen. De update restore doet het, maar hij blijft steeds weer hangen in hetzelfde probleem. Iemand nog een suggestie? Hallo Zeldenrust, Ik heb laatst ook de update gedaan met mijn 550T en alles verliep voorspoedig. Heb je de Garmin Webupdater nog opnieuw geinstalleerd ? en de Oregon voorzien van volgeladen batterijen? Misschien nogmaals een poging wagen. Veel succes. 25 september 2010 bewerkt door Rabbitt Hill
Le Comte Geplaatst 25 september 2010 Geplaatst 25 september 2010 Hier staan nog wat dingen die je kunt proberen. En altijd de geheugenkaart verwijderen bij problemen met updaten. Succes!
vogelen Geplaatst 26 september 2010 Auteur Geplaatst 26 september 2010 Helaas heeft het tot nog toe niet geholpen. De update restore doet het, maar hij blijft steeds weer hangen in hetzelfde probleem. Iemand nog een suggestie? Zie dat je uit Drenthe komt. Denk als het niet allemaal lukt. Dat je even naar een vestiging van hun moet gaan dan is het ook snel opgelost. Zit een in leek. http://www.gps.nl/index.html
Zeldenrust Geplaatst 26 september 2010 Geplaatst 26 september 2010 Hier staan nog wat dingen die je kunt proberen. En altijd de geheugenkaart verwijderen bij problemen met updaten. Succes! Dat is het gene wat ik geprobeerd had, maar helaas tot nu toe zonder resultaat. Ik heb al contact opgenomen met de leverancier van de GPS. Ik hoop dat die wat voor mij kan betekenen.
Team WECA Geplaatst 26 september 2010 Geplaatst 26 september 2010 Ik heb dat ook een keer gehad met de 550 van ons. (wel met een beta update). mail naar garmin (ergens bij de changelog staat een e-mailadres voor problemen bij beta's updaten) helpt misschien nu ook. Ik had binnen enkele uren reactie en werd goed geholpen toen mijn update naar beta vastgelopen was. Ik heb toen een update naar een veel eerdere versie ontvangen en daarna kon ik wel gewoon updaten naar een hogere versie. Het proberen waard om garmin (com) te contacteren. Gr. Team WECA
GeSi Geplaatst 26 september 2010 Geplaatst 26 september 2010 (bewerkt) Op onderstaande site zijn ook de installaties voor andere softwareversies (de laatste maar ook oudere versies) te vinden Voor de X50 serie is dat hier En voor de X00 serie is dat hier 26 september 2010 bewerkt door GeSi
Icemen4 Geplaatst 26 september 2010 Geplaatst 26 september 2010 Misschien hier een oplossing voor het probleem. splashy Suc6
deklarinettist Geplaatst 27 september 2010 Geplaatst 27 september 2010 Sinds de nieuwe softwareupdate, eerst versie 3.90 en nu 4.00 valt mij op dat de batterijen van de GPS een stuk sneller leeg zijn. Ik gebruik nieuwe batterijen 2700mAh, gekocht bij Waypoint en nog bijna nieuw. Batterijinstelling staan allemaal goed en ook aan de instelling van de schermverlichting is niets veranderd. Als de GPS nu een uurtje in gebruik is zijn de batterijen alweer 1/2 leeg, vanmorgen gestart met opgeladen batterijen, GPS is ongeveer 1 uur aangeweest, 1/2 leeg. Voorheen werden dezelfde batterijen gebruikt en was de levensduur minstens 6 uur. Wie heeft dezelfde ervaringen?
langzaam Geplaatst 27 september 2010 Geplaatst 27 september 2010 Sinds de nieuwe softwareupdate, eerst versie 3.90 en nu 4.00 valt mij op dat de batterijen van de GPS een stuk sneller leeg zijn. Ik gebruik nieuwe batterijen 2700mAh, gekocht bij Waypoint en nog bijna nieuw. Batterijinstelling staan allemaal goed en ook aan de instelling van de schermverlichting is niets veranderd. Als de GPS nu een uurtje in gebruik is zijn de batterijen alweer 1/2 leeg, vanmorgen gestart met opgeladen batterijen, GPS is ongeveer 1 uur aangeweest, 1/2 leeg. Voorheen werden dezelfde batterijen gebruikt en was de levensduur minstens 6 uur. Wie heeft dezelfde ervaringen? Tjemig, ben ik blij dat ik nog op versie 3.90zit. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ben benieuwd naar andere reacties. Vind zowiezo dat,ik hebt oregon 450, de batterijen vlot leeg zijn. Zal wel komen omdat mijn andere gps map60csx minimaal 2 hele dagen mee kan. Het is maar wat je gewend bent natuurlijk.
elisa1955 Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Ik was gewaarschuwd door de vele berichtjes, en toch nadat ik mail had ontvangen van garmin. Even op hun site gekeken, en tja er kon nieuwe software worden geinstalleerd. Laat ik dat even doen, ik heb er nu de tijd voor Totdat hij dus vast kwam te zitten, tja toen wist ik weer wat ik allemaal gelezen had Alle forums maar door gestruind, en na een half uurtje kwam ik er achter, dat als je even flink op het scherm drukt, dat de gps weer tot leven kwam. Joepie!! Hij doet het weer!
guuske Geplaatst 8 oktober 2010 Geplaatst 8 oktober 2010 (bewerkt) HELP!! ik ben al een week bezig om mijn oregon 550 te updaten. de laatste versie die ik erop had staan was 3.71 beta als ik het goed heb. de eerste keer via het dashboard (wat ik altijd deed) waarna hij vastliep. al meerdere keren via recovery teruggezet naar versie 3.40 en vervolgens op allerlei manieren (webupate, GCD download en nog maar eens het dashboard) geprobeerd om te upgraden naar versie 3.90. allemaal zonder succes. ook het even flink op het scherm drukken bleef zonder resultaat. is er iemand die een oplossing heeft gevonden om dit probleem op te lossen. 9-10-2010 JOEPIE!! eindelijk gelukt. door het nog eens napluizen van het forum van waypoint een aanknopingspuntje gevonden dat voorstelde om na de recovery naar versie 3.40 een harde reset uit te voeren. nadat ik dit gedaan had maar weer eens via de webupdater getracht te updaten en jawel eindelijk hij doet het tot mijn eigen verbazing. nu kan ik eindelijk die nieuwe opties eens gaan uitproberen. 9 oktober 2010 bewerkt door guuske
elisa1955 Geplaatst 8 oktober 2010 Geplaatst 8 oktober 2010 Vind zowiezo dat,ik hebt oregon 450, de batterijen vlot leeg zijn. Zal wel komen omdat mijn andere gps map60csx minimaal 2 hele dagen mee kan. Het is maar wat je gewend bent natuurlijk. Klopt! voorheen deed ik ook twee hele dagen met batterijen in de gpsmap 60CSx, en in de 550 moet ik ze soms al binnen een dag verwisselen.
Aanbevolen berichten