gr2 Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Dan is de oplossing voor jouw als volgt:Zoek en vind de Kiekeboe cache en verstop hem op de plek waar je het in je startpost over had en ..... Hohoho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob228 Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 (bewerkt) ben je bang dat je echt moet gaan zoeken??? 5 september 2008 bewerkt door Rob228 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Hoe is het toch mogelijk dat een lijntje waar na max. 2 reacties duidelijk is/was hoe het er voor staat, inmiddels een derde pagina bereikt heeft?? Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mar+Mar Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Hoe is het toch mogelijk dat een lijntje waar na max. 2 reacties duidelijk is/was hoe het er voor staat, inmiddels een derde pagina bereikt heeft?? Geopatra. Hoe is het toch mogelijk dat iemand zich daar druk over kan maken? Martin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Hoe is het toch mogelijk dat een lijntje waar na max. 2 reacties duidelijk is/was hoe het er voor staat, inmiddels een derde pagina bereikt heeft?? Geopatra. Hoe is het toch mogelijk dat iemand zich daar druk over kan maken? Martin En: hoe is het dan ook nog eens mogelijk dat iemand daar zo op meent te moeten reageren ? Is dat hetzelfde effect dat dit lijntje tot 3 pagina's kan doen uitdijen? Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 6 september 2008 Share Geplaatst 6 september 2008 Edit, ik stel het wel erg op prijs als mensen nadenken over nieuwe cache mogelijkheden. Daar komen soms verassende dingen uit tevoorschijn. Ik kan me voorstellen dat je als alternatief een cacheopzet kunt maken in combinatie met plekjes die zijn vastgelegd (of nog vast te leggen) via www.waymarking.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 6 september 2008 Auteur Share Geplaatst 6 september 2008 Edit, ik stel het wel erg op prijs als mensen nadenken over nieuwe cache mogelijkheden. Daar komen soms verassende dingen uit tevoorschijn. Ik kan me voorstellen dat je als alternatief een cacheopzet kunt maken in combinatie met plekjes die zijn vastgelegd (of nog vast te leggen) via www.waymarking.com Kijk, en daarom duren lijntjes 3 pagina's. Mensen gaan brainstormen. Leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden