Spring naar bijdragen

Nieuw soort cache


MacDD

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Je hebt ook nog zoiets als de Kiekeboe cache (GCF0FB). Deze wordt telkens (door de CACHELEGGER) verplaatst, mag dan een tijdje gelogd worden, door maakt niet uit hoeveel cachers, en dan wordt ie weer verplaatst.

 

Leuk aan deze cache is dat je hem TELKENS als ie verplaatst is, WEER mag loggen :thumbup: !

Kiekeboe is a travelling ammobox. You can hunt and log the box each time it has found a new place.

 

Edit ; (door de CACHELEGGER) :)

bewerkt door IkbenMamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het!

 

 

Dat wil ik!

Dan is de oplossing voor jouw als volgt:

Zoek en vind de Kiekeboe cache en verstop hem op de plek waar je het in je startpost over had en ..... tadaaaa.... mission accomplished (op de legale manier nog wel!)

 

:thumbup:

 

Idd. luisteren en LEZEN is soms moeilijk :) ...

 

Je kunt de Kiekeboe cache niet ZELF verplaatsen, dit doet de owner Plop zo om de zoveel tijd blijkbaar !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt de Kiekeboe cache niet ZELF verplaatsen, dit doet de owner Plop zo om de zoveel tijd blijkbaar !

 

Je kunt de cache wel verplaatsen, maar dat vindt Plop niet leuk denk ik. Tip: niet doen.

Je kunt de coordinaten en de cachepagina zelf niet wijzigen.

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt de Kiekeboe cache niet ZELF verplaatsen, dit doet de owner Plop zo om de zoveel tijd blijkbaar !

 

Je kunt de cache wel verplaatsen, maar dat vindt Plop niet leuk denk ik. Tip: niet doen.

Je kunt de coordinaten en de cachepagina zelf niet wijzigen.

 

:)

 

Haha, BFM, lolbroek :thumbup: je KUNT hem idd wel zelf verplaatsen, net als alle andere caches op deze aardbol, maar dat is in dit geval niet de bedoeling...

 

IBM :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...