Spring naar bijdragen

Welk GPS apparaat?


TeGaHo

Aanbevolen berichten

Maar voor een beginner als ik is een Garmin eTrex Vista HCx toch prima? (Ik zie niet zo de voordelen in de Colorado 300 en de GPSMAP 60CSx+ik heb geen zin om er een te gaan importeren)

 

De enige drempel is wellicht het bezit van een creditcard en even een PayPal accountje openen, maar ook zonder creditcard is het al mogelijk om op die manier te shoppen. Daarna is het gewoon veilig bestellen via internet en thuis laten komen. Een 60CSx kost je dan ongeveer 350 euro, dat is inclusief verzendkosten en douane. Heb je geluk dat de douane jou pakketje er niet uithaalt, dan scheelt je dat nog eens 50 euro. Ook voor andere types is op die manier een flinke korting te halen.

Maak van die 350 euro maar 250 euro inclusief alles. Heb er een half jaar geleden al een voor die prijs geïmporteerd. Ook de link naar de verkoper heb ik hier op het forum al meerdere keren gezien, inclusief complete uitleg over de lager vermelde pakketwaarde en dito verlaagde import/douaneheffing.

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Prijzen lopen niet ver uiteen meer.

Heb net de Vista HCx gekocht (in Nederland) voor 220 euro. Dat verschil met grijze import is me zo klein, dat ik niet meer moeilijk wilde doen.

 

Heb ik ook gedaan. Bovendien heb je dan voor een paar euri meer een hoop minder gezeik als je garantiegedoe hebt. Dat is altijd gedoe, maar helemaal als je hem in het buitenland gekocht hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die is goed; hij is gewoon goedkoper in Nederland :thumbup:

Dat denk ik dus niet. De Gps 60CSX is 293.50 dollar. Zo'n 190 euro. Met 27 euro verzendkosten erbij 217 euro. Misschien als je pech hebt 42 euro invoer. Maak 259 euro. Scheelt weer 80 euro.

Ik reageerde op een reactie van iemand die dat beweerde :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die is goed; hij is gewoon goedkoper in Nederland :thumbup:

Dat denk ik dus niet. De Gps 60CSX is 293.50 dollar. Zo'n 190 euro. Met 27 euro verzendkosten erbij 217 euro. Misschien als je pech hebt 42 euro invoer. Maak 259 euro. Scheelt weer 80 euro.

 

Nog even en je krijgt nog geld toe bij de aankoop van een GPS :dribble:

 

Maar voor 60 euro meer heb je dus een toppertje in huis. Waarom dan nog dubben om een goedkopere eTrex aan te schaffen met wat minder mogelijkheden en de onbekendheid met dat rubbertje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die is goed; hij is gewoon goedkoper in Nederland :thumbup:

Dat denk ik dus niet. De Gps 60CSX is 293.50 dollar. Zo'n 190 euro. Met 27 euro verzendkosten erbij 217 euro. Misschien als je pech hebt 42 euro invoer. Maak 259 euro. Scheelt weer 80 euro.

 

Nog even en je krijgt nog geld toe bij de aankoop van een GPS :dribble:

 

Maar voor 60 euro meer heb je dus een toppertje in huis. Waarom dan nog dubben om een goedkopere eTrex aan te schaffen met wat minder mogelijkheden en de onbekendheid met dat rubbertje?

Ik begrijp niet helemaal hoe je aan de 60 euro komt. Wat kost een eTrex Vista HCx als je die langs dezelfde weg aanschaft?

 

Waarom toch een goedkopere eTrex? Kwestie van afwegen, dat doet iedereen anders. Zoals sommigen al eerder aangeven:

1) waarom meer betalen voor getijdentabellen die je toch niet gebruikt?

2) onbekendheid over afhandeling van garantie.

Edit: 3) bedieningsgemak (ook een kwestie van smaak)

bewerkt door wirholt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds twee maanden een Legend HCx en ik ben er uitermate tevreden over!

Goede ontvangst, helder display, ontzettend veel mogelijkheden en bijna alles is naar je persoonlijk wens in te stellen. Directe communicatie met Mapsource, OziExplorer en Geocaching.com op je PC werkt prima.

Prima apparaat dus. Gekocht voor 175 euro op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...