Spring naar bijdragen

Draadje verdwenen?


Team WilP

Aanbevolen berichten

Ik wilde in het draadje weer een nieuwe kilocacher in NL vermelden dat Team Dima inmiddles de 1000 ook is gepasseerd, ik was er getuige van :D

Maar ik kan dat draadje niet meer vinden.

Eigenlijk niet zo heel erg want nu heb ik het ook gemeld :D

 

:beerchug: Team Dima gefeliciteerd ;)

 

We komen er dadelijk nog ene op pakken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hm, ja, heb een tijdje zitten speuren en zowel op kilo, kilocacher, 1000 als Wilxlii gezocht, maar idd het oude draadje ook niet kunnen vinden.

 

Wel allerhande andere draadjes over 100ste, 1000ste, 3000ste cache tegengekomen en in één daarvan, was OOK iemand het draadje kwijt.

Er werd vervolgens een link gegeven naar het draadje, maar als je daarop klikt, verschijnt er nu niks meer: ZOU IE IDD WEG ZIJN ?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde in het draadje weer een nieuwe kilocacher in NL vermelden dat Team Dima inmiddles de 1000 ook is gepasseerd, ik was er getuige van :o

Maar ik kan dat draadje niet meer vinden.

Eigenlijk niet zo heel erg want nu heb ik het ook gemeld :D

 

:beerchug: Team Dima gefeliciteerd :thumbup:

 

We komen er dadelijk nog ene op pakken :angry:

 

Laat ik het zo zeggen Wil: persoonlijk ben ik er blij om als dat lijntje weg is en weg blijft. Het was een van de doornen in mijn oog op dit forum.

Waarom: ook ik ben het scoren en alles wat daaruit voortvloeit flink zat, alsmede de klassementen. Dan is een logische , daaruit voortvloeiende consequentie dat we ook af moeten van dat gejuich over het behalen van 1000, 2000, 3000 etc. gevonden caches!

Het is geen sport, maar een hobby!

 

Groet,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verdwijnen van dat draadje kan ik ergens ook wel begrijpen.

Maar als ludieke actie naar mijn cachemaatjes wilde ik het niet onvermeld laten.

Daarnaast vind ik dat iedereen het cachen op zijn eigen manier moet kunnen beleven.

Statistieken, de een vind het geweldig de ander vind het niks.

Dat moet kunnen vind ik, dus statistieken wel handhaven en wie de statistieken niets interesseert kijkt er gewoon niet naar en leest de draadjes daarover ook niet. Einde irritatie daarover.

Voor wie het wel iets vind die kan er gewoon naar kijken, ook niets mis mee.

De statistieken zijn er nu eenmaal op .com dus waarom ook niet op .nl

Maar zoals gezegd ieder zijn ding.

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal zo hebben moeten zijn.... maar als iemand vond dat het genoeg was... had een slotje op het draadje dan niet de gepaste oplossing geweest, daar is het dingetje toch voor uitgevonden? Nu is ook de berichten historie geheel weg en niet meer terug te lezen.

 

Niet dat het draadje nog wat toe voegde, maar ik vind dit wel een beetje rigoureuze actie :beerchug: .

 

D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hehehehe, Sn@g is met vakantie geweest en heeft waarschijnlijk niet meegekregen dat we wel degelijk aan het opschonen zijn geweest en o.a. de kilocachertopic wel door ons in eerste instantie op onzichtbaar is gezet en wel met de bedoeling het te laten verdwijnen Net als de verjaardaagtopic, de leuke en minder leuke mededelingen enz.

 

Dus.... ik gooi die kilocacher weer in de trashcan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hehehehe, Sn@g is met vakantie geweest en heeft waarschijnlijk niet meegekregen dat we wel degelijk aan het opschonen zijn geweest en o.a. de kilocachertopic wel door ons in eerste instantie op onzichtbaar is gezet en wel met de bedoeling het te laten verdwijnen Net als de verjaardaagtopic, de leuke en minder leuke mededelingen enz.

 

Dus.... ik gooi die kilocacher weer in de trashcan :thumbup:

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als iemand behoefte heeft aan een vervolg op de kilocacher, wat voor mij persoonlijk niet hoeft, dan heb ik er geen probleem mee. De topic is weggehaald om ruimte te besparen zoals we al met meer topics bezig zijn geweest. Het was op de complete topic verwijderen in 1 x op iedere oudere bericht stuk voor stuk handmatig verwijderen. Tja, en als er dan 50 of 60 pagina's zijn......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...