Spring naar bijdragen

Review


GensNet

Aanbevolen berichten

05-08-08: Aardbeving bij Emmen

Afgelopen nacht om 04:35 Nederlandse tijd heeft er een kleine aardbeving plaatsgevonden bij Emmen, 2 kilometer ten zuiden van het centrum. De sterkte van de beving was 2,0 op de schaal van Richter. De aardbeving hangt samen met de gaswinning bij Emmen.

 

Nu kan het altijd dat Kruimeldief op vakantie is, maar ik heb al sinds 28 juli een schat ter controle "aangeboden". Al een bericht gestuurd met de vraag waarom het zo lang duurt, maar er geen antwoord op gekregen. Met de vorige keer duurde het 14 dagen, maar waarom andere reviewers het dan niet van hem overnemen? Zou hij in het ziekenhuis liggen om de aardbeving?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

... waarom het zo lang duurt???

 

Jongens, jongens, heb eens wat geduld. Het is verdorie vrijwilligerswerk. Kom op even. Dit is al de 2e vraag vandaag op het forum waar die nieuwe caches blijven :P

 

Hier sluit ik me volledig bij aan !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft het even druk en even geen tijd om te reviewen. Ik zou zeggen: beetje geduld, cache komt vanzelf wel online en dan maakt die ene week ook niet meer uit.

 

Ik heb NIET geschreven dat het zo lang duurt. Dàt maken jullie er met elkaar van. Dat het vrijwilligerswerk is, vind ik geen excuus. Ik heb wel geduld. Maar waarom komt er dan niet even een berichtje in dit forum dat meneer er even geen tijd voor heeft? Dan weet je waar je aan toe bent. Er zijn ook nog andere reviewers maar die laten dit schijnbaar allemaal aan kruimeldief over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft het even druk en even geen tijd om te reviewen. Ik zou zeggen: beetje geduld, cache komt vanzelf wel online en dan maakt die ene week ook niet meer uit.

 

Ik heb NIET geschreven dat het zo lang duurt. Dàt maken jullie er met elkaar van. Dat het vrijwilligerswerk is, vind ik geen excuus. Ik heb wel geduld. Maar waarom komt er dan niet even een berichtje in dit forum dat meneer er even geen tijd voor heeft? Dan weet je waar je aan toe bent. Er zijn ook nog andere reviewers maar die laten dit schijnbaar allemaal aan kruimeldief over.

 

NOU NOU

 

Als je dit zo leest lijkt het toch echt dat je geen geduld hebt

 

:P

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge jonge: wat een gemekker :P ! Duurt het te lang: nou en! Vakantietijd, ziekte, geen zin, familie-omstandigheden allemaal redenen waarom het langer kan duren. Dus vrijwilligerswerk is dus geen excuus? Misschien omdat je er belang bij hebt dat er weer een cache uitkomt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft het even druk en even geen tijd om te reviewen. Ik zou zeggen: beetje geduld, cache komt vanzelf wel online en dan maakt die ene week ook niet meer uit.

 

Ik heb NIET geschreven dat het zo lang duurt. Dàt maken jullie er met elkaar van. ...knip ...

 

Beste GensNet.

In je openingspost staat letterlijk: "Al een bericht gestuurd met de vraag waarom het zo lang duurt"

 

Dat heb je dus wel degelijk zelf geschreven.

En dat is dus niet iets wat anderen ervan maken.

 

Greetz, Bloodwoosj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar ik heb al sinds 28 juli een schat ter controle "aangeboden".

 

Nou GensNet, als je cache van een beetje kwaliteit is (en dat mag ik toch wel aannemen?), dan ga je nog heel lang van de logjes van je cache genieten, toch zeker wel een paar jaar... :yes:

Wat maakt die twee weken dan uit op een paar jaar? :no:

 

Mollengezegde: Het wachten op het publiceren van een kwaliteitscache ben je sneller vergeten dan de voortdurende ergernis die je hebt van een te snel gepubliceerde flutcache. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk weer dat gezever :P

 

Het gekke is, toen ik gisteravond stopte met reviewen, had ik er nog 28 te doen. Vanmorgen waren het er 35 en ach, die kunnen nog wel even wachten omdat ik weg moest. Nu, net dat ikw eer tevoorschijn ben gekomen, zie ik 97 caches ter review. Dus ff zoeken naar ene Gensnet. En wat zie ik? op de 70e plaats. Dus ga maar ff een weekje langer wachten denk ik.

 

Al de caches die er vandaag bij zijn gekomen gaan allemaal voor en daar komt er niet een vandaag of morgen of deze week online :yes:

 

Ja, wat voor data men er ook boven zet of wanneer men al een reviewernote schrijft, dat maakt niets uit. Er wordt gereviewed op GCnummer. Ik geloof dat ik Gensnet dat in het verleden ook al eens gemeld heb.

 

Schijnbaar denkt ieder malloot die een geocache ter review aanbiedt dat hij/zij gelijk aan de beurt is. FF een cache opsturen en men zit weer met de dikke r**t in de zon en dan verwacht men dat de reviewers met deze hitte gewoon in de kamer zitten te reviewen? Als men mij mijn vrije tijd en genieten van de zon niet gunt, dan hoor ik het graag, dan gaat er nog vanavond een mailtje naar Amerika met het verzoek om 2 van de 3 reviewrs voor Nederland van de lijst te halen.

 

Trouwens Genst, wat lees ik? 28 juli opgestuurd? Dacht het niet. Afgelopen vrijdag, was de lijst helemaal leeg. je hebt er een reviewernote staan van 28 juli. Ik kom soms caches tegen, staat er een reviewernote van bijna een jaar terug.

 

Ik krijg 100den mailtjes per week en als het me teveel wordt, laat ik ze ongelezen liggen totdat ik de tijd heb. Dat kan soms wel een aantal weken duren.

Trouwens, je mail aan mij, verzonden via noreplay@geocaching.com, heb ik gisteren om 20:18 ontvangen. Dat is nog geen 24 uur geleden. En dan al op het forum van geocaching.nl mekkeren? En gisteren was dus 6 augustus, woensdag. En in je emial schreef je dat je afgelopen maandag een cache gepost had. Je wist te melden dat het de vorige keer lang duurde, maar toen had ik vakantie volgens jou, Maar... Nu Niet Meer schrijf je... Gek, want ik heb nog steeds geen vakantie gehad. Dus volgens jouw schrijven heb je de cache op 3 augustus aangemeld. en geen 28 juli, en beide data kloppen niet, want wat staat op je cachepagina:

 

Posted: 8/7/2008 10:22 AM

Last Update 8/4/2008 3:26 PM

 

Met de planning die ik nu heb, reken maar op dierendag. Alles wat eerder is, is meegenomen. En aub niet meer mailen, ik reageer alleen maar als ik uitgereviewed ben.

Ik ga nog een bakkie of wat espresso drinken op het dakterras, dan nog 1 a 2 caches bekijken en dan gaat deze jongen lekker naar bedje veringa en als ik zin en tijd heb morgen, ben ik weer aan het reviewen. Dat ligt wel aan de temperaturen. Het was vandaag ook weer de hele dag 25 graden, windstil en onbewolkt. Ik hoop dat het nu eens aan paar maanden gaat regenen en dat de temperaturen niet boven de 20 uit gaan komen. Dan kan een normaal mens weer ademhalen en een normale reviewer weer aan reviewen denken.

 

Het gaat u allen goed en ik hoop in ieder geval beter dan met mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...