Spring naar bijdragen

Nieuwe Look Geocaching.com

Honsbeek

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hey Rik, weer alive? (we hebben nu tijd!)

We gaan ze gewoon corrigeren. Gelukkig hebben wij een boek met alle founds daarin opgeschreven, dus we weten nu welke het zijn. Vreemd hoor.

Maar we gaan ze gewoon corrigeren.

Op .com dus 422

Op .nl 412...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er goed uit :thumbup: alleen jammer dat de inventory helemaal onderaan de pagina staat :thumbup:

Ik ben het er mee eens dat het jammer is dat de lijst rechts weg is. Maar alternatief is naar travelbugs te gaan dan staan ze wel rechts...

Maar misschien veranderd het nog wel, laten we het hopen.

bewerkt door Team Adelaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Rik, weer alive? (we hebben nu tijd!)

We gaan ze gewoon corrigeren. Gelukkig hebben wij een boek met alle founds daarin opgeschreven, dus we weten nu welke het zijn. Vreemd hoor.

Maar we gaan ze gewoon corrigeren.

Op .com dus 422

Op .nl 412...

:thumbup:

Bij ons zijn er 40 weg en ik zag dat het bij een aantal anderen ook niet meer klopte.

Er zal dus wel iets aan de hand zijn waardoor dit veroorzaakt wordt.

Meestal lost zich dat in de loop van de tijd weer op, dus ff afwachten en niet massaal via DHZ de site gaan bestoken.

:thumbup:

ff een tikvautje eruit gehaald.

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst hadden wij 422 caches gevonden. Vanmorgen gekeken welke we vandaag eens konden doen op onze nearest by list. Wat denk je krijg ik een cache te zien die ik al lang en breed gedaan heb. Wij staan nu ineens op 412 caches.

Ga maar zoeken welke caches weg zijn...

Op .com staat ie overigens nog wel goed!

Moet ik deze weer opnieuw loggen of?

Heeft iemand anders dit ook al ontdekt? Wat te doen?

Ik denk kijk ook eens even en ben er ook 14 kwijt. Zal wel goed komen, want gisterenavond klopte ales nog prima. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verfrissend, zo'n nieuwe look...

Inderdaad wel jammer van de inventory, maar wel weer leuk dat mijn Signal (trackable figurine) nu ook een eigen logootje heeft :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is plotseling mijn nieuwe avatar vervangen door de oude ! Ook in de banners.

Kan het zijn dat ze een back up oid. van enkele weken geleden hebben gehanteerd ??Die 40 minder bij Wilp dateren die van een bepaalde periode?

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb eigenlijkde indrukke van een onaffe upgrade. Beetje kaal allemaal. Ik opende een willekeurige cachepagina en een de linkse lijst incl reclame staat gewoon over de tekst heen.

Het aanvraagformulier voor nieuwe caches leek mij gisteravond ook helemaal niet klaar: weinig of geen opmaak. Tenzij dat natuurlijk nieuwe huisstijl heet?

Ik neem aan dat het wel weer goedkomt, tzt.

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wie ineens denkt waar is dat handige lijstje wat rechts op mijn pagina stond, met mijn TB's en Coins (inventory) die ik momenteel in bezit heb :

HELEMAAL ONDERIN - ff scrollen !!!!! Pfffffffffffff, vind ik erg jammer :thumbup:

Wat als je ERRRRRRUG VEEL caches hebt gedaan, moet je telkens helemaal naar onder scrollen, maar affijn... nog even verder speuren...

eh, wel eens van de End toest op je toetsenbord gehoord?

Daarmee ga je in 1 keer naar de onderkant van een pagina.

bewerkt door haakmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...