Spring naar bijdragen

Denemarken


jacfri

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Naar welke streek in Denemarken ga je?

 

Suggestie: Zoek een traditional cache (dat zijn de makkelijkste) in de buurt van je vakantieadres en klik dan onderaan op de cachepagina bij het kopje "Find" op "...nearby caches of this type". Je krijgt dan een overzicht van alle traditionals daar in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bang, dat je in Denemarken geen caches in het Nederlands kunt vinden.

 

Wellicht moet je een (Google, Babelfish, etc) vertaler op de cachepagina loslaten, maar daarmee loop je het risico, dat een simpele traditional, alsnog een lastige mystery wordt :blink:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht moet je een (Google, Babelfish, etc) vertaler op de cachepagina loslaten, maar daarmee loop je het risico, dat een simpele traditional, alsnog een lastige mystery wordt :blink:

Dat gaat voor de hint zeker op. :blink:

 

Maar bij de traditional weet je in ieder geval zeker dat er op de coördinaten bovenaan de pagina een cache ligt. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou kunnen proberen om de tekst op de cachepagina te vertalen via Google translate, van het Deens naar het Nederlands.

 

Dan lezen of de tekst begrijpelijk genoeg is en vervolgens gewoon proberen. :blink:

 

Je weet nl. niet hoe een koe een haas vangt, oftewel hoe een Nederlander een Deense cache kan vinden.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blink: wij zijn zelf een paar jaar geleden in Denemarken geweest en hebben daar gecacht. ene simpel nou nee dat zijn de meeste daar niet.

natuurlijk zitten er wel een aantal simpelen bij maar de meeste zijn toch wel wat lastiger.

maar moet toegeven denemarken is een mooi land om te cachen.

ik vertaal meestal engels naar nederlands meestal gewoon in "Word" en cache pagina's gewoon in GSAK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over een maand kan ik het je precies vertellen. Dan zijn wij terug van vakantie in Denemarken :offtopic:

Ik heb 15 query's laten draaien met ongeveer 7000 cache's in heel Denemarken. Het zijn ongeveer 5000 traditionals en 2000 multi's en anderen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...