magelhaessuccessors Geplaatst 3 juni 2008 Geplaatst 3 juni 2008 Bestaat er behoefte aan een mini-event rondom de werking en de mogelijkheden van een GPSMAP 60CSx? Er zijn in korte tijd zoveel van die apparaten geïmporteerd dat er vast een heleboel mensen met vragen zitten... Als er voldoende belangstelling is en een deskundige trainer zich meldt, wil ik best de organisatie op me nemen, net als destijds van het GSAK mini-event in Oirschot. Ben benieuwd! Robert-Jan
jlb Geplaatst 3 juni 2008 Geplaatst 3 juni 2008 Als het in de buurt van oirschot is en ik kan? Nou dan wil ik wel!!
Geopatra Geplaatst 3 juni 2008 Geplaatst 3 juni 2008 Bestaat er behoefte aan een mini-event rondom de werking en de mogelijkheden van een GPSMAP 60CSx? Er zijn in korte tijd zoveel van die apparaten geïmporteerd dat er vast een heleboel mensen met vragen zitten... Als er voldoende belangstelling is en een deskundige trainer zich meldt, wil ik best de organisatie op me nemen, net als destijds van het GSAK mini-event in Oirschot. Ben benieuwd! Robert-Jan Ik los/lostte dit zelf wel op. Bedankt voor je voorstel, maar ik ben van mening dat mensen dit zelf moeten kunnen. Er is immers een duidelijke handleiding en er zijn caches waar je eea. in praktijk kunt brengen. Maar daar ligt vaak het probleem: "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet!" Groet, Geopatra.
barny Geplaatst 3 juni 2008 Geplaatst 3 juni 2008 (bewerkt) zie mijn bericht Barny 3 juni 2008 bewerkt door barny
FerryStreens&Fairyglitters Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 Dit riekt naar discriminatie. Wat als je nu een ander type of merk GPS hebt? Mag je dan niet deelnemen aan het event?
Davince Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 Dit riekt naar discriminatie. Wat als je nu een ander type of merk GPS hebt? Mag je dan niet deelnemen aan het event? Daar ben ik het eigenlijk ook wel een beetje mee eens! Heb zelf wel een 60csx....... Als we er nu een Garmin event van maken..........
LTeunis Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 Ik los/lostte dit zelf wel op.Bedankt voor je voorstel, maar ik ben van mening dat mensen dit zelf moeten kunnen. Er is immers een duidelijke handleiding en er zijn caches waar je eea. in praktijk kunt brengen. Maar daar ligt vaak het probleem: "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet!" Groet, Geopatra. En raken we hier niet gelijk de kern van het probleem? Als je zo eens rondkijk hier op het forum zijn er voldoende newbies die het forum als een handleiding zien. Gelijk het uitgebreidste apparaat kopen waarmee dus het groeien in het gebruik van de GPS gemist wordt en handleidingen lezen? Dat doen we toch allang niet meer? Nee, om terug te komen op het onderwerp, niet een specifiek event om diverse gebruikers kennis bij te brengen. Er zijn voldoende, juist op deze GPS, gerichtte zaken geschreven. Zo is er ook een Worddocument die alles tot in de details behandeld. Ben alleen even kwijt op welk forum en van wie dit ook al weer was. forum.gps.nl of forum.geocaching.nl. Een event, geweldig! Een workshop gericht op gebruik van een specifiek GPSr? Hoeft niet voor mij.
ds-polleke Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 lijkt me leuk.. maar misschien kan het in het midden van Nederland om veel reistijd te voorkomen...
Wammus Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 Een "60CSx event" vind ik over het randje.. Hoe ver wil je gaan? Straks komt er nog een "omgaan met een prikstok"-event?! Een groot deel van de charme van het geoketsen komt voort uit het zelf ontdekken van vanalles. Vanaf het goed voorbereiden van een dagje geoketsen tot het ontdekken van nieuwe verstopmethodes, puzzelmysteries, kruispeilingen etc. Als je het zelf uitvindt (eventueel hier en daar met een klein zetje) is het leuker en bovendien veel leerzamer. Dus; nee, ik zal er niet bij zijn
ET4FR & CO Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 Een "60CSx event" vind ik over het randje.. Hoe ver wil je gaan? Straks komt er nog een "omgaan met een prikstok"-event?! Waarom nou zo moeilijk doen, er waren toch ook GSAK events. Als er iemand het leuk en leerzaam vind om een 60 CSx Event te organiseren laat hem. Ps ik houd niet van poffertjes, dus ook maar geen poffertjes event. Wel van snert, dus het snert event is toppie
Buteo66 Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 Gebruikershandleidingen lezen is natuurlijk prima als je iets specifieks zoekt (naslagfunctie). Het hele ding doornemen bij aanschaf, daar begin ik niet aan. Probleem is dan natuurlijk dat het apparaat mogelijk uitstekende functies biedt die aansluiten bij mijn praktijk, maar waar ik dus het bestaan niet van weet. Als er dan iemand is die je dat in vogelvlucht kan vertellen is dat natuurlijk prima. Zie het als een tip van collega cacher die je in het veld tegenkomt. Afhankelijk van de agenda van het event, ben ik van de partij.
Malyenki Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 Zou je het dan niet wat breder kunnen doen, dus een event voor wat meer verschilende gps'en, met voor elke gps een kenner die een soort workshop geeft. Daarna nog wat nieuwe caches doen om de opgedane kennis in de praktijk te ervaren en je hebt misschien een leuk event.
Track_leader Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 Bestaat er behoefte aan een mini-event rondom de werking en de mogelijkheden van een GPSMAP 60CSx? Er zijn in korte tijd zoveel van die apparaten geïmporteerd dat er vast een heleboel mensen met vragen zitten... Als er voldoende belangstelling is en een deskundige trainer zich meldt, wil ik best de organisatie op me nemen, net als destijds van het GSAK mini-event in Oirschot. Ben benieuwd! Robert-Jan wie is deskundig? Ik ben net van een gewone 60 naar een csx overgestapt, daarnaast gebruik ik een nuvi 660. de overstap van een 60 naar een 60 csx was een makkie. het is niet echt anders. Het wordt anders als je er een kaart op wil zetten..... Een powerpoint met uitleg kan handig zijn een apart event hmmmm dan misschien eentje voor alle soorten "map enabled" gps-r dingetjes
Goedweerloper Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 Een "60CSx event" vind ik over het randje.. Hoe ver wil je gaan? Straks komt er nog een "omgaan met een prikstok"-event?! Een groot deel van de charme van het geoketsen komt voort uit het zelf ontdekken van vanalles. Vanaf het goed voorbereiden van een dagje geoketsen tot het ontdekken van nieuwe verstopmethodes, puzzelmysteries, kruispeilingen etc. Als je het zelf uitvindt (eventueel hier en daar met een klein zetje) is het leuker en bovendien veel leerzamer. Dus; nee, ik zal er niet bij zijn Ben ik mee eens, maar uh, een "hoe los ik Wammus mysteries op" eventje zou ik wel voor in zijn
GPSiegurd Geplaatst 4 juni 2008 Geplaatst 4 juni 2008 (bewerkt) Ik mag dan waarschijnlijk niet mee doen want mijn 60CSx is zaterdag tijdens een kanotocht in het water gevallen Gelukkig hebben we ook nog een Colorado in huis, maar mijn voorkeur ging nog uit naar de 60CSx........ 4 juni 2008 bewerkt door GPSiegurd
Aanbevolen berichten