Spring naar bijdragen

seal bags


sajhen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

hallo,

 

heel veel van jullie hebben van die mooie seal bags (plastic zakjes met seal randje) om dingen heen zitten. Kan iemand mij ook vertellen waar ik die kan kopen?

 

groetjes team Aristo0078

 

Gewoon bij de Albert Hein, Druk en sluitzakjes noemen ze die!

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon je TB's in goede grode waterdichte caches droppen. :)

Sopms plaatsen mensen een nette droge kist maar dan doen ze toch zo'n zakje om hun logboekje.

Dan vind ik het best wel overbodig, ik heb het niet zo op die zakjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon je TB's in goede grode waterdichte caches droppen. :)

Sopms plaatsen mensen een nette droge kist maar dan doen ze toch zo'n zakje om hun logboekje.

Dan vind ik het best wel overbodig, ik heb het niet zo op die zakjes.

 

Ook wij doen ze bij onze caches om de logboekjes.

Niet omdat onze caches zo nat liggen maar meer om het boekje schoon, netjes en herkenbaar te houden tussen de goodies.

Bovendien is het handig als het regent. Regent het boekje niet gelijk nat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien is het handig als het regent. Regent het boekje niet gelijk nat.

Maar hoe kan je dan in het boekje schrijven ? :D

 

 

Ik bedoel natuurlijk als je hem uit de cache haalt. Daarna kun je dan naar een droog plekje om te schrijven (onder de paraplu).

Ook blond? Ik schreef nog wel dat hij niet gelijk nat werd :) maar was kennelijk nog niet duidelijk genoeg.

 

Het handige van zo'n zakje vind ik ook dat je er gelijk een pen en potlood in kan doen al blijven die er nooit lang in zitten want die verdwijnen waarschijnlijk zonder erg in de jaszak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien is het handig als het regent. Regent het boekje niet gelijk nat.

Maar hoe kan je dan in het boekje schrijven ? :yes:

 

 

Ik bedoel natuurlijk als je hem uit de cache haalt. Daarna kun je dan naar een droog plekje om te schrijven (onder de paraplu).

Ook blond? Ik schreef nog wel dat hij niet gelijk nat werd :) maar was kennelijk nog niet duidelijk genoeg.

Zo raar is het eigenlijk niet. Als de zak groot genoeg is kan je prima in de zak in het logboekje schrijven.

Regen was tijdens mijn studie geen excuus om niet naar buiten te gaan voor veldwerk. Je kreeg van de docent een dienblad uit de kantine en een grote plastic zak mee en je mocht gewoon naar buiten...

 

De druk en sluit zakken van de AH zijn trouwens vrij waardeloos :D Maar als je daar dan toch bent kan je veel beter de Toppits Ziploc zakjes nemen. Die hebben een soort 'rits' aan de bovenkant en zijn veel steviger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien is het handig als het regent. Regent het boekje niet gelijk nat.

Maar hoe kan je dan in het boekje schrijven ? :eek:

 

 

Ik bedoel natuurlijk als je hem uit de cache haalt. Daarna kun je dan naar een droog plekje om te schrijven (onder de paraplu).

Ook blond? Ik schreef nog wel dat hij niet gelijk nat werd :) maar was kennelijk nog niet duidelijk genoeg.

Zo raar is het eigenlijk niet. Als de zak groot genoeg is kan je prima in de zak in het logboekje schrijven.

Regen was tijdens mijn studie geen excuus om niet naar buiten te gaan voor veldwerk. Je kreeg van de docent een dienblad uit de kantine en een grote plastic zak mee en je mocht gewoon naar buiten...

 

De druk en sluit zakken van de AH zijn trouwens vrij waardeloos :cry: Maar als je daar dan toch bent kan je veel beter de Toppits Ziploc zakjes nemen. Die hebben een soort 'rits' aan de bovenkant en zijn veel steviger.

 

Mensen, zeg nou zelf eens: Al dat over mekaar heen quoten van hele berichten werkt toch voor geen meter!!!!

Denk na voordat je een quote gebruikt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien is het handig als het regent. Regent het boekje niet gelijk nat.

Maar hoe kan je dan in het boekje schrijven ? :eek:

 

 

Ik bedoel natuurlijk als je hem uit de cache haalt. Daarna kun je dan naar een droog plekje om te schrijven (onder de paraplu).

Ook blond? Ik schreef nog wel dat hij niet gelijk nat werd :) maar was kennelijk nog niet duidelijk genoeg.

Zo raar is het eigenlijk niet. Als de zak groot genoeg is kan je prima in de zak in het logboekje schrijven.

Regen was tijdens mijn studie geen excuus om niet naar buiten te gaan voor veldwerk. Je kreeg van de docent een dienblad uit de kantine en een grote plastic zak mee en je mocht gewoon naar buiten...

 

De druk en sluit zakken van de AH zijn trouwens vrij waardeloos :eek: Maar als je daar dan toch bent kan je veel beter de Toppits Ziploc zakjes nemen. Die hebben een soort 'rits' aan de bovenkant en zijn veel steviger.

 

Mensen, zeg nou zelf eens: Al dat over mekaar heen quoten van hele berichten werkt toch voor geen meter!!!!

Denk na voordat je een quote gebruikt!

 

 

 

Gelijk heb je :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, zeg nou zelf eens: Al dat over mekaar heen quoten van hele berichten werkt toch voor geen meter!!!!

Denk na voordat je een quote gebruikt!

Ik stoor me altijd meer aan nutteloze bijdragen die niets toevoegen aan een discussie... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...