De Roode Loper Geplaatst 14 maart 2008 Geplaatst 14 maart 2008 Je kan je haast niet meer voorstellen dat we vroeger konden cachen met maar 1 gps...
wegwijspiet Geplaatst 21 maart 2008 Geplaatst 21 maart 2008 Ook ik heb een CSX uit amerika. Gekocht via EBAY bij de 100% verkoper; Wacky Deals ik heb 14 dagen moeten wachten maar het pakketje goed ontvangen. Ik had gevraagd of ze het als een gift willen versturen dat hebben ze niet gedaan wel hebben ze op de pakbon een veel lagere prijs gezet $50,00 dus hoefde ik maar 1 tientje BTW te betalen plus nog 8 euro inklaringskosten dus zo viel de nabetaling enorm mee. Misschien een tip voor anderen... groet piet
GeoAlmere Geplaatst 21 maart 2008 Geplaatst 21 maart 2008 En afgelopen dagen vielen er weer 3 GPS'en op de deurmat, echt perfect allemaal. Ik heb nog niks van FedEx gehoord, maar ik zal wel een rekening van 100 euro krijgen in totaal...
franktic Geplaatst 22 maart 2008 Geplaatst 22 maart 2008 Vandaag gpsmap 60 CSx besteld. Dus ff in de wachtkamer. Kan alleen die topic waar je de eurobasemap kan downloaden, niet vinden. Dat kon ergens gratis naar ik meen. Maar kan het niet terug vinden. Misschien was het een ander forum. here you go: http://www.geodude.nl/community/content/view/28/47/
Buzzardseye Geplaatst 22 maart 2008 Geplaatst 22 maart 2008 Yep dank je. Had hem ook al gevonden. Inmiddels is die binnen en is al uitgeprobeerd. Nu nog toponl erop. Hoop niet dat die problemen gaat geven met het register etc. Of zijn die problemen er niet meer. Nog steeds de patch draaien ? Mijn c schijf is niet mijn hoofdschijf, dat is de H schijf. Nogmaals bedankt
Mon-Roe Geplaatst 28 maart 2008 Geplaatst 28 maart 2008 Zojuist een GPSMAP 60CSX besteld bij Universal Mania (= kandrsolutions) voor de totaal prijs van € 225,00 (incl. insurrance and shipping costs). Nu maar afwachten of er nog een naheffing komt, maar dan nog zal het altijd goedkoper zijn, dan de beste aanbieding in Nederland.
petervw Geplaatst 28 maart 2008 Geplaatst 28 maart 2008 Zojuist een GPSMAP 60CSX besteld bij Universal Mania (= kandrsolutions) voor de totaal prijs van € 225,00 (incl. insurrance and shipping costs). Nu maar afwachten of er nog een naheffing komt, maar dan nog zal het altijd goedkoper zijn, dan de beste aanbieding in Nederland. Ik heb hem daar ook (laten) bestellen. Na dik 1 week nog steeds nix ontvangen.
Mon-Roe Geplaatst 28 maart 2008 Geplaatst 28 maart 2008 Oh, dat kennen we, we hebben 3 maanden terug een e-book in de VS besteld en die heeft er ruim 3 weken over gedaan. We verwachten dan ook de GPS niet eerder dan eind april, alles wat eerder is, is mooi meegenomen
petervw Geplaatst 29 maart 2008 Geplaatst 29 maart 2008 Das wel erg traag. Mijn GPS was er in 2 dagen
Bloodwoosj Geplaatst 1 april 2008 Geplaatst 1 april 2008 Ook hiero bij kandrsolutions via ebay binnen vier dagen (waarin het weekend!) in de brievenbus. Kosten 235,47 (apparaat plus porto) en vandaag 12,16 euro douanekosten maakt in totaal 247,63 euro. Langzaamaan beginnen de Europese prijzen nu ook te zakken dus, het kan toch goedkoper hier ...
D'n Ostjes Geplaatst 5 april 2008 Geplaatst 5 april 2008 Hallo, omdat we ons apparaat nog niet hebben hebben we eerder nog niet gepost op het forum. wij zijn dus D'n Ostjes en we komen uit het zuiden des lands. Vorige week hebben we onze eerste GPSD besteld om onder andere te gaan geocachen. Onze keus is gevallen op de Garmin GPsmap 60CSx. Nu werden we deze week gebeld door de winkel waar we hem besteld hebben en wat blijkt: hij is per 1 april €150,- goedkoper geworden (geen grap)! We vragen ons nu af of dit door de lage dollar komt of omdat Garmin meer verwacht van de verkoop van de Colorado. De prijzen van in ieder geval dit apparaat liggen nu een stuk dichter bij de Amerikaanse prijzen.
Peetee Geplaatst 5 april 2008 Geplaatst 5 april 2008 De prijzen van in ieder geval dit apparaat liggen nu een stuk dichter bij de Amerikaanse prijzen. Tja, misschien wordt de concurrentie vanuit de USA toch wat teveel gevoeld bij de Nederlandse leveranciers? Dat zou dan dus betekenen dat we deze prijsverlaging te danken hebben aan al die cachers die hun gps de afgelopen tijd in Amerika hebben besteld.
Kruimeldief Geplaatst 5 april 2008 Geplaatst 5 april 2008 De prijzen van in ieder geval dit apparaat liggen nu een stuk dichter bij de Amerikaanse prijzen. Tja, misschien wordt de concurrentie vanuit de USA toch wat teveel gevoeld bij de Nederlandse leveranciers? Dat zou dan dus betekenen dat we deze prijsverlaging te danken hebben aan al die cachers die hun gps de afgelopen tijd in Amerika hebben besteld. Het kan in ieder geval niet echt aan de dollarkoers liggen. Die is al een paar jaartjes in de buurt van 1.5 euro. Om die 10 cent verschil per dollar dat de afgelopen jaren heen en weer schommelt zal het ook wel niet gaan. Gezien de dollarprijs had het eigenlijk al veel eerder gemoeten. Ik kan me niet voorstellen dat de colorado er de oorzaak van is.
Peetee Geplaatst 5 april 2008 Geplaatst 5 april 2008 Ik verbaas me trouwens al langer heel erg over het gevolgde prijsbeleid in Nederland. Zo heb ik anderhalve maand geleden het volgende bericht op het Notterforum geplaatst: Wat ik me al enige tijd afvraag is het volgende: Waarom blijft de Quest 1 in Nederland zo duur in vergelijking met de andere automotive series als de Nuvi-serie. Ik gebruik de Quest al enkele jaren, en naar tevredenheid. Maar onderhand zijn er bij Garmin vele modellen uitgebracht die de Quest qua mogelijkheden links en rechts hebben ingehaald. Denk bv. aan de ontvangst, geheugengrootte, 3d view en TMC. Vergelijk op de Garmin site bv. maar eens de Quest met de Nuvi 760T. In de USA is de laatste aanzienlijk duurder als de Quest. Bij ons is de Quest de aanzienlijk duurdere gps, terwijl hij minder extra opties heeft. Ik snap daar niet zoveel van. En nog steeds: de goedkopere Nuvi's worden inmiddels aangeboden voor onder de € 200,--, maar de Quest 1 kost nog steeds € 545,--. Ik snap er nog steeds niks van.
Mon-Roe Geplaatst 6 april 2008 Geplaatst 6 april 2008 Zojuist een GPSMAP 60CSX besteld bij Universal Mania (= kandrsolutions) voor de totaal prijs van € 225,00 (incl. insurrance and shipping costs). Nu maar afwachten of er nog een naheffing komt, maar dan nog zal het altijd goedkoper zijn, dan de beste aanbieding in Nederland. Binnen een week binnen met fedex. We zagen donderdagmorgen dat hij die dag afgeleverd zou worden. Even met Fedex gebeld dat wij niet thuis zijn overdag en in overleg met de buren is de GPS bij de buren afgeleverd. 's Avonds gelijk de kaarten van City Navigotor V7 en Topo nederland erop en vrijdagmorgen in de praktijk gebruikt. Zojuist de basiskaart Europa erop en het menu in het nederlands en we zijn weer helemaal tevreden!
Aanbevolen berichten