Forward_observer Geplaatst 16 september 2007 Geplaatst 16 september 2007 xaa, had eigenlijk stukje van franctic gelezen over update enz
franktic Geplaatst 16 september 2007 Geplaatst 16 september 2007 heb in amerika een garmin gpsmap 60 csx besteld, maar hoe kan ik updaten naar NL en topo kaarten updaten? Lees dit topic eens door over het patchen naar de Nederlandse taal: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=8356
Forward_observer Geplaatst 17 september 2007 Geplaatst 17 september 2007 Oke Franktic, Bedankt voor je antwoord...wist dat er ergens wat over gestaan had, maar niet meer waar. Kreeg vandaag mail vanuit USA dat mijn GPS60CXS in backorder is gezet Tja zo schiet het dus niet op tuurlijk. Maar hopen dat het een beetjes soepeltjes door de douane heen komt, dan schiet het een beetje op. TJa en qua bedrag is het echt een aanwinst. Wachten dus om de patch uit te proberen helaas.
franktic Geplaatst 22 september 2007 Geplaatst 22 september 2007 Ik ga hier reageren, omdat het andere topic puur voor Garpatch bedoeld is. Dit is inmiddels gelukt? De europese basemap is hier te vinden: http://www.geodude.nl/gps/modules/smartsec...m.php?itemid=13 En ik heb zelf erg veel aan de TOPO NL kaart, en ik denk dat iedereen die deze TOPO kaart heeft niet meer zonder wil
Peetee Geplaatst 22 september 2007 Geplaatst 22 september 2007 en ik denk dat iedereen die deze TOPO kaart heeft niet meer zonder wil Klopt. Je kunt zeker zonder bij het cachen, maar als je hem eenmaal hebt is het een toch wel erg prettige extra.
speurvuur Geplaatst 22 september 2007 Geplaatst 22 september 2007 (bewerkt) Oke Franktic, update naar NL is inderdaad ineens gelukt . nu ga ik de base map installeren en ondertussen TOPO NL al besteld. Ben benieuwd. Bedankt alvast Ik heb ook TOPO NL er op staan (met een USA basemap). die NL basemap heb ik nu gedownload en die zie ik ook wel in mapsource. Maar hoe moet ik die basemap gebruiken? Ik heb al mijn maps in de file gmapsupp.img en deze basemap is neem ik aan een andere map? Die kun je toch niet naast elkaar gebruiken? Ik meende dat de 60csx alleen de gmapsupp.img gebruikte toch? Waar moet ik die basemap dan precies plaatsen? Ik had begrepen dat de basemap in ROM zat...... 22 september 2007 bewerkt door speurvuur
Forward_observer Geplaatst 22 september 2007 Geplaatst 22 september 2007 Tja en ik heb nu de door Frankic aangekaarte basemap europa gedownload en geinstalleerd. Mijn mapsource is volgens mij uitgebreider nu, maar kan ik deze basemap nou ook op mijn 60CSX installeren, of kan dit nu weer alleen met TOPO NL. Best ingewikkeld allemaal hoor...terwijl dit mijn 2e GPSR is.
Team The Spacewuppies Geplaatst 23 september 2007 Geplaatst 23 september 2007 Heb ook de europese basemap gedownload..maar kweetnie wat ik er mee kan/moet doen. Dusss...wie legt dit even uit?
Blauwvinger Geplaatst 3 oktober 2007 Geplaatst 3 oktober 2007 Vandaag binnen. Een nieuwe Etrex Vista HCX!!!! Gekocht op Ebay bij myronglobal. Is die ook op NL te zetten?
Ilonka1980 Geplaatst 3 oktober 2007 Geplaatst 3 oktober 2007 (bewerkt) Vandaag binnen. Een nieuwe Etrex Vista HCX!!!! Gekocht op Ebay bij myronglobal. Is die ook op NL te zetten? Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar . Het word steeds interessanter om de GPS uit Amerika te laten komen... 3 oktober 2007 bewerkt door Ilonka1980
flatfisher Geplaatst 5 oktober 2007 Geplaatst 5 oktober 2007 Is die ook op NL te zetten? Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar . Waarom wil iedereen toch die USA's Nederlands leren? Als je een GPS in de VS kunt bestellen, kan je ook de Engelstalige woorden in je GPS lezen. Bovendien zal de bijgeleverde handleiding ook in het Engels zijn en desgewenst download je de handleiding van www.garmin.com, maar dan is die ook in het Engels. Juist daarom heb ik mijn Europese GPS ingesteld op de Engelse taal, dan komen de teksten in handleiding en GPS overeen, lijkt mij veel duidelijker...
weedboer Geplaatst 5 oktober 2007 Geplaatst 5 oktober 2007 Het is inderdaad perfect mogelijk om je engelstalige gps om te zetten naar het Nederlands. Zoek het internet én dit forum maar eens af met de term "GarPatch". Anderzijds volg ik Flatfisher volledig...waarom? wat is de meerwaarde? Het zijn maar een paar kernwoorden die je moet begrijpen (mark, find, map,...). Zeker omdat je het toestel al in de USA gekocht hebt, versta je engels. Soit, dat is natuurlijk ieder voor zich, maar ik zie er voor mij persoonlijk niet het nu van in. Groeten, Hans
kawe Geplaatst 5 oktober 2007 Geplaatst 5 oktober 2007 Hallo iedereen.Heeft er iemend ervaring met deze site? http://www.blokesstuff.eu/Product.aspx?Pro...;ProductID=1587 Zou die verstuurd worden uit US of vanuit Engeland? Echt nog niemand daar gekocht???? staat momenteel voor 370€
kangaroox Geplaatst 5 oktober 2007 Geplaatst 5 oktober 2007 (bewerkt) Hallo iedereen. Heeft er iemend ervaring met deze site? http://www.blokesstuff.eu/Product.aspx?Pro...;ProductID=1587 Zou die verstuurd worden uit US of vanuit Engeland? Echt nog niemand daar gekocht???? staat momenteel voor 370€ Mijn eerste post en gelijk maar over een in USA bestelde Garmin 60 CSx. Deze heb ik 11 dagen geleden via EBAY bij Mironglobal per opbod kunnen kopen. Deze is dus gloednieuw en werd vanmiddag door de post afgeleverd. Hij kost mij €257,05 inclusief transport en verzekering. Hij heeft ze trouwens ook gewoon te koop op EBAY voor $20 meer dan ik betaalde, dus nog steeds zeer goedkoop. 5 oktober 2007 bewerkt door kangaroox
Atlas Geplaatst 16 oktober 2007 Geplaatst 16 oktober 2007 (bewerkt) Hallo Allemaal ik volg al enige tijd dit forum en sta zelf ook op het punt om er een over te laten komen,nu las ik dat speurvuur een toch gebruikte GPS had gekregen in plaats van de geadverteerde 'nieuwe' wat is wijsheid? en heeft iemand een aanrader (e-bay verkoper} voor me? 16 oktober 2007 bewerkt door Atlas
Aanbevolen berichten