Spring naar bijdragen

Cache uitzoeken op te lopen afstand


Team Binkie

Aanbevolen berichten

Ik wil graag caches lopen van rond de 7-8 kilometer.

 

Ik zoek nu op de volgende manier: Ik ga naar www.geocaching.nl en zoom in op het gebied waar ik wil gaan wandelen om te kijken of er caches zijn. Vervolgens open ik een cache om te kijken wat de te lopen afstand is. Als de cache-wandeling kort is vind ik het vaak niet de moeite om er ver voor te rijden. Is de wandeling lang dan vind ik hem vaak té lang.

 

Ik vraag me af of er een zoekfunctie is om op wandelafstanden te zoeken. Je kunt nu al wel zoeken op geo d'Or, nieuw, zwaar, moeiklijk , specials enz. maar nog niet op afstand.

 

Het lijkt mij een welkome aanvulling.

 

Wie heeft er tips of ideen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wilde al een antwoord gaan schrijven dat het vast wel met hulp van de DHZ kaarten te vinden is, maar ik heb even gekeken en dat is niet zo!

Je kunt als cache plaatser de afstand wel instellen, maar als cache zoeker kun je niet daarop zoeken. Tenminste, ik kan het niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

via GC.nl

 

kies kaarten

mijn kaarten

klik op extra

vul je wensen in op afstanden en/of moeilijkheidsgraad (wel beperkte afstand keuze)

 

:clap:

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

AHA dus onder dat geniepige kleine knopje!

Wilp en de Roooode loper bedankt :clap:

 

Even een testje voor de topic starter... bij zowel minimum als bij maximum afstand 5-10 km instellen en aan de andere instellingen niks veranderen werkt perfect.

Ik neem aan dat als je 7-8 km wil lopen, 5-10 km wel oke is.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te af te leggen afstand aangeven in een cache-beschrijving is afhankelijk van de goede wil van een cache-legger. Dus iemand die inziet dat niet iedereen 40 kilometer op een dag kan lopen. Ikzelf kom niet veel verder dan totaal 10 kilometer op een dag vanwege een onwillige plantaris fascia (als je deze uitdrukking kent, heb je waarschijnlijk hetzelfde kwaaltje als ik :clap: ). Bij mijn planning van een cache-dag wil ik dus altijd graag weten hoe lang de cache-wandelingen zijn.

De meeste cache-leggers vermelden het wel op een of andere manier. Toch moet ik vaak in e-mails of notes "zeuren" om afstanden te weten te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag caches lopen van rond de 7-8 kilometer.

 

Ik zoek nu op de volgende manier: Ik ga naar www.geocaching.nl en zoom in op het gebied waar ik wil gaan wandelen om te kijken of er caches zijn. Vervolgens open ik een cache om te kijken wat de te lopen afstand is. Als de cache-wandeling kort is vind ik het vaak niet de moeite om er ver voor te rijden. Is de wandeling lang dan vind ik hem vaak té lang.

 

Ik vraag me af of er een zoekfunctie is om op wandelafstanden te zoeken. Je kunt nu al wel zoeken op geo d'Or, nieuw, zwaar, moeiklijk , specials enz. maar nog niet op afstand.

 

Het lijkt mij een welkome aanvulling.

 

Wie heeft er tips of ideen

 

 

7-8 kilometer??? loop dan Altijd Anders een mooi Natuur gebeid in de Lopikerwaard.... Je zal er geen spijt van krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...plantaris fascia (als je deze uitdrukking kent, heb je waarschijnlijk hetzelfde kwaaltje als ik :cry: ). ...

 

Yep, best een vervelende aandoening, maar met correctiezolen heb ik geen last meer B) !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik ook eens op de link 'Wandelcaches' hieronder. ;)

 

Ook mag je hem aanvullen met de multicaches tussen Meppel en Hoogeveen van onze hand. En het fraaie Rondje IJhorst van Martijn en Martine. Allemaal langer dan 5 km :cry:

 

Mail ze maar naar Quaerens maatje7@hotmail.com, want hij is de webmaster van de site wandelcaches. B)

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...