Spring naar bijdragen

Misbruik E-mail via geocaching.com


Aanbevolen berichten

Hoi mensen,

 

Ik kreeg net de volgende e-mail : rosekhalifaa@yahoo.com I'm just browsing now in the Internet and found your profile at www.geocaching.com/ and it captured my interest i decided to drop few words to you.I'm miss Rose khalifa by name,please i will like us to hold a good relationship with a real love,I'm happy to look at your profile today,you sound so gentle to me that was why i fell very much interested in writing you,contact me through my personal box(rosekhalifaa@yahoo.com) for more introduction,also i will send my pictures to you so we can know more about each other,i will be happy to see your response my dear,age or colour even distance can't deny any genuine love,so please lets give our self a trial,thanks till i hear from youmiss Rose User's Profile:http://www.geocaching.com/profile/?guid=327ab300-3339-407e-9cab-2b2c65d731f3

 

Ik ken haar niet en toen ik op haar profiel keek was ze vandaag aangemeld. Ik heb geen idee waarom, maar vertrouw het voor geen meter. Nog meer mensen deze mail gehad ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi mensen,

 

Ik kreeg net de volgende e-mail : rosekhalifaa@yahoo.com I'm just browsing now in the Internet and found your profile at www.geocaching.com/ and it captured my interest i decided to drop few words to you.I'm miss Rose khalifa by name,please i will like us to hold a good relationship with a real love,I'm happy to look at your profile today,you sound so gentle to me that was why i fell very much interested in writing you,contact me through my personal box(rosekhalifaa@yahoo.com) for more introduction,also i will send my pictures to you so we can know more about each other,i will be happy to see your response my dear,age or colour even distance can't deny any genuine love,so please lets give our self a trial,thanks till i hear from youmiss Rose User's Profile:http://www.geocaching.com/profile/?guid=327ab300-3339-407e-9cab-2b2c65d731f3

 

Ik ken haar niet en toen ik op haar profiel keek was ze vandaag aangemeld. Ik heb geen idee waarom, maar vertrouw het voor geen meter. Nog meer mensen deze mail gehad ?

Nee, gelukkig nog geen mail gehad...

Maar dit is een standaard oplichtingsmail, zoals er duizenden van verstuurd worden.

Stuur even de gegevens door naar contact@geocaching.com, zodat ze deze gebruiker kunnen blokkeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 Kommentare zum Artikel

rose2life | 27.02.2008 | 05.53 Uhr

rosekhalifaa@yahoo.com hello I'm just browsing now in the Internet and found your profile w.rottentomatoes.com/nand it captured my interest i decided to drop few words to you.I'm miss rose khalifa by name,please i will like us to hold a good relationship with a real love,I'm happy to look at your profile today,you sound so gentle to me that was the reason why i fell very much interested in riting you,contact me through my box personal(rosekhalifaa@yahoo.com) for more introduction also i will send my pictures to you so we can know more about each other,i will be happy to see your response my dear,age or colour even distance can't deny any genuine love,so please lets give our self a trial,thanks till i hear from you> miss

DonnaCorleone | 26.02.2008 | 17.53 Uhr

Also dieser George Clooney ist ja mal gar nicht mein Typ... Wie wär's denn mal mit Mark Ronson?

 

http://360.yahoo.com/profile-47d4hNgjdLUf4kw1H_wZeo3_l_mj

 

http://www.joewein.net/419/emails/2007-09/27/01210726.1.htm

 

http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X...%22&spell=1

bewerkt door TeamTobi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag twee emailtjes gekregen onder het kopje: contacting

 

De mail leek direkt van een dating site afkomstig.

 

Zijn er meer mensen die dergelijke ongewenste email krijgen via geocaching.com

 

Ik heb direkt een bericht gestuurd aan GC.com om het op te lossen en eventueel het account te verwijderen.

 

Dacht ik toch van alle spam verschoond te blijven, krijg je dit! java script:emoticon(':thumbdown:', 'smid_5')

:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag twee emailtjes gekregen onder het kopje: contacting

 

De mail leek direkt van een dating site afkomstig.

 

Zijn er meer mensen die dergelijke ongewenste email krijgen via geocaching.com

 

Ik heb direkt een bericht gestuurd aan GC.com om het op te lossen en eventueel het account te verwijderen.

 

Dacht ik toch van alle spam verschoond te blijven, krijg je dit! java script:emoticon(':thumbdown:', 'smid_5')

:angry:

 

Haai

 

Ik had net een kopje gemaakt. Heb vandaag ook een mail gekregen. Net gemeld bij GC.com

 

Groetjes Frouwkje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik track_leader.... had ook fanmail van Rose....

 

rosekhalifaa@yahoo.com

I'm just browsing now in the Internet and found your profile at www.geocaching.com/ and it captured my interest i decided to drop few words to you.I'm miss Rose khalifa by name,please i will like us to hold a good relationship with a real love,I'm happy to look at your profile today,you sound so gentle to me that was why i fell very much interested in writing you,contact me through my personal box(rosekhalifaa@yahoo.com) for more introduction,also i will send my pictures to you so we can know more about each other,i will be happy to see your response my dear,age or colour even distance can't deny any genuine love,so please lets give our self a trial,thanks till i hear from you

miss Rose

 

User's Profile:

http://www.geocaching.com/profile/?guid=32...ab-2b2c65d731f3

 

------------------------------------------------------------

Forward abuse complaints to: contact@geocaching.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...