GeoAlmere Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Kan een @home'r ff een reactie geven op de @home nieuws site.... dat de klepel ergens anders hangt dan zijn schrijfen. want nu krijg je een vertekend beeld. Ik probeerde het ook al, maar je moet idd een @home account hebben
westlander Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Wat vinden de cabaleurs eigenlijk van dit gebeuren?Misschien kunnen zij wat uitleg geven?Dan zijn we ook gelijk van al het gegis af van wel of geen toestemming,wel of niet op het land van de boer.
Peetee Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Kan een @home'r ff een reactie geven op de @home nieuws site.... dat de klepel ergens anders hangt dan zijn schrijfen. want nu krijg je een vertekend beeld. Ik heb even een reactie geschreven. Niet dat ik verwacht dat dat alle onduidelijkheid zal wegnemen, maar alle beetjes helpen nietwaar?
mlvdburg Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Ik heb deze cache een week a 2 weken geleden gelopen en kan me niet voorstellen dat deze plek een stuk van een boer zijn land is, want anders is het toch wel vreemd dat je hier ook gewoon kan wandelen. Of vind deze boer dit soms leuk dat er mensen hun hondje uitlaten op zijn land. Misschien heeft hij daarom hier prullebakken en bankjes neergezet. Zal wel weer een teveel fantasie van de verslaggevers zijn. Mlvdburg
Wilxlii Carrotte Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 In het bericht in de pers is sprake van een boer die iets gezien heeft.Blijkbaar plakken journalisten daaraan vast dat de later gevonden kist op het land van de boer lag. Fantasie dus. De kist lag niet op het land van die boer. Kunnen we dus gevoeglijk over ophouden door te zagen. Waar lag de kist wel? Tsja, kom daar zelf maar achter als de kist weer wordt herplaatst. Ik zal mezelf even quoten, want blijkbaar wordt er niet terug gelezen in dit draadje.
lieuwe Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 (bewerkt) Sorry... foutje dus... 7 januari 2008 bewerkt door lieuwe
De Cabaleurs Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Ik vraag het maar omdat ik op Fok NieuwsBoer vindt munitiekist op zijn land hetvolgende kon lezen. Ik dacht direct: dat kan een cache zijn. Gepost door Bart (BartUlft) - Bron: DAGGepubliceerd: zondag 6 januari 2008 @ 19:55 Een boer in het Zuid-Hollandse Schipluiden heeft vanavond een munitiekist op zijn land gevonden. De boer alarmeerde de politie rond 18.30 uur, nadat enkele knapen zijn land afrenden. Dat vertrouwde hij niet. Hij ging kijken en vond de munitiedoos. Een politiewoordvoerder heeft gemeld dat de explosieve opruimingsdienst de vondst op dit moment onderzoekt. Dit nadat een speciaal getrainde politiehond erop afgestuurd werd, om te bepalen of het om explosief materiaal ging. Omdat de hond aansloeg, onderzoeken bomexperts nu wat er precies in de kist zit. Hallo Allemaal, als eigenaar van deze cache "Rekenen in Schipluiden" wist ik ook niet wat er gebeurt was totdat mijn vrouw me op het werk belde dat de krant opzoek was naar ons. Ik heb daarna de politie gebeld en kon vandaag nog de munitiekist met inhoud terug krijgen. Ze konden mij vertellen dat de hond van de mijnopruimingsdienst alweer redelijk tot rust was gekomen. Om alles even duidelijk te maken: de cache lag NIET op het terrein van de boer maar in een klein parkje van de gemeente Schipluiden. De kist bevatte aan de buitenkant een grote geocach.com sticker. Op het politiebureau kon de rechercheur ook niet begrijpen waarom er zo'n ophef van gemaakt is. Wij hopen de cache weer zo snel mogelijk weer "in de lucht" te hebben. Met vriendelijke groet, De Cabaleurs
lieuwe Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Ik vraag het maar omdat ik op Fok Nieuws Boer vindt munitiekist op zijn land hetvolgende kon lezen. Ik dacht direct: dat kan een cache zijn. Gepost door Bart (BartUlft) - Bron: DAGGepubliceerd: zondag 6 januari 2008 @ 19:55 Een boer in het Zuid-Hollandse Schipluiden heeft vanavond een munitiekist op zijn land gevonden. De boer alarmeerde de politie rond 18.30 uur, nadat enkele knapen zijn land afrenden. Dat vertrouwde hij niet. Hij ging kijken en vond de munitiedoos. Een politiewoordvoerder heeft gemeld dat de explosieve opruimingsdienst de vondst op dit moment onderzoekt. Dit nadat een speciaal getrainde politiehond erop afgestuurd werd, om te bepalen of het om explosief materiaal ging. Omdat de hond aansloeg, onderzoeken bomexperts nu wat er precies in de kist zit. Hallo Allemaal, als eigenaar van deze cache "Rekenen in Schipluiden" wist ik ook niet wat er gebeurt was totdat mijn vrouw me op het werk belde dat de krant opzoek was naar ons. Ik heb daarna de politie gebeld en kon vandaag nog de munitiekist met inhoud terug krijgen. Ze konden mij vertellen dat de hond van de mijnopruimingsdienst alweer redelijk tot rust was gekomen. Om alles even duidelijk te maken: de cache lag NIET op het terrein van de boer maar in een klein parkje van de gemeente Schipluiden. De kist bevatte aan de buitenkant een grote geocach.com sticker. Op het politiebureau kon de rechercheur ook niet begrijpen waarom er zo'n ophef van gemaakt is. Wij hopen de cache weer zo snel mogelijk weer "in de lucht" te hebben. Met vriendelijke groet, De Cabaleurs Bedankt voor deze alles oplossende boodschap! Kunnen onze mede-cachers ook weer rustig slapen. Niet alleen de pers maakt veel ophef... Wij kunnen er ook wat van!
Ringeling Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Niet alleen de pers maakt veel ophef... Wij kunnen er ook wat van!
MaRoSe Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Bericht op de WOS aangepast: http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=24360 Altijd handig wat connecties
GeoAlmere Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Munitiekistje oorzaak wegafsluiting De Zouteveenseweg in Schipluiden is zondagavond enkele uren afgesloten geweest vanwege een mogelijk explosief. Een boer zag vreemde personen op zijn terrein lopen en ging poolshoogte nemen. Hij vond een munitiekistje. De boer vertrouwde het niet en belde de politie. De politie schakelde vervolgens een speciaal getrainde hond in om het kistje te onderzoeken. De hond sloeg aan op mogelijke aanwezigheid van munitie waarop de politie de EOCKL inschakelde. De dienst constateerde dat het ging om een kistje dat gebruikt wordt voor Geocaching. Geocaching is een schatzoekspel met behulp van een GPS. Ergens wordt een kistje verstopt en anderen zoeken, met behulp van GPS, het kistje. In de loop van maandag werd duidelijk dat het munitiekistje niet op het terrein van de boer lag. De eigenaar van de kist kon deze op het politiebureau van Schipluiden op komen halen. Aangezien de munitiekist voorzien was van een speciale 'geocaching sticker' konden zowel de eigenaar als de politie achteraf niet begrijpen waarom er zoveel ophef was gemaakt. Bron: WOS Ik weet niet of dit zo'n goede reclame is...
Cache in het handje Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Bedankt voor deze alles oplossende boodschap! Kunnen onze mede-cachers ook weer rustig slapen. Niet alleen de pers maakt veel ophef... Wij kunnen er ook wat van! Ja ik vind ook dat de Cabaleurs er wel erg veel aan doen om hun cache onder de aandacht te brengen .
WenMXT Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Vals alarm door verborgen schat vossenjacht SCHIPLUIDEN - Een ingegraven kist met een gps-systeem bracht zondag in het Zuid-Hollandse dorp Schipluiden de gemoederen in beroering. Een 65-jarige man had de doos opgegraven en dacht dat er munitie in de kist zat. De Explosieven Opruimingsdienst (EOD) kwam er aan te pas en ontdekte dat het om een 'verborgen schat' van een vossenjachtspel ging. De politie heeft contact opgenomen met het bedrijf dat de kist had ingegraven, zo meldde zij maandag. Door zo'n kist bijvoorbeeld een bepaalde kleur te geven zou het in de toekomst duidelijk kunnen maken dat het een vossenjachtschat is en geen kist met munitie. Bron: MSN. Erg digitaal zijn deze overtypers ook niet.
TuuronTour Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Om alles even duidelijk te maken: de cache lag NIET op het terrein van de boer maar in een klein parkje van de gemeente Schipluiden. Was de cache verplaatst door muggles, of kon de boer vanuit zijn huis het parkje zien? Erg digitaal zijn deze overtypers ook niet. Persberichten van het ANP mogen met bronvermelding door de media overgenomen worden
Aanbevolen berichten