Prof. Y. Lupardi Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Ik vraag het maar omdat ik op Fok Nieuws Boer vindt munitiekist op zijn land hetvolgende kon lezen. Ik dacht direct: dat kan een cache zijn. Gepost door Bart (BartUlft) - Bron: DAGGepubliceerd: zondag 6 januari 2008 @ 19:55 Een boer in het Zuid-Hollandse Schipluiden heeft vanavond een munitiekist op zijn land gevonden. De boer alarmeerde de politie rond 18.30 uur, nadat enkele knapen zijn land afrenden. Dat vertrouwde hij niet. Hij ging kijken en vond de munitiedoos. Een politiewoordvoerder heeft gemeld dat de explosieve opruimingsdienst de vondst op dit moment onderzoekt. Dit nadat een speciaal getrainde politiehond erop afgestuurd werd, om te bepalen of het om explosief materiaal ging. Omdat de hond aansloeg, onderzoeken bomexperts nu wat er precies in de kist zit.
smeule Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Oei, nu maar hopen dat het geen cache is. Ik heb is even gezocht met de cache kaarten, er liggen zo'n 5 caches rond Schipluiden. En 2 daarvan hebben de grote van een munitie kist, deze en deze.
onneb Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 er liggen bij en in Schipluiden 2 multi's en 2 normaal, dus zou heel goed kunnen dat het een cache is, die nu dus verwijderd is. groet, je was me net een minuut voor smeule met reaktie. grappig. je was me net 1 minuut voor smeule grappig.
geo_taz Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Oei, nu maar hopen dat het geen cache is. Ik heb is even gezocht met de cache kaarten, er liggen zo'n 5 caches rond Schipluiden. En 2 daarvan hebben de grote van een munitie kist, deze en deze. Geen van deze twee kistjes ligt op een boerenland.
keske27 Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Hallo all, Ik denk dat het om de pas nieuwe cache "Rekenen in Schipluiden" gaat?? Groetjes Keske27
MCMAL Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Oei, nu maar hopen dat het geen cache is. Ik heb is even gezocht met de cache kaarten, er liggen zo'n 5 caches rond Schipluiden. En 2 daarvan hebben de grote van een munitie kist, deze en deze. Geen van deze twee kistjes ligt op een boerenland. Draculix zelfs niet eens in Schipluiden, hooguit de stip
Famda Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Als het om een cache gaat, was deze kennelijk niet geplaatst met toestemming van de eigenaar
Wilxlii Carrotte Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Uit het bericht waarin wordt gesproken van wegrennende mensen zou je kunnen opmaken dat het kistje niet meer op of in de buurt van de oorspronkelijke verstopplek was. Ik heb voor de zekerheid maar even de politie in Schipluiden gebeld met de mededeling dat het heel heel misschien wel een kistje van mij is of van een andere geocacher. Ze gaan het onderzoeken. Wordt vervolgd.
Jan en Jany Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 En willxlii als het het jouw kissie is wat wil je nog meer eten bij je water en brood dan maakt een ander wel weer een nieuwe Celzicht cache.
Twin Peaks Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 En willxlii als het het jouw kissie is wat wil je nog meer eten bij je water en brood dan maakt een ander wel weer een nieuwe Celzicht cache. Of een nieuwe letterbox? "Heer Carotte in het cachot"
Wilxlii Carrotte Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 En willxlii als het het jouw kissie is wat wil je nog meer eten bij je water en brood dan maakt een ander wel weer een nieuwe Celzicht cache. Liefst pindakaas, want dat levert uiteindelijk weer een Carrotte-potje op.
tejoos Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 En willxlii als het het jouw kissie is wat wil je nog meer eten bij je water en brood dan maakt een ander wel weer een nieuwe Celzicht cache. Liefst pindakaas, want dat levert uiteindelijk weer een Carrotte-potje op. Wat dacht je van een nieuwe alias: Wilxlii Cachotte
gpsgek Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Ik ben benieuwd naar het vervolg van deze story...
Team Professor X Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 De kist is niet als cache zodanig herkenbaar? Sticker, tekst etc. Wel erg overdreven om direct een bommelding te doen. Spannend verhaal dat weer wel
Aanbevolen berichten