Spring naar bijdragen

Cache de Deelen geript


Peetee

Aanbevolen berichten

Vanmiddag na meldingen geconstateerd dat mijn cache de Deelen is geript. Hij zal door mij niet worden herplaatst: hij heeft er nu ruim vijf jaar gelegen en ik vind dat op zich al een een mooie periode.

Mocht iemand er idee bij hebben om hem over te nemen, of zelf een mooi idee hebben voor een cache in dit prachtige gebied, laat het me dan even weten. Dan kan ik je (als je dat wilt) in contact brengen met de SBB-beheerders.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vanmiddag na meldingen geconstateerd dat mijn cache de Deelen is geript. Hij zal door mij niet worden herplaatst: hij heeft er nu ruim vijf jaar gelegen en ik vind dat op zich al een een mooie periode.

Mocht iemand er idee bij hebben om hem over te nemen, of zelf een mooi idee hebben voor een cache in dit prachtige gebied, laat het me dan even weten. Dan kan ik je (als je dat wilt) in contact brengen met de SBB-beheerders.

 

Jammer, een mooie cache in een mooi gebied. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach dat vind ik nu wel heel jammer. In juli 2006 liep Reintje deze cache (net uit het ziekenhuis), met zijn beste vriend, diens zoon en dochter en hij was bij terugkomst zeer enthousiast.

Op 8 juli j.l. liepen wij de cache opnieuw, om de TB; 'You take picture' weer op reis te sturen, die een jaar in Engeland heeft gelegen. De TB was van Reintje en Douwe samen en Douwe wilde er graag mee verder.

Dus hebben Lomme en ik hem opgehaald uit Engeland en speciaal deze cache uitgezocht om hem weer te droppen.

Het lopen van deze cache was een prachtige herinnering aan Reintje, mede doordat de cache zo leuk was om te doen (toen en nu) en het gebied zo prachtig.

 

Wij zijn er in augustus nog eens geweest om aan de ouders van Lomme (Reintjes beste vriend) uit te leggen wat geocachen is. De ouders van Lomme zijn in dit gebied geboren en vertelden veel over hoe het hier vroeger toe ging. Ik vond dat heel speciaal.

 

Goede herinneringen zullen wel bij iedereen spelen die een mooie cache liep die later wordt geript. En het is zeker balen voor de cache-legger.

In ieder geval nogmaals heel veel dank Peetee voor deze prachtige cache.

 

Marit

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PeeTee, klopt het zelfs dat de kist is omgeruild voor een emmer? Tenminste zo lijkt het uit de logjes. Diep triest hoor :huh:

Ja, het lijkt er inderdaad wel op dat het iemand om de kist te doen was. En die kosten hier in de buurt max. zo rond de 3-5 euro... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, dit was ook een van mijn eerste caches. Dit prachtige gebied ligt vlak bij huis, dus ik wil er wel een nieuwe cache plaatsen. Hoe één en ander er uit gaat zien is nog onbekend. Ik denk er over om een nieuwe te maken, dan kan iedereen die er al eens geweest is opnieuw op zoek (en loggen). Ik neem kontakt op met Peetee om het door te spreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, dit was ook een van mijn eerste caches. Dit prachtige gebied ligt vlak bij huis, dus ik wil er wel een nieuwe cache plaatsen. Hoe één en ander er uit gaat zien is nog onbekend. Ik denk er over om een nieuwe te maken, dan kan iedereen die er al eens geweest is opnieuw op zoek (en loggen). Ik neem kontakt op met Peetee om het door te spreken.

We kijken er naar uit. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, dit was ook een van mijn eerste caches. Dit prachtige gebied ligt vlak bij huis, dus ik wil er wel een nieuwe cache plaatsen. Hoe één en ander er uit gaat zien is nog onbekend. Ik denk er over om een nieuwe te maken, dan kan iedereen die er al eens geweest is opnieuw op zoek (en loggen). Ik neem kontakt op met Peetee om het door te spreken.

Ik ben blij met je aanbod, Skries. Want de Deelen is een gebied dat zeker een mooie cache verdient. De PM is verstuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat De Deelen inmiddels gearchiveerd is PeeTee. Het was onze 16e cache die we ooit gevonden hebben en dat was in september 2002 :D Nostalgie dus. Ik denk dat we toen de drie noordelijke provincies al bijna leeggecached hadden :P

Maar fijn dat Skries er in de omgeving een nieuwe gaat plaatsen. Dan kunnen we die weer opnieuw gaan doen. We hebben nog een paar op ons verlanglijstje in Friesland. Wordt het nog voor de winter Skries? Of voor de grote overweldigende, nog nooit eerder zo'n sterke, eind novemberstorm die PP heeft aangekondigd?

 

Als je het erna doet, kun je ook de hint "onder een omgevallen boom" gaan gebruiken ;)

 

 

Als je nog een grote waterdichte ton met schroefdeksel nodig hebt... :beerchug:
Niet alleen waterdicht, maar ook stormvast :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...