Spring naar bijdragen

gc.com weer aangepast


TuuronTour

Aanbevolen berichten

Ik zag net dat je nu ingelogd moet zijn om de coördinaten bovenaan de cachepagina te kunnen zien. Anders staat er de boodschap: "You must be logged in to

view the Location Information for this Cache. It's free!".

 

Ook het travelbug-lijstje rechtsboven heeft een nieuwe look gekregen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Uhhhhhh,

Dat was toch altijd zo.

Waarschijnlijk denk je dat omdat je je pasword bewaarde op je PC en dus automatisch inlogde (of inlogte?).

Misschien cookies weg gegooid en dus ook je pasword.

En dan krijg je inderdaad een inlogscherm.

 

Ik kan geen verschil merken.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:beerchug:

Inderdaad.

Als ik een cachepagina benader via de kaart moet ik inderdaad ook inloggen.

Heb daarna gelijk weer een vinkje geplaats om pasword te bewaren en nu werkt alles weer ouderwets (lijkt het).

Ik had eerst een cachepagina benaderd via een snelkoppeling op mijn buroblad en dat ging feillooos.

Vandaar.

 

Waarom deze functie nou weer is toegevoegd weet ik ook niet.

ik zie liever dat ze wat nuttigs doen met de centjes (lees bandbreedte)

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat Dacht Je Van Deze Dan:

 

How to build your stat bar for your personal home page.

 

My Stat Bar

 

If you have your own personal web site or blog, did you know you can post your own updating stat bar there? Choose your options to customize your own stats bar, and copy the html from the textbox below and paste it into the html of your web site to display it there.

 

 

:beerchug::eek::eek::blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogelijkerwijs voorkom je hier mee dat onbekenden (bezoekers zonder emailadres) de cache kunnen zoeken?! Beetje raar is is het wel, want vaak wordt een coordinaat ook in de beschrijving vermeldt. Bovendien gaat het voor multi's al helemaal de mist in.

In Amerika hebben ze geen multi's. (Prakisch niet dan)

 

Q :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je krijgt ook de "online maps" pas te zien als je ingelogd bent. Ik zit me ook af te vragen wat hiervan de zin kan zijn. Zeker omdat het an sich een grotere belasting van de servers als gevolg heeft.

 

Zou het misschien kunnen zijn dat ze dit hebben veranderd om het gebruik van pakketjes die grote hoeveelheden cache-gegevens downloaden, tegen te gaan? M.a.w. dat je ingelogd moet zijn om dat nog te kunnen, zodat ze sneller zien wie die grote hoeveelheden data aan het downloaden is?

 

Of is die mogelijke verklaring niet logisch? :beerchug:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die link naar 'Download Geocache browser in Google Earth' is die ook nieuw? Ik zie hem nu pas voor de eerste keer in ieder geval. Het ziet er wel goed uit: Alle caches zichtbaar op luchtfoto's over de hele wereld (vooropgesteld dat je Google Earth op je pc hebt gezet natuurlijk).

Nou alleen nog wat scherpere foto's van Nederland (een paar stukjes uitgezonderd die al wel van hoge kwaliteit zijn) en dan is het helemaal ok! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die link naar 'Download Geocache browser in Google Earth' is die ook nieuw? Ik zie hem nu pas voor de eerste keer in ieder geval. Het ziet er wel goed uit: Alle caches zichtbaar op luchtfoto's over de hele wereld (vooropgesteld dat je Google Earth op je pc hebt gezet natuurlijk).

Nou alleen nog wat scherpere foto's van Nederland (een paar stukjes uitgezonderd die al wel van hoge kwaliteit zijn) en dan is het helemaal ok!  :beerchug:

 

Ik zie hem ook...... niet? :eek:

Nee werkelijk ik weet niet welke link je bedoelt.

Heb nu 3 pagina's afgezocht maar kan de link niet vinden.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag net dat je nu ingelogd moet zijn om de coördinaten bovenaan de cachepagina te kunnen zien. Anders staat er de boodschap: "You must be logged in to

view the Location Information for this Cache. It's free!".

 

Ook het travelbug-lijstje rechtsboven heeft een nieuwe look gekregen...

 

Ik heb gezien dat er nog veel meer veranderingen zijn. De pagina-indelingen zijn veranderd. Ook bij het afdrukken worden de TB's weergegeven. Zorgt er wel voor dat het kaartje over de begin coörds wordt geprint. Behalve natuurlijk als je in de breedte afdrukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...