Spring naar bijdragen

Coins ed.


superstein

Aanbevolen berichten

Ligt het aan mij of .......?

De laatste tijd blijkt dat de inhoud van de cache niet overeenkomt met de daadwerkelijke inhoud.

Laatst was ik op Texel en daar bleek dat er volgens de pagina op internet 4 coins/tb's te moeten zitten en wij er maar 1 aantroffen.

Twee dagen later was het in Alkmaar hetzelfde liedje.

 

Is hetg een tijd voor een grote schoonmaak om deze 'spook coins ed' eens op te ruimen?

Of was het gewoon puur pech?

 

Gr, Team Superstein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Coins en TB's verdwijnen helaas wel eens. Als de eigenaar van de TB of coin deze niet uit de cache verwijderd blijft dit aanwezig in de cache.

Of je hebt inderdaad pech gehad.

Ik ga wel eens cachen en dan zie ik voor vertrek dat er enkele coins of TB's aanwezig zijn. Kom ik terplaatse dan zijn andere cachers me voor geweest. Dan is het natuurlijk domme pech.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, als die dingen steeds gestolen worden . . . . . Gisteren weer een coin naar de begraafplaats gebracht omdat een of andere (***********) hem uit de cache had gehaald zonder verder te loggen. Heeft wel een tijdje geduurd, ook ik zit niet dagelijks m'n coins en tb's te checken of ze er nog wel zijn.

Maar als ze te lang stilliggen dan ga ik er wel achteraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...
De laatste tijd blijkt dat de inhoud van de cache niet overeenkomt met de daadwerkelijke inhoud.

Laatst was ik op Texel en daar bleek dat er volgens de pagina op internet 4 coins/tb's te moeten zitten en wij er maar 1 aantroffen.

Twee dagen later was het in Alkmaar hetzelfde liedje.

Kijk dat noemen we tegenwoordig een "IJslandse" cache :shutup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook het idee dat er cacher's zijn die steeds ongeduldiger worden en de coin's en TB's al grabben voordat je ze kunt droppen. :shutup:

Als je dan terug grabt en correct logt heb je weer de kans dat ze door de "grabber" zeg maar niet nog geretrieved worden, waardoor weer vervuiling ontstaat.

Dus alstjeblieft wees geduldig en niet gelijk grabben als het "te lang"duurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook het idee dat er cacher's zijn die steeds ongeduldiger worden en de coin's en TB's al grabben voordat je ze kunt droppen. :shutup:

Als je dan terug grabt en correct logt heb je weer de kans dat ze door de "grabber" zeg maar niet nog geretrieved worden, waardoor weer vervuiling ontstaat.

Dus alstjeblieft wees geduldig en niet gelijk grabben als het "te lang"duurt.

 

Hear, hear. Ik heb zelf een keer zo'n grabber gemaild en hij reageerde dat hij verwachtte dat hij de coin/tb nog dezelfde dag kon retrieven en anders zou grabben. Hij gaf toe dat hij daarbij zelfzuchtig was maar nu 'eenmaal een hekel had aan wachten'. Mijn antwoord was dat hij er dan beter aan deed voortaan niets meer mee te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook het idee dat er cacher's zijn die steeds ongeduldiger worden en de coin's en TB's al grabben voordat je ze kunt droppen. :thumbdown:

Als je dan terug grabt en correct logt heb je weer de kans dat ze door de "grabber" zeg maar niet nog geretrieved worden, waardoor weer vervuiling ontstaat.

Dus alstjeblieft wees geduldig en niet gelijk grabben als het "te lang"duurt.

 

Hear, hear. Ik heb zelf een keer zo'n grabber gemaild en hij reageerde dat hij verwachtte dat hij de coin/tb nog dezelfde dag kon retrieven en anders zou grabben. Hij gaf toe dat hij daarbij zelfzuchtig was maar nu 'eenmaal een hekel had aan wachten'. Mijn antwoord was dat hij er dan beter aan deed voortaan niets meer mee te nemen.

Het kan ook anders, van het weekend 3 van de 4 coin's/TB's die ik had waren al gegrabbt voordat ik thuis was, maar na een mailtje was alles weer keurig netjes opgelost :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...