Spring naar bijdragen

Cachen met schoonmoeder


Voortrekkers

Aanbevolen berichten

Dochterlief hier is bijzonder enthousiast over het 'schatzoeken' en heeft oma natuurlijk hierover verteld. Die wilde ook wel 's mee. Dat mag natuurlijk, maar probleem is dat ze nauwelijks kan lopen. Klein stukje met de rollator gaat nog wel...

 

Nu willen we met haar een paar caches gaan doen, snelle traditionals uiteraard, maar niet alleen micro's. Rondom Hoogeveen liggen er nog wel een paar :D

 

Onze vraag nu; liggen er hier in de omgeving ook 'snelle' traditionals, maar dan met een ammobox o.i.d.?

 

Groet,

Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

met je schoonmoeder cachen..... het ligt er aan hoe de relatie is maar die van mij is achtergebleven in de HEksenwaag in Oudewater toen we Gewogen en te licht bevonden hebben gelopen.... :D:dribble:

 

alle gekheid op een stokje, er zijn een aantal leuke routes die je per auto kan doen en ook een aantal die bij een kasteel ofzo zijn. Die lijken me leuker dan de oprapers waar je uit je auto valt en kan loggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met je schoonmoeder cachen..... het ligt er aan hoe de relatie is maar die van mij is achtergebleven in de HEksenwaag in Oudewater toen we Gewogen en te licht bevonden hebben gelopen.... :dribble::dribble:

 

:D

 

Mag de mijne ook eens mee? :lol1:

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochterlief hier is bijzonder enthousiast over het 'schatzoeken' en heeft oma natuurlijk hierover verteld. Die wilde ook wel 's mee. Dat mag natuurlijk, maar probleem is dat ze nauwelijks kan lopen. Klein stukje met de rollator gaat nog wel...

 

Nu willen we met haar een paar caches gaan doen, snelle traditionals uiteraard, maar niet alleen micro's. Rondom Hoogeveen liggen er nog wel een paar :D

 

Onze vraag nu; liggen er hier in de omgeving ook 'snelle' traditionals, maar dan met een ammobox o.i.d.?

 

Groet,

Richard

 

De Negerslaaf is een soort mini-multi. Als de kleinkinderen snel de tussenpunten verzamelen is oma net op tijd bij de eindcache!

 

De landgoederenreeks kan deels (Nijenhuis in ieder geval, den Alderdinck misschien)

 

De Bonenbrug is makkelijk te doen mits de juiste aanrijroute genomen.

 

Vechtdal 1 en niet te vergeten de Heemtuin en Ga toch krassen :dribble:

 

Het blijft altijd lastig als je van het verharde pad af gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochterlief hier is bijzonder enthousiast over het 'schatzoeken' en heeft oma natuurlijk hierover verteld. Die wilde ook wel 's mee. Dat mag natuurlijk, maar probleem is dat ze nauwelijks kan lopen. Klein stukje met de rollator gaat nog wel...

 

Nu willen we met haar een paar caches gaan doen, snelle traditionals uiteraard, maar niet alleen micro's. Rondom Hoogeveen liggen er nog wel een paar :D

 

Onze vraag nu; liggen er hier in de omgeving ook 'snelle' traditionals, maar dan met een ammobox o.i.d.?

 

Groet,

Richard

 

Nou heb ik zelf ook een moeder die niet zo makkelijk ter been is maar wel een leuke lokatie heeft voor een cache, zij beheerd nu mijn 1ste cache 'Isis' in Purmerend.

Erg makkelijk te doen met rollator, zie fotos bij de cache.

Succes

 

Cyb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet (automatisch) doorschakelen naar een ander bericht, maar in het draadje "nieuw op pad" op pagina 5 bij newby vragen van dit forum, wordt beschreven hoe te zoeken op rolstoel/scootmobiel-caches. Kruimeldief heeft daarin ook een verwijzing naar een lijst met caches in deze catagorie gegeven.

Misschien heb je daar wat aan.

 

groet,

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet (automatisch) doorschakelen naar een ander bericht, maar in het draadje "nieuw op pad" op pagina 5 bij newby vragen van dit forum, wordt beschreven hoe te zoeken op rolstoel/scootmobiel-caches. Kruimeldief heeft daarin ook een verwijzing naar een lijst met caches in deze catagorie gegeven.

Misschien heb je daar wat aan.

 

groet,

Marit

 

Bedoel je dit draadje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je dit draadje?

Misschien is het handig als de lijst regelmatig bijgewerkt wordt. Waarschijnlijk zijn er ondertussen caches van deze lijst verdwenen of bijgekomen. Dit staat er namelijk bij de hoofdindex:

 

This index was created

by GSAK (Geocaching Swiss Army Knife) on 19-6-2007 18:48:31

Caches Included: 646

 

Marja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het handig als de lijst regelmatig bijgewerkt wordt. Waarschijnlijk zijn er ondertussen caches van deze lijst verdwenen of bijgekomen. Dit staat er namelijk bij de hoofdindex:

 

This index was created

by GSAK (Geocaching Swiss Army Knife) on 19-6-2007 18:48:31

Caches Included: 646

 

Marja

 

 

De lijst was meer bedoeld als service van Kruimeldief ter ondersteuning van de hele discussie in het draadje dat gaat over hoe je kunt zoeken naar caches voor rolstoelgebruikers/scootmobielers en wat de criteria zijn bij het leggen en reviewen van de cahes. Ik geloof niet dat het als permanente feature bedoeld was, die ook onderhouden wordt, maar misschien wil iemand wel wat knutselen, wie weet.

 

Enfin, ik hoop dat de starter van dit draadje, of eigenlijk de schoonmoeder er wat aan heeft.

 

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het handig als de lijst regelmatig bijgewerkt wordt. Waarschijnlijk zijn er ondertussen caches van deze lijst verdwenen of bijgekomen. Dit staat er namelijk bij de hoofdindex:

 

This index was created

by GSAK (Geocaching Swiss Army Knife) on 19-6-2007 18:48:31

Caches Included: 646

 

Marja

 

 

De lijst was meer bedoeld als service van Kruimeldief ter ondersteuning van de hele discussie in het draadje dat gaat over hoe je kunt zoeken naar caches voor rolstoelgebruikers/scootmobielers en wat de criteria zijn bij het leggen en reviewen van de cahes. Ik geloof niet dat het als permanente feature bedoeld was, die ook onderhouden wordt, maar misschien wil iemand wel wat knutselen, wie weet.

 

Enfin, ik hoop dat de starter van dit draadje, of eigenlijk de schoonmoeder er wat aan heeft.

 

Marit

 

Ik zal er een aparte query voor gaan aanmaken en zo nu en dan de lijst in bewuste topic updaten. Het was niet mijn bedoeling om er een vaste rublriek van te maken omdat eigenlijk iedere premiummember van gc.com deze queries kan aanmaken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...