Spring naar bijdragen

FTF-ranking ja of nee?


Team Firefox

FTF ja of nee?  

126 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet de FTF-ranking behouden blijven?

    • ja
      82
    • nee
      44


Aanbevolen berichten

 

FTFer? Ach ik vind ze wel grappig en hou ook er ook wel van om ze soms te plagen. Wat is er mooier dan overdag te reviewen en daarna alle caches die online kunnen, diep in de nacht online te laten komen......

 

Dus we kunnen erop wachten dat we binnenkort geplaagd gaan worden??? :eek::blink::P

 

Binnenkort? Volgens mij brengt Kruimel standaard caches pas vanaf 23.00 uur online ;)

En wij maar weer tot ver in de nacht op zoek naar die krengen. Kl*tehobby ;)

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

FTFer? Ach ik vind ze wel grappig en hou ook er ook wel van om ze soms te plagen. Wat is er mooier dan overdag te reviewen en daarna alle caches die online kunnen, diep in de nacht online te laten komen......

 

Dus we kunnen erop wachten dat we binnenkort geplaagd gaan worden??? :eek::blink::P

 

Binnenkort? Volgens mij brengt Kruimel standaard caches pas vanaf 23.00 uur online ;)

En wij maar weer tot ver in de nacht op zoek naar die krengen. Kl*tehobby ;)

 

De laatste keren deed Kruimel het rond kinderbedtijd. Dit om vaders te pesten. En wij hebben het al zo moeilijk om metaal te scoren in Hoogeveen en omgeving

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen de ranking bekijk ik eigenlijk weinig... Vind vooral de jacht op het plekje leuk. Zeker als het zonder gps is...(geen eigen gps, dus die heb ik niet altijd tot mijn beschikking) dan blijft het meestal nog meer gokken.

 

Wat hierboven al stond dan is de adrealine de drijfveer. Dat maakt een jacht op FTF leuk.

 

Leuk is ook dat je dan vaak andere cachers ontmoet. Maakt het ook weer gezellig!

 

Al keek die mevrouw bij deze log toch even raar dat er 2 mannan in de bosjes stonden op dat tijdstip :blink: .

 

Maar ik begin er alleen aan als ik tijd genoeg als ik het toevallig zie. En ga echt niet midden in de nacht nog speciaal kijken of er nieuwe online zijn.

bewerkt door Team Krabbegat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een zeer leuke toevoeging aan het geocachen! Zo kwam ik samen met Knaalsn laatst tijdens de cache 'het lageveld' een stuk of 10 medecachers tegen, en vandaag in 'wildspieker' trof ik een mooie gouden medaille aan :blink:

 

Vooral het tegenkomen van andere medecachers is denk ik het leukst aan het hele 'goudzoekgebeuren'!

 

 

 

Er zijn caches die online komen waarbij duidelijk vermeld staat dat de cache na zonsondergang niet bezocht/gezocht mag worden, o.a. in opdracht van de eigenaar/beheerder van het gebied, zoals SBB. En dan lees ik vaak een FTF die echt na zonsondergang heeft plaatsgevonden.

 

FTFer? Ach ik vind ze wel grappig en hou ook er ook wel van om ze soms te plagen. Wat is er mooier dan overdag te reviewen en daarna alle caches die online kunnen, diep in de nacht online te laten komen......

 

Dat heet toch 'oorzaak en gevolg'? :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het kan nog gekker.......als er een nieuwe cache online komt en ik heb enigzins tijd dan ga ik er ook voor.

en al helemaal als de cache een beetje in de buurt is.

mischien komt dat omdat er meerdere cachers in deze omgeving zijn die er graag als eerste zijn. :-))

als de cache het toelaat dat ie snacht"s gezocht mag worden dan ook ga ik ervoor.

wat dat betreft is het werken in ploegendienst wel makkelijk.

 

kan kruimel de cache's online brengen wanneer hij wil :eek: goed dat hij mijn werkschema niet kent.

 

dus wat mij betreft een "JAAA" :blink:

 

johanvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eigenlijk maar 1 vraag.

Wie heeft er last van het FTF-systeem?

:eek: Het milieu. :P

Ik zie mijzelf wel eens in de auto springen en dan een kleine 100 km te scheuren om weer een bronsje mee te pikken.:blink: De drang is op dit moment sterker dan mijzelf. Zal wel weer een keer zakken.

Vanochtend hoefde ik er niet voor om te rijden. Hemelsbreed 500 meter van mijn werk! Wel een beetje vroeg opgestaan. Waar blijft nou het bevestigingsmailtje????

 

 

Groetsels WBKWADRAAT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

knip

 

Ik heb eigenlijk maar 1 vraag.

Wie heeft er last van het FTF-systeem?

 

knip

 

Ik HAD last van het FTF-systeem;

ik had een serie traditionals geplaatst en ze waren online, je kent het verhaal

vele FTF-cachers gingen mijn caches zoeken maar uit HAAST was iemand het dekseltje kwijtgeraakt

dus ik kan dezelfde dag weer terug met een nieuw dekseltje...

 

Dit is dan wel niet zo erg.... :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook zonder ranking lijst zal het fenomeen goudzoeken blijven bestaan.

Veel mensen vinden het leuk om eens een keertje de eerste logger te zijn. Zelf heb ik laatst ook een FTF gehaald. Dat was best een goed gevoel. Maar nu ik die ene binnen heb is voor mij de druk er al weer een beetje af. En met een puntje stel ik in de ranglijst natuurlijk helemaal niks voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...