gizmomuis Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Jullie zullen wel weer iets heeeeel errug leuks bedacht hebben. Ik ben benieuwd. Baalde ervan dat ik de vorige ZddP moest missen en dus ook de boerenkar, maar deze ZddP ben ik erbij. Ook al kost dat dan wat meer centjes. Groetjes, Wendy
Seapie Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Vinden wij niet teveel voor een dag lol! Beetje afhankelijk van de uiteindelijke datum doen wij graag mee. tem Seapie
LesMarten Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 11 euro is geen probleem. Vincent en Carl kennende gaat het een heel bijzondere en mooie dag worden!
Team Aragorn Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Het bedrag is geen probleem, en er zal beslist iets leuks van worden gedaan! We willen dus zeker komen als het doorgaat. Maar ... er zijn ook veel leuke dingen te bedenken die gratis zijn of minder kosten. Ik kan gaan cachen of naar de Efteling gaan; in beide gevallen heb ik een leuke dag maar de kosten zijn niet gelijk. Ik vind het altijd een uitdaging om dan voor de 'goedkope' variant te gaan. My two cents ... Groetjes Fangorn.
kraaiennest Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 (bewerkt) Ik heb weinig ervaring met andere Route technieken. Is dit voor iedereen bestemd? Zoja, dan ben ik wel van de partij. 1 van team Kraaiennest. 2 september 2007 bewerkt door kraaiennest
keesenanita Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Leuk om eens mee te doen. We zijn begin oktober echter op vakantie en wachten geduldig af wat de werkelijke datum gaat worden.
Vinnie1 Geplaatst 2 september 2007 Auteur Geplaatst 2 september 2007 Kraaiennest, Ja dit event is voor iedereen bestemd, JUIST voor degene die nog geen ervaring hebben met route technieken. We verstrekken namelijk een informatie boekje met de route technieken die we gebruiken en tijdens het event kun je ze in de praktijk oefenen. En mocht je dan nog steeds onzeker zijn, dan kun je altijd nog met een andere groep mee lopen. Kortom: gewoon doen.
De Wolvjes Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Vinnie, Is er al een preciese datum bekend?
Vinnie1 Geplaatst 2 september 2007 Auteur Geplaatst 2 september 2007 We laten het zo snel mogelijk weten Wolvjes.
Team Aragorn Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 We verstrekken namelijk een informatie boekje met de route technieken die we gebruiken en tijdens het event kun je ze in de praktijk oefenen. Heb je de ontbrekende bladzijde al gevonden?
O JeE! Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 We verstrekken namelijk een informatie boekje met de route technieken die we gebruiken en tijdens het event kun je ze in de praktijk oefenen. Heb je de ontbrekende bladzijde al gevonden? Ha, was ik niet de enige die daar meteen aan dacht Maar op dat kleine puntje na was het vorig jaar een prima event... En voor 11 euri zijn wij er ook bij, indien de datum uitkomt. (Vinnie, onze voorkeur gaat weer uit naar een zondag, omdat we zaterdag al onze eigen scoutingactiviteiten hebben ) Team O JeE!
Stokstaartje Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Lijkt me heel leuk en je leert nog eens wat! Prijs geen probleem.
surdo Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Zoals vandaag al gezegd ik ben erbij.En de datum daar maken we gewoon tijd voor.
cachorganic Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Voor een zondag in October ben ik wel te porren!
Aanbevolen berichten