Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Jullie zullen wel weer iets heeeeel errug leuks bedacht hebben. Ik ben benieuwd. Baalde ervan dat ik de vorige ZddP moest missen en dus ook de boerenkar, maar deze ZddP ben ik erbij. Ook al kost dat dan wat meer centjes. :thumbup:

Groetjes,

Wendy

Geplaatst

Vinden wij niet teveel voor een dag lol! :thumbup: Beetje afhankelijk van de uiteindelijke datum doen wij graag mee.

tem Seapie

Geplaatst

Het bedrag is geen probleem, en er zal beslist iets leuks van worden gedaan! We willen dus zeker komen als het doorgaat.

Maar ... er zijn ook veel leuke dingen te bedenken die gratis zijn of minder kosten.

Ik kan gaan cachen of naar de Efteling gaan; in beide gevallen heb ik een leuke dag maar de kosten zijn niet gelijk. Ik vind het altijd een uitdaging om dan voor de 'goedkope' variant te gaan.

My two cents ...

Groetjes Fangorn.

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb weinig ervaring met andere Route technieken. Is dit voor iedereen bestemd?

Zoja, dan ben ik wel van de partij.

1 van team Kraaiennest.

bewerkt door kraaiennest
Geplaatst

Kraaiennest,

Ja dit event is voor iedereen bestemd, JUIST voor degene die nog geen ervaring hebben met route technieken.

We verstrekken namelijk een informatie boekje met de route technieken die we gebruiken en tijdens het event kun je ze in de praktijk oefenen.

En mocht je dan nog steeds onzeker zijn, dan kun je altijd nog met een andere groep mee lopen.

Kortom: gewoon doen.

Geplaatst
We verstrekken namelijk een informatie boekje met de route technieken die we gebruiken en tijdens het event kun je ze in de praktijk oefenen.

Heb je de ontbrekende bladzijde al gevonden? :beerchug:

Geplaatst

Heb je de ontbrekende bladzijde al gevonden? :)

Ha, was ik niet de enige die daar meteen aan dacht :beerchug:

Maar op dat kleine puntje na was het vorig jaar een prima event... En voor 11 euri zijn wij er ook bij, indien de datum uitkomt.

(Vinnie, onze voorkeur gaat weer uit naar een zondag, omdat we zaterdag al onze eigen scoutingactiviteiten hebben :crybaby:)

Team O JeE!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...