8BG Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 (bewerkt) Beste medecachers, De nieuwe Spoiler, hèt magazine voor de (Nederlandstalige) geocacher, is uit. Met artikelen over bijzondere cachers en caches, en over de productie van geocoins. Plus deze keer tips voor Magellan-bezitters en voor degenen die een niet-te-kraken multicache willen plaatsen. Ook aan nieuwelingen, natuurliefhebbers en puzzelfanaten is gedacht. Kortom, lézen dat blad! Het is (gratis) te vinden op www.geozine.nl De redactie wenst iedereen veel leesplezier toe! 1 september 2007 bewerkt door 8BG
gpsgek Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 (bewerkt) Leuk! 1 september 2007 bewerkt door gpsgek
RvU Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Even snel doorgebladerd op de site. Vervolgens gedownload. Deze ga ik morgen eens even lekker rustig als papieren versie lezen! Ziet er in ieder geval weer heel lezenswaardig uit! Gr. RvU
Remunj Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Wat mooi, lekker om te lezen. Wacht alweer op de volgende.
roewin Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Bedankt voor dit berichtje. Ik wist niet dat deze uitgave bestond. Heb dus meteen ook de vorige nummers gedownload. Als we geen Indian Summer krijgen, kan ik me hiermee vermaken.
Urslau Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Geozine is geloof ik iets té populair aan het worden. De site is op moment van schrijven onbereikbaar.
Track_leader Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 yep daar heb ik ook last van..... er is geen contact met de site te krijgen
de hangijzers Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Kan iedereen ff afloggen? Kunnen wij ook een kijkje nemen
Johannes Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Kan iedereen ff afloggen? Kunnen wij ook een kijkje nemen Met drukte heeft dit niets te maken.
Team Aragorn Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Zucht ... en dus net vandaag trubbels. Wanneer de site weer online is horen jullie het.
KarelKraak Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Hier doet hij het weer En nu niet allemaal tegelijkertijd gaan kijken, hè
fastronald Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Ook hier geen problemen meer! Ennuh, erg leuk gedaan weer. Bedankt voor het leesplezier
Bappie-NL Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Beste medecachers, De nieuwe Spoiler, hèt magazine voor de (Nederlandstalige) geocacher, is uit. Jippie!!! FF downloaden en printen maar! Ik wil bij deze toch even kwijt dat ik het een waanzinnig leuk magazine vind. Hartelijk dank voor de inzet aan de gehele redactie en iedereen die verder nog meer zijn of haar steentje bij draagt!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden