Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Het wordt steeds leuker, vandaag 4 gelogd, en dat voor beginnenlingen, mooi hé.

Nu de vraag, lopen we van de week in het centrum van Breda, krijgen we een snelheidswaarschuwing?

Zeg tegen Jojo, jo dat zal wel van een één of andere straling zijn.

Vandaag lopen we in het centrum van Maassluis, weer het zelfde, snelheidswaarschuwing.

Moet wel eerlijk zeggen dat we op weg waren naar een terras, om effe te kantelen.

Wie weet hoe we van die waarschuwing afkomen?

Groetjes van Appie uit Delft

Geplaatst
Hoi Allemaal,

Nu de vraag, lopen we van de week in het centrum van Breda, krijgen we een snelheidswaarschuwing?

Vandaag lopen we in het centrum van Maassluis, weer het zelfde, snelheidswaarschuwing.

Moet wel eerlijk zeggen dat we op weg waren naar een terras, om effe te kantelen.

Ik begrijp dat je met je TomTom aan het cachen bent?

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik begrijp dat je met je TomTom aan het cachen bent?

Sorry als ik nu de vraag in Hardware Garmin 60&76 serie, stel.

Wat heeft dat met tom-Tom te maken?

Of loop jij te cachen met Tom-Tom of je begrijpt het niet.

Groetjes van Appie uit Delft.

Geplaatst

TomTom is vaak uit gerust met een bestand waar flitspalen staan. Dus die gedachte is zo gek nog niet.

En het komt vaak genog voor dat een topic onder het verkeerde kopje word geplaast.

Waar ik dus aan zit te denken dat je de optie flitspalen weergeven hebt aan staan.

Geplaatst

Was het niet een melding dat je richting meer dan een km ofzo afwijkt van de richting van je doel? Die melding krijgen wij nl nog weleens met onze explorist als we met de auto gaan.

Heb niet jou type gps, dus zou niet weten hoe je de melding kan voorkomen.

Geplaatst

Ook deze meldingen feature zit in de Garmin 60C(S)x. Maar die moet je er dan wel zelf instoppen. Uitzetten kan in het menu bij waarschuwingstonen.

maar als je deze er niet zelf ingezet hebt dan zou iemand anders dat gedaan moeten hebben. Tweedehands misschien?

Geplaatst

Misschien heb je een poi-bestand geladen met een 1 in de bestandsnaam. POILoader neemt dan (standaard) aan dat er een snelheidswaarschuwing moet worden gegeven als men sneller loopt dan 1 km/h.

Geplaatst

Iedereen bedankt voor de reactie's,

Ik denk dat Urslau nog het meest in de richting zit.

Het is geen Tom-Tom, er zitten geen flitspalen in, we hebben nu 2 keer gehad dat we te snel gingen.

Het toeval wil wel dat we opweg naar een terras waren.

Oja, en hij is nieuw aangeschaft.

Wij gaan verder zoeken en als we het vinden zullen we het hier neerzetten.

Groetjes van Appie uit Delft.

Geplaatst

Ik zie het verband met het terras niet.

Dank je, maar gevoel voor humor moet van binnenuit komen.

Kan ik je niet geven, spijt me.

Je kan er wel een knipoog :) bij zetten om aan te geven dat de opmerking niet serieus bedoeld is. Tekst komt 'emotieloos' over, het is soms moeilijk inschatten of iets serieus dan wel als grap bedoeld is. Daarom kan het handig zijn om er een betekenisvol smiley bij te zetten.

Maar nu on topic: heb je de handleiding al eens doorgenomen of er iets in staat over dergelijke meldingen? Als je die niet hebt kan je vaak wel een pdfje vinden op internet.

Geplaatst

ik zou maar uitkijken van het voorjaar tijdens Carnaval; dan kon je GPS wel eindeloos af blijven gaan. Markeer wel even waar je "home"is, dan kan het apparaat je nog probleemloos thuis brengen zonder in een dronkemansbui te verdwalen :-)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...