Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dames, heren en geïnteresseerden...

Het gemak dient de mensch, daarom vullen jullie vanaf nu zèlf de pictogrammen in!

Zie hier: http://www.gpsgek.nl/index.php?page=5_8 :thumbup:

Met alle respect voor het werk van sn@g, deze vind ik nog mooier :yes:

Bedankt voor het respect, maar ook dit vind ik een stuk gemakkelijker. ;)

Je hebt weer een puik stukje werk geleverd Martijn. :yes:

Geplaatst
Dames, heren en geïnteresseerden...

Het gemak dient de mensch, daarom vullen jullie vanaf nu zèlf de pictogrammen in!

Zie hier: http://www.gpsgek.nl/index.php?page=5_8 :P

Het voordeel hiervan is dat je niet tussen 2 afstanden in hoeft aan te geven, maar dat je ook 1 afstand kunt invullen. Dan staat er gewoon die afstand en de voetjes, ziet er best logisch uit.

Geplaatst

Dank voor het positieve commentaar. :P

Inderdaad, je hoeft niet beide vakjes in te vullen. Als je maar één vakje invult wordt er ook een mooi pictogrammetje gegenereerd. Let wel op dat je tekst niet te lang is, anders wordt het natuurlijk een groot zootje....

Is er ook nog behoefte aan pictogrammen met twee regels?

Geplaatst (bewerkt)

Wat je dus ook kunt doen:

Links boven "P»»P" om daar mee aan te geven dat de afstand van parkeerplaats tot parkeerplaats is opgegeven.

Rechtonder: de afstand.

bewerkt door De Roode Loper
Geplaatst
Wat je dus ook kunt doen:

Links boven "P-P" om daar mee aan te geven dat de afstand van parkeerplaats tot parkeerplaats is opgegeven.

Rechtonder: de afstand.

Alles kan, koffiekan, theekan, melkkan... :P

Geplaatst
Wim Kan niet meer :P .

Wim Kon.

Nu de vraag: kunnen we GPSGeks pictogrammen integreren met gc.nl , en nog beter, de mogelijkheid maken om te zoeken op bepaalde lengtes (indien numerieke waarden ingevuld) ?

Geplaatst
Nu de vraag: kunnen we GPSGeks pictogrammen integreren met gc.nl , en nog beter, de mogelijkheid maken om te zoeken op bepaalde lengtes (indien numerieke waarden ingevuld) ?

Omdat je in de iconen ook tekst kwijt kunt zoals P»P om aan te geven dat het de hele rondwandeling betreft, moet je dan wel duidelijke afspraken maken wat er wel en niet ingevuld kan/mag/moet worden.

Als Xaa tijd heeft/zal hebben, heeft hij een leuk klusje te doen :P .

Geplaatst
Zou je het op prijs stellen als je de icoontjes zelf een tekst kan geven? Dat is op zich vrij eenvoudig te maken...

ja ik zou dat net zo handig vinden. :P

Nelleke

Geplaatst
Omdat je in de iconen ook tekst kwijt kunt zoals P»P om aan te geven dat het de hele rondwandeling betreft, moet je dan wel duidelijke afspraken maken wat er wel en niet ingevuld kan/mag/moet worden.

Neuh hoor. Gewoon een wat intelligenter systeempje maken :P . Zelflerend helpt al enorm, bijvoorbeeld... :P

Zou je het op prijs stellen als je de icoontjes zelf een tekst kan geven? Dat is op zich vrij eenvoudig te maken...

ja ik zou dat net zo handig vinden. :thumbup:

Nelleke

Zie hier: http://www.gpsgek.nl/index.php?page=5_8 ;)

Geplaatst

Ik snap even niet waar de hele discussie over die icoontjes over gaat.

Is het niet zo, dat bij het aanmaken van een cache je een 'short description' en een 'long description' hebt en bij die 'short description' zou nu juist wat over de route gemeld kunnen worden. Zet hierin gewoon het aantal kilometers en je bent klaar.

Dus, heb je geen icoontje met de juiste afstand (en 5 tot 10km is veel te grof naar mijn mening) of wil je geen icoontje en/of wil je niet afhankelijk zijn van een andere site (deep linking) simpel xKm vermelden.

Ik zou zeker voorstander zijn voor het verplichten van het vermelden van de afstand. Maar ja, al die verplichtingen...

Geplaatst (bewerkt)
Ik snap even niet waar de hele discussie over die icoontjes over gaat.

Is het niet zo, dat bij het aanmaken van een cache je een 'short description' en een 'long description' hebt en bij die 'short description' zou nu juist wat over de route gemeld kunnen worden. Zet hierin gewoon het aantal kilometers en je bent klaar.

Dus, heb je geen icoontje met de juiste afstand (en 5 tot 10km is veel te grof naar mijn mening) of wil je geen icoontje en/of wil je niet afhankelijk zijn van een andere site (deep linking) simpel xKm vermelden.

Ik zou zeker voorstander zijn voor het verplichten van het vermelden van de afstand. Maar ja, al die verplichtingen...

Aan de hand van de oude icoontjes kun je een aparte "kaart" maken. Dus wil je een kaart met de caches die niet langer zijn dan 2 km, dan kun je een "selectie" maken.

Nu wordt het dus zaak dat de icoontjes van gpsgek gebruikt gaan worden door .nl.

Daar gaat het om.

bewerkt door De Roode Loper
Geplaatst

Mooie voorzet mooi ingekopt. ;)

Ik maak er al dankbaar gebruik van en heb ze al bij al onze cache geplaatst.

m.u.v. de Earthcaches deze moet ik eerst nog even narekenen.

:yes:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...