Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ach, de log ervoor (of erna, afhankelijk van hoe je het ziet) geeft ook wel aan hoe het gaat. "te moeilijk, niet te doen, dus log ik hem als gevonden"

Hoe bedoel je dit nou?

Geplaatst
Zo te zien is de log verwijderd. Het ging om deze cache. Overigens is de eerste log die er nog staat nog steeds een fraaie, maar goed...

Een leuke cache hoor! En een prachtig eindpunt, niet te vergeten! Puzzelse! ;):thumbup:

Geplaatst (bewerkt)
Overigens is de eerste log die er nog staat nog steeds een fraaie, maar goed...

Ik heb zojuist de TB-pagina's gelezen, en het is me meteen duidelijk om welke data het gaat :thumbup:.

bewerkt door TuuronTour
Geplaatst
Zo te zien is de log verwijderd. Het ging om deze cache. Overigens is de eerste log die er nog staat nog steeds een fraaie, maar goed...

Thanks voor de link!

De inhoud van de log is op zich niks mis mee, maar ik had dan not found gekozen.

Vreemd! :thumbup:

groetjes GeoVlinder

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ik heb de moeilijke puzzel gedaan hoor!

Na een kleine tip van iemand heb ik hem zonder al teveel problemen kunnen oplossen.

Wel erg raar dat er niet eens bij staat wat je precies moet doen. (zoek op internet of wat ook)

Op die vakjes had van alles kunnen staan.

Laat staan een iets duidelijkere hint neerzetten.

Ik vraag me soms wel af of die first finds dan wel oprecht zijn of dat het 'vrienden' zijn van de plaatser...

Dit had je anders nooit geweten, tenzij je in die branche werkt of het pas ergens met nachten lang surfen was tegen gekomen...

Zet er dan een evince your coord. bij :crybaby:

Maar goed die lelijke stip rondom mijn huis is weg :yes:

Geplaatst
New Cache in town, maar wat doe je als je een puzzel moet oplossen en je snapt de hint voor die puzzel al niet?

In de cache pagina staat dat er ook geen hint word gegeven als iemand dat vraagt in een mail...

:crybaby:

Ik schuif zo cache gewoon opzij en ik probeer het later nog eens. Kom ik er dan nog uit, wel jammer dan.

Ik doe dit voor mijn plezier en ter ontspanning, er zijn genoeg andere cache's

Geplaatst

Als er een puzzel zo dicht bij mijn huis zou liggen, zou ik hem ook niet zomaar opzij kunnen schuiven.

Dat doe ik wel na 2 dagen, maar na een week pak ik hem er toch weer bij.

Net zolang tot ik er gek van wordt of hem oplos.

Ja nachtenlang op internet zoeken, komt me bekent voor.

Of dat je 's morgens met een kopje thee en een peukje wakker wil worden, tijdens het lezen vd nieuwe forumberichten en het kijken of er nog nieuwe caches zijn. Kom je om 16.00u tot de conclusie dat je aandacht opgegaan is in een neiuwe puzzel en je daar zit met een lege maag in je pyama.

Ach ik was gewaarschuwd dat het verslavend was, dus ik mag niet zeuren. Doe ik ook niet, want ik vind het prima zo.

En wat de maker je geeft aan info is zijn/haar keuze, dat maakt het ook wel leuk vind ik. Niet alles moet makkelijk zijn, geeft zo weinig voldoening.

groetjes GeoVlinder

Geplaatst (bewerkt)

Bij een cache echt dicht bij huis wil het misschien wel eens helpen om op een aantal logische plekken te gaan kijken. Helaas liggen die puzzeldingen vaak niet op een echte cache plek maar gewoon achter een willekeurige boom of zo.

bewerkt door Goedweerloper
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...