Spring naar bijdragen

Geen tijd


Aanbevolen berichten

Zomaar een idee.

Als iedereen die de komende weken geen tijd heeft voor onderhoud aan zijn of haar caches,geen tijd heeft om caches en coins of tb`s te loggen.

Dit nu eens mailt in dit draadje misschien scheeldt dat een hoop ergernis,want hier kun je zien of en wie er even niet is.

 

Mocht dit als een slecht idee worden beschouwt dan mag het draadje dicht.

 

Greoten de getzie family

bewerkt door getzie familie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Prima idee, en zo denkt ook het inbrekersgilde :thumbup:

 

Dat is precies wat ik wilde gaan tikken. Van veel cachers is wel te herleiden waar ze wonen en wat hun echte naam is. geef je dan nog even op welke weken je niet thuis bent en je maakt het de inbrekers wel erg makkelijk.

Nobel idee dus. in een ideale wereld. In de echte wereld. . . . helaas niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon de voorgaande logs goed lezen en als er iets mis is met de cache, dan sla je hem over.

 

Dat ie niet meteen onderhouden kan worden, snapt toch iedereen zonder uitleg wel, tijdens de vakantieperiode?

 

En wanneer irriteer je je? Bij iedereen ligt de grens anders.

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Dit geldt toch ook voor verlate found logs en tb en coin logs, in de vakantie kan het wat langer duren allemaal. No problem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij TB's en coins kan je denk ik het best even een mailtje naar de TB/Coin eigenaar sturen dat je even niet gaat cachen (hoewel TB's van ons ook wel eens een maand of wat zonder bericht in iemands bezit zijn- stoor ik mij niet aan).

 

Wat betreft de eigen caches, sluit ik me aan bij Track Leader. "Groot onderhoud" vlak voordat je vertrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zomaar een idee.

Als iedereen die de komende weken geen tijd heeft voor onderhoud aan zijn of haar caches,geen tijd heeft om caches en coins of tb`s te loggen.

Dit nu eens mailt in dit draadje misschien scheeldt dat een hoop ergernis,want hier kun je zien of en wie er even niet is.

 

Mocht dit als een slecht idee worden beschouwt dan mag het draadje dicht.

 

Greoten de getzie family

 

Nobel streven, maar ik zie wat praktische bezwaren: - niet alle cachers maken gebruik van het forum en daarnaast is het de vraag of iedereen bereid is op te schrijven dat hij op vakantie is (zie ook eerdere bezwaren)! Ik denk dat er slechts een paar mensen reageren...

 

Dus zoals eerder werd aangegeven: voer groot onderhoud uit aan je caches voordat je weg gaat en heb gewoon wat geduld (het is tenminste vakantietijd :huh: )!

 

Maar goed, het neemt niet weg dat ik het goed vind dat er over nagedacht wordt door de Getzie-family :beerchug: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook kan: vraag een medecacher in de buurt om evt onderhoud aan je caches te doen. En doe dat dan andersom ook (als hij op vakantie is). Zet de caches van de medecacher op de watchlist, en je krijgt alle founds en notfounds in je mailbox, zodat je snel kunt reageren. Zo doen wij het tenminste...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Wat ook kan: vraag een medecacher in de buurt om evt onderhoud aan je caches te doen. En doe dat dan andersom ook (als hij op vakantie is). Zet de caches van de medecacher op de watchlist, en je krijgt alle founds en notfounds in je mailbox, zodat je snel kunt reageren. Zo doen wij het tenminste...

 

En dat is ons bijzonder goed bevallen :thumbup: . Hartelijk dank voor het onderhoud tijdens onze vakantieperiode....en tot wederdienst bereid.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet niet dat lang niet iedere geocacher forumgebruiker is en daarbij dat lang niet iedere forumgebruiker dagelijks, wekelijks of maandelijks inlogt. Ik ken geocachers die nog nooit op geocaching.nl zijn geweest, geen behoefte aan een forum hebben, geen behoefte aan de DHZafdeling hebben. Ik ken ook forumgebruikers die zelden of nooit inloggen. Dus de bereikbaarheid naar iedere geocacher via het forum is niet de oplossing.

 

Maar.... om van de gelegenheid gebruik te maken.... immers als je de komende weken geen tijd hebt, kun je dat hier melden..... ik zou het prettig vinden als men tot 1 september geen caches meer ter review aan zou bieden ivm het niet hebben van tijd.

Ben nu benieuwd hoeveel het lezen en zich er aan houden.

 

En wat het inbrekersgilde betreft, ach hoe vaak schrijft men niet op het forum, of zelfs op de cachepagina, dat men op die en die datum ergens te vinden is? zie al de "will attends" bij een eventpagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou het prettig vinden als men tot 1 september geen caches meer ter review aan zou bieden ivm het niet hebben van tijd.

Ben nu benieuwd hoeveel het lezen en zich er aan houden.

 

:thumbup::o vandaag of morgen laatste check ivm wroetende zwijntjes en dan moeten wachten tot 1 september? :yes: Ik heb dus bovenstaand bericht Niet gelezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...