Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Kreeg net een vreemd mailtje binnen van de watchlist. Even verder kijken zie ik dat Heirbaut Hunters al zijn caches disabled/gearchiveerd heeft. Dit is heel jammer. Het zijn stuk voor stuk goed caches die ik ook met veel plezier heb gedaan.

In de log staat eigenlijk niets.

@Ronald is adopteren nu niet meer mogelijk?

bewerkt door De Roode Loper
Geplaatst (bewerkt)

Wat mij betreft niet. Maar goedkeuring voor hetzelfde eindpunt van mijn cache in Hattem is natuurlijk zo geregeld :beerchug:

En de cachetekst en plaatjes kan je ook zo van me krijgen.

bewerkt door Heirbaut Hunters
Geplaatst

Wat mij betreft niet. Maar goedkeuring voor hetzelfde eindpunt van mijn cache in Hattem is natuurlijk zo geregeld :beerchug:

Ik heb je al gemaild.

Geplaatst
Grappig dat mensen soms zo slecht kunnen lezen en onthouden. Ik had het namelijk al aangekondigd.

En? Er staat in het gelinkte bericht niet "aangekondigd" dat je de BB-serie ging opdoeken, en ook viel nergens uit af te leiden hoe serieus het 'stoppen met deze hobby'-opmerking bedoeld was.

Je zegt dat mensen slecht lezen, maar zelf ben je dus niet goed in communiceren :beerchug:

Geplaatst

Grappig dat mensen soms zo slecht kunnen lezen en onthouden. Ik had het namelijk al aangekondigd.

En? Er staat in het gelinkte bericht niet "aangekondigd" dat je de BB-serie ging opdoeken, en ook viel nergens uit af te leiden hoe serieus het 'stoppen met deze hobby'-opmerking bedoeld was.

Je zegt dat mensen slecht lezen, maar zelf ben je dus niet goed in communiceren :cool2:

Er staan GoogleAds op 'mijn' cachepagina's. Dat wil ik niet, dus haal ik ze weg.

Stoppen met de hobby = plaatsen van caches

Ik sgreiv ook een beetju kud, is ook so :beerchug: (het slecht lezen sloeg op terraching; dat schrijf ik namelijk nergens)

Overigens, het weghalen van de caches ligt ook een beetje aan de inhoud van de caches. Sommige zijn publieke prullenbakken. Alsof je iets in de cache MOET stoppen, al is het maar het label van je broek. Daar erger ik me ook aan en stimuleert me niet echt om mijn caches in stand te houden.

Beter zo? :D

Geplaatst
Het slecht lezen sloeg op terraching; dat schrijf ik namelijk nergens.

Viel mij ook al op Ronald, men leest kennelijk graag suggestief of niet/slecht. En al zou het jou intentie zijn om caches daar te stallen, dan is dat jou besluit als cache eigenaar en daar is weinig tegen in te brengen.

Ik heb adblock hier maar eens uitgezet, want wist bij *** niet waar anderen het over hadden m.b.t. die Google advertenties :beerchug: Die twee linkjes zijn voor mij in ieder geval geen aanleiding om caches op te heffen. Overigens valt er weinig meer te archiveren, van de 16 Firefox caches zijn er inmiddels nog maar 3 over :cool2:

Geplaatst
Er staan GoogleAds op 'mijn' cachepagina's. Dat wil ik niet, dus haal ik ze weg.

Stoppen met de hobby = plaatsen van caches

Ik sgreiv ook een beetju kud, is ook so :beerchug: (het slecht lezen sloeg op terraching; dat schrijf ik namelijk nergens)

Overigens, het weghalen van de caches ligt ook een beetje aan de inhoud van de caches. Sommige zijn publieke prullenbakken. Alsof je iets in de cache MOET stoppen, al is het maar het label van je broek. Daar erger ik me ook aan en stimuleert me niet echt om mijn caches in stand te houden.

Beter zo? :cool2:

Niet beter, wel jammer. Voor de rest kan ik je alleen danken voor de periode dat je actief was bij geocaching.com. Is 1 juli soms een heilige datum bij de cache-sub-culturen? Ook Firefox doekt per die datum weer leuke caches op. Erg jammer dat jullie geen stand weten te houden temidden van de prullenbakkenvullers. Juist de juweeltjes maken dit spelletje tot een waar genot. Net zoals het programma tussen kunst en kitsch waar ik met plezier naar kijk. Daar lukt het ze ook om de kunst van de kitsch te scheiden. Maar goed, het is hobby en als je je niet meer thuis of niet meer prettig voelt dan wordt het tijd om op te stappen. Veel suc6!

enne....ook sub-culturen hebben zo hun charme hoor :D

Geplaatst
Jammer HH. Maar ik denk dat ik het wel snap.

Tot op zekere hoogte erger ik me ook aan die googelads. Het zijn reclames die naar mijn mening niet nodig zijn. Ik heb geen inzicht in de financiële situatie van groundspeak. Maar ik verwacht dat die erg rooskleurig is. Ze moeten vast heel veel geld verdienen aan de verkoop van travelbugs en coincodes. Anders doen ze naar mijn idee, iets niet goed, of besteden ze hun geld aan zaken die niet met ons geocachespelletje te maken hebben.

Ondanks dat de cache legger een cachebeschijving maakt, ligt het auteursrecht op de beschrijving bij groundspeak. Dat is een van de vakjes die je aanklikt als je een cache aanmeld. Hoewel de een zijn schouders er over ophaalt, kan ik me goed voorstellen dat dat bij anderen niet lekker zit. Zeker als het een intelligent, goed doorwrocht verhaal is waar veel tijd/geld/moeite in is gestopt.

Tuurlijk, je kunt de advertenties uitzetten met een blokker, tuurlijk als één van de happy few premium members heb ik er geen last van. Maar het is zeker een degradatie van het oorspronkelijke geocache spelletje. Het oorspronkelijke spelletje waar men, zonder dat daar geld mee is gemoeid, aan elkaar leuke raadseltjes opgeeft en elkaar leuke plekjes laat zien.

Ik hoop toch dat je nog wel blijft cachen, het spelletje is verschrikkelijk leuk.

Zilvervloot.

Geplaatst
Kreeg net een vreemd mailtje binnen van de watchlist. Even verder kijken zie ik dat Heirbaut Hunters al zijn caches disabled/gearchiveerd heeft. Dit is heel jammer. Het zijn stuk voor stuk goed caches die ik ook met veel plezier heb gedaan.

Jammer,ik heb mijn vakantie gepland in Epe over drie weken en was van plan deze serie te gaan doen.

Daarom had ik ze tot dus ver laten liggen. HH zal er voor zich zelf ongetwijfeld een goede reden voor hebben.

Maar het blijft jammer. :beerchug:

Geplaatst

Maarrr uhhh, iedere geocachingsite bestaat bij gratie van degenen die een cache plaatsen en hun beschrijving daar willen publiceren. Zonder leuke en goede caches geen goed en leuk cachen, toch?

Ik vind ook dat die advertenties niet de schoonheidsprijs verdienen. Moet er geadverteerd worden, doe dat dan bij de echte 'gebruikers': dus advertenties op de pagina's die je binnenkomt op het moment dat je gaat loggen of een mailtje naar iemand wilt sturen!

Groetjes, Fangorn.

Geplaatst
Jammer,ik heb mijn vakantie gepland in Epe over drie weken en was van plan deze serie te gaan doen.

Daarom had ik ze tot dus ver laten liggen. HH zal er voor zich zelf ongetwijfeld een goede reden voor hebben.

Maar het blijft jammer. :beerchug:

Iets noordelijker rondom 'Attem is ook nog wel iets te doen DRL #1 t/m DRL #7 :cool2:

Geplaatst

Maar het blijft jammer. :cool2:

Iets noordelijker rondom 'Attem is ook nog wel iets te doen DRL #1 t/m DRL #7 :D

:huh: Nog, nog, no iets noordelijker boven 'Attem is ook nog wel iets te doen De Dedemsvaart, E(et)Smakelijk en de Hulsterplas ;)

:beerchug:

Geplaatst (bewerkt)

Wat mij betreft niet. Maar goedkeuring voor hetzelfde eindpunt van mijn cache in Hattem is natuurlijk zo geregeld :)

Ronald, tot zover bedankt (ook voor de mail). In ieder geval zal 1 cache herrijzen.

bewerkt door De Roode Loper
Geplaatst

Aangezien ik toch redelijk nieuw ben op dit forum, is het mogelijk om iets meer duidelijkheid te verschaffen?

In verschillende posts wordt idd aangegeven dat het een aantal jaren geleden een stuk leuke was om te cachen. In mijn ogen komt het over dat de cachers van het eerste uur min of meer alleen maar goed 'doordachte' caches willen en resoluut tegenstander zijn van o.a. de snelle micros die vaak door nieuwe cachers als eerste gelegd worden.

Is het opheffen van de totale Buys Ballot-serie om hiertegen te ageren? Of heb ik het helemaal mis?

In de logs wordt ook niet aangegeven waarom eea is opgeheven.

Voordat ik toch met mijn mening op de proppen kom, zou ik graag wat meer willen weten. Als men daar nog toe geneigd is eigeniljk...

Groet,

Richard

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...