Bitte ein Bit Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Of we hebben er nieuwe eilanden bij, of de reviewer lag/zat te slapen of een software foutje, maar leuk is het wel
Pentagram Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Nee hoor, niks geen foutje of slapende revieuwer. Eerder een slapende Bitte . Oude HitchHikers liggen al sinds jaar en dag in de Noordzee. Als ze huiscoordinaten op het land zouden hebben zouden ze de omwonende cachers maar irriteren. En sinds kort liggen dus alle "members only" caches op het nieuwe Nederlandse waddeneiland. Vroeguh werden deze caches niet door geocaching.nl ingelezen, simpelweg omdat .nl geen member was. Nu heeft .nl daar iets leuks op verzonnen, maar willen ze niet dat de niet-members er een irri-plekje in de buurt bij krijgen. Niet members zouden die stip namelijk wel in de buurt kunnen krijgen, maar hem niet weg-gecached kunnen krijgen. En dan zijn we dus blij dat we gewoon een booreiland kunnen creëren. Daar mag dus wel gegraven worden .
Axel-F Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Niet members zouden die stip namelijk wel in de buurt kunnen krijgen, maar hem niet weg-gecached kunnen krijgen. Dat lijkt mij het beste argument om ze dus juist aan land te plaatsen!
Mr.Chaos Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Niet members zouden die stip namelijk wel in de buurt kunnen krijgen, maar hem niet weg-gecached kunnen krijgen. Als ik het goed begrijp moet ik nu dus die hele bult met stipjes aanklikken om te kijken of er iets bij mij in de buurt ligt?
silkwood Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Niet members zouden die stip namelijk wel in de buurt kunnen krijgen, maar hem niet weg-gecached kunnen krijgen. Dat lijkt mij het beste argument om ze dus juist aan land te plaatsen! Inderdaad, weer goede reden om member te worden.
De Roode Loper Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Die "bos" stipjes lijkt wel een nieuw windmolenpark .
Zilvervloot Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Oh, het is opzet. Ik zag de stippen al een aantal weken en ik dacht dat het even een tijdelijk onderhoudsdingetje was. Speciaal voor caches uit Noordoost Groningen. Tja, als je het mij vraagt.... Ik heb de premiumstippen het liefst gewoon op de kaart van Nederland. Het mag dan aardig voor de niet-premium members zijn dat ze niet worden geconfronteerd met caches die ze niet kunnen doen, ik vind het echter vervelend. Ik zie nu pas dat ook niet Noordoost Groningse caches tussen staan. Zilvervloot.
Axel-F Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Misschien kunnen alle Mysteries met meer dan 1* ook naar elders worden verplaatst (IJsselmeer of zo). Die liggen ook alleen maar in de weg.
no-name Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Misschien kunnen alle Mysteries met meer dan 1* ook naar elders worden verplaatst (IJsselmeer of zo). Die liggen ook alleen maar in de weg. Of liever nog, naar de Sargasso Zee (Bermuda driehoek). Zijn we er meteen vanaf! (oh, oh, oh, wat onaardig voor de mensen die daar zoveel tijd en moeite hebben ingestopt ) 1* mysteries mogen blijven!
TheFamily Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Misschien kunnen alle Mysteries met meer dan 1* ook naar elders worden verplaatst (IJsselmeer of zo). Die liggen ook alleen maar in de weg. Of op een kaart die je niet kunt openen, zodat er geen irritatie meer is over die verschrikkelijke puzzels. Zijn we eindelijk van die verschrikkelijke dingen af
Axel-F Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 ik vind: Zet alles op de kaart van NL wat daar ook werkelijk ligt ( binnen straal van pakweg 10km) Doe alle virtuals met een opdracht zoals bv: maak ergens ter wereld een foto van XYZ en stuur die mij toe. ergens op een centrale plek. (NZ of IJ-meer)
Ruud4d Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 Hmm, worden de Members-only caches netjes op de kaart aangegeven, is het weer niet goed. Die Nederlanders hebben toch ook altijd wat te klagen
Mr.Chaos Geplaatst 12 juni 2007 Geplaatst 12 juni 2007 (bewerkt) Hmm, worden de Members-only caches netjes op de kaart aangegeven, is het weer niet goed. Die Nederlanders hebben toch ook altijd wat te klagen Zie het meer als suggesties aandienen om de site nog beter te maken! Bijna goed. De reden dat ze daar komen te liggen is dat ik ze wel wil 'merken' als zijnde Nederlandse caches, maar dat ik niet in de database de coordinaten wil hebben staan. Het waarom daarvan is simpel: we willen niet om de premium member features van gc.com heen werken. Dus heb ik ze daar voor de kust neergepleurd, met willekeurige coordinaten. Kan je ze dan niet in de juiste regio op een willekeurig coordinaat zetten (zeg binnen een straal van 3 km van de daadwerkelijke plaats)? Het tegenwerken van de premium member features van geocaching.com zie ik niet zo eerlijk gezegd. Niet-members kunnen toch de bijbehorende cachebeschrijving niet openen, laat staan de cache als gevonden loggen. 12 juni 2007 bewerkt door Mr.Chaos
Aanbevolen berichten