Spring naar bijdragen

Geen kaartdeel van vakantiebestemming; Wie weet raad?


De Saatjes

Aanbevolen berichten

De vakantie zit er weer aan te komen en dit jaar gaan wij kamperen in Spanje.

Ben al bezig geweest met het zoeken naar caches in de buurt van ons kampement in Pals. Als ik de link via geocaching.nl volg naar buitenlandse kaarten kom ik inderdaad ook in Spanje. Alleen net dat deel waar wij gaan zitten (Pals) valt tussen twee kaarten in......

Weet iemand of er nog andere sites zijn met betrekking tot geocaching in Spanje? Zijn er nog algemene zaken die we moeten weten? Tips? We horen het graag!

 

Alvast bedankt!

 

PS

Bestaan er trouwens ook detailkaarten voor de PDA van Spanje?

bewerkt door De Saatjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb je Google earth op je pc? Aan de rechterkant van je profielpagina kan je een KML downloaden die de caches in GE kan laten zien, je kan dan inzoomen op je vakantiegebied en kijken wat er zoal ligt. Je kan op de icoontjes klikken en de cachepagina opent dan in je browser.

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn laatst in Benidorm geweest en hebben vooraf, m.b.v. Google Earth en de KML de caches in de buurt "in kaart gebracht". Met behulp van een gedetailleerde wegenkaart kom je vervolgens wel op het startpunt uit (onze GPS is niet zo geavanceerd). Eventueel kun je een uitdraai van Google Earth maken waarop je kunt zien waar de caches liggen, of met Google maps.

Je komt op die manier op prachtige plaatsen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je Google earth op je pc? Aan de rechterkant van je profielpagina kan je een KML downloaden die de caches in GE kan laten zien, je kan dan inzoomen op je vakantiegebied en kijken wat er zoal ligt. Je kan op de icoontjes klikken en de cachepagina opent dan in je browser.

 

Bedankt! Ga gelijk aan de slag, ben benieuwd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Heb je Google earth op je pc? Aan de rechterkant van je profielpagina kan je een KML downloaden die de caches in GE kan laten zien, je kan dan inzoomen op je vakantiegebied en kijken wat er zoal ligt. Je kan op de icoontjes klikken en de cachepagina opent dan in je browser.

 

Klopt het dat ik op deze manier de pagina's niet kan printen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je Google earth op je pc? Aan de rechterkant van je profielpagina kan je een KML downloaden die de caches in GE kan laten zien, je kan dan inzoomen op je vakantiegebied en kijken wat er zoal ligt. Je kan op de icoontjes klikken en de cachepagina opent dan in je browser.

 

Klopt het dat ik op deze manier de pagina's niet kan printen?

Je kan alles printen, gewoon even een ''Print Screen'' maken. Volgens mij is zo je probleem opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

google maps is ook handig >> ook daar even met printscreens werken, maar heb je meteen wat meer details van de wegen die er lopen. Wel zo overzichtelijk.

 

pak een cahce in de buurt waar je zit en kijk op nearest caches in google maps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...