Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Door het doen van de nachtcache Staafjes en Kegeltjes zijn wij helemaal in to de "nachtcache"!

Zijn deze er nog meer ?

En zo ja waar kunnen we die vinden.

Groetjes Wijtweetjes. B)

Geplaatst

ja zelf ook al gelopen......met een groepje fanatieke cacher's zeer goed te doen......succes alvast.... :thumbup:

Gast Team_Maju
Geplaatst

Een nachtcache zoals Batteries not included... zo ben ik er nog geen tegengekomen. Toch zijn er ook andere nachtcaches leuk om te doen.. alleen al door het feit dat ze in het donker gelopen moeten worden.

In Roermond ligt Asenrayernacht en komt op korte termijn een andere nachtcache bij van een km of 7.

Geplaatst

in zoetermeer en omgeving liggen er wel een paar. hier ies ooit een nachtcache event gehouden vandaar. geef in je zoekopdracht eens het volgende in: SLCNCE

dan moet je er wel een paar vinden.

Geplaatst

Deze gaan wij binnenkort doen bij Vianen onder Utrecht:

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC11H1K

Volgens mij maakt het voor jullie toch niet uit of het echt een nachtcache is.

Bij Dedemsvaart waren de logtijden niet echt overdag :yes:

Voor eremetaal (in de buurt) maakt het voor ons niet uit of het dag of nacht is. Gelukkig is er nog wel verschil tussen deze caches een echte nachtcache. De echte zijn alleen 's nachts te doen bijv deze http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...af-b7b2a9d6e382

:dribble:

• 2 months later...
Geplaatst

Hey geocachers,

Ik mag zelf ook graag geocaches bij nacht doen.

Helaas zijn echte nachtcaches niet veel te vinden in Nederland.

En om vele kilometers oostwaarts te reizen valt niet altijd mee (Duitsland heeft nl. wel aardig wat nachtcaches).

Vandaar dat ik in samenwerking met Jameela twee nieuwe nachtcaches op de kaart heb gezet:

Meneer de Uil is vermist 1 (bij Zwolle) en

Meneer de Uil is vermist 2 (bij Hardenberg) met nog eremetaal te behalen...

Beide in Overijssel te vinden.

Met een beetje geluk kan ik deze trend voortzetten (weliswaar in Overijssel).

Het blijkt wel lastiger toestemming krijgen voor nachtcaches dan voor 'gewone' caches.

De lol van het uitzetten, nalopen en logs lezen compenseert dit echter weer heel snel!

Groeten,

Chembrother Mark.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...