Sivota Geplaatst 5 juli 2009 Geplaatst 5 juli 2009 We hebben ook weer een nieuwe plek op het oog; eerst weer een ammobox zien te vinden; viel vorig jaar ook al niet mee. Sigmasailor. Neem eens contact op met de goodieshop.... Ik zie geen ammoboxen bij het aanbod van de goodieshop, maar er lopen regelmatig draadjes i.v.m. de vraag naar ammoboxen op dit forum. Deze bijvoorbeeld.
Ervani Geplaatst 5 juli 2009 Geplaatst 5 juli 2009 ammobox> dumpstore in de kinkerstraat amsterdam een hele muur vol met kisten genoeg om de komende tien jaar maandelijks twee caches te plaatsen.
globe_explorer Geplaatst 26 juli 2009 Geplaatst 26 juli 2009 Deze week is mijn cache Buitenaards? verdwenen. Vandaag uitgebreider gezocht in de wijde omgeving, maar geen spoor van de container of de inhoud. Wel veel lege drankflessen gevonden. Lijkt erop dat de open plek gebruikt is om te zuipen en waarschijnlijk daar op de cache gestuit. Dat laatste vind ik doorgaans niet erg, als hij maar wel blijft liggen. Maar helaas...
Team Professor X Geplaatst 27 juli 2009 Geplaatst 27 juli 2009 De laatste maand is onze cache Geestgronden (GC1A87G) nu twee keer geript. De eerste keer was een grote zooi van de box gemaakt en was het boekje weg; de tweede keer is de hele ammobox geruild voor een plastic tasje van de ALDI. Zelfs de sticker is 'keurig' van de box gehaald en in de tas gestopt: ziek!! Hij staat op tijdelijk disabled maar ik denk dat ik hem niet meer terug leg; de lol is er voor ons op deze plek af. We hebben ook weer een nieuwe plek op het oog; eerst weer een ammobox zien te vinden; viel vorig jaar ook al niet mee. Sigmasailor. Wat ik zo jammer vind is dat er ook rips door CACHERS gedaan worden. Zeker gerichte acties zoals ooit in Groningen en Limburg. Heel zielig......... Want veel kisten vind je echt niet zomaar....... Maar over bizar gesproken, mijn cache in Meppel is onlangs ontdaan van logboek en deksel. Ook zo wazig
Ivo-tje Geplaatst 27 juli 2009 Geplaatst 27 juli 2009 We hebben ook weer een nieuwe plek op het oog; eerst weer een ammobox zien te vinden; viel vorig jaar ook al niet mee. Ik heb er onlangs 4 gekocht, daarvan kan ik er eentje doorverkopen aan je Neem maar even contact op als je interesse hebt.
Wiztel Geplaatst 27 juli 2009 Geplaatst 27 juli 2009 Zo kan het natuurlijk ook: meegenomen door cacher!
Team WilP Geplaatst 27 juli 2009 Geplaatst 27 juli 2009 Een nieuwe cache van ons wordt na 2 dagen geript en binnen 24 uur later nog een keer. De 1e keer is er een blaadje uit het logboekje gescheurd met de tekst: IS WEG! De 2e keer, een micro, iets anders verstopt op 25cm van de vorige, wordt ook geript. Nu ligt er een micro met de tekst; Waarom? met ons e-mailadres. Maar daarop hebben we nog niets vernomen. De cache ligt nu net weer iets anders, wordt vervolgd????
reej Geplaatst 27 juli 2009 Geplaatst 27 juli 2009 Bij de bonus-cache van Bosdymf is zelfs de hele put uitgegraven... op een plek waar echt geen muggles komen... laag hoor...
De Oliva's Geplaatst 28 juli 2009 Geplaatst 28 juli 2009 Met enig pijn in het hart heb ik zojuist onze cache Uit de Hoogte gearchiveerd onder de volgende text: "Na de tweede rip zijn we er eigenlijk wel klaar mee. Omdat de nabije cache "Stroom!" ook al twee keer geript is geworden is onze conclusie dat men in deze buurt kennelijk niet met de vingertjes van caches af kan blijven. Munitiekistjes, mooie opslagemmertjes en dergelijk zijn natuurlijk ook veel te aantrekkelijk om met rust te laten. Met enige [!] gevoelens archiveren we de cache. Jammer want deze mooie plek verdient een mooie container...."
GeoVlinder Geplaatst 28 juli 2009 Geplaatst 28 juli 2009 Jammer, heel jammer, dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 18 augustus 2009 Geplaatst 18 augustus 2009 Ooit verdween de mooie ammo box van mijn cache "Uitzicht". Dat was in 2007. Ik heb toen een tupperware geplaatst. Later op verzoek van de boswachter is de cache van de top van het duin naar de kuil ernaast verplaatst. Geregeld kwamen bezoekers met de melding dat er geen logboekje was. Diverse malen nieuwe logboekjes geplaatst en een paar vinders waren zo vriendelijk om een logboekje ter plaatse achter te laten. Kort geleden kwamen meldingen over een groene box met verroest scharnier. Ik ben gaan kijken en zag op zo'n 6 meter van de cache een geel zakje aan een tak geknoopt. En daar lag de ammo box die jaren geleden verdwenen was. En die zat vol met balpoints, potloodjes en oude vermiste logboekjes plus veel goodies. De mysterieus verdwenen logboekjes zijn dus terug. Maar ik zit wel met een hoop vraagtekens (????????).
Team Professor X Geplaatst 18 augustus 2009 Geplaatst 18 augustus 2009 Ooit verdween de mooie ammo box van mijn cache "Uitzicht". Dat was in 2007.Ik heb toen een tupperware geplaatst. Later op verzoek van de boswachter is de cache van de top van het duin naar de kuil ernaast verplaatst. Geregeld kwamen bezoekers met de melding dat er geen logboekje was. Diverse malen nieuwe logboekjes geplaatst en een paar vinders waren zo vriendelijk om een logboekje ter plaatse achter te laten. Kort geleden kwamen meldingen over een groene box met verroest scharnier. Ik ben gaan kijken en zag op zo'n 6 meter van de cache een geel zakje aan een tak geknoopt. En daar lag de ammo box die jaren geleden verdwenen was. En die zat vol met balpoints, potloodjes en oude vermiste logboekjes plus veel goodies. De mysterieus verdwenen logboekjes zijn dus terug. Maar ik zit wel met een hoop vraagtekens (????????). Mooi verhaal! Een echte spijtoptant.
hesselannema Geplaatst 18 augustus 2009 Geplaatst 18 augustus 2009 Ooit verdween de mooie ammo box van mijn cache "Uitzicht". Dat was in 2007.Ik heb toen een tupperware geplaatst. Later op verzoek van de boswachter is de cache van de top van het duin naar de kuil ernaast verplaatst. Geregeld kwamen bezoekers met de melding dat er geen logboekje was. Diverse malen nieuwe logboekjes geplaatst en een paar vinders waren zo vriendelijk om een logboekje ter plaatse achter te laten. Kort geleden kwamen meldingen over een groene box met verroest scharnier. Ik ben gaan kijken en zag op zo'n 6 meter van de cache een geel zakje aan een tak geknoopt. En daar lag de ammo box die jaren geleden verdwenen was. En die zat vol met balpoints, potloodjes en oude vermiste logboekjes plus veel goodies. De mysterieus verdwenen logboekjes zijn dus terug. Maar ik zit wel met een hoop vraagtekens (????????). Staat er mischien een reden in een van de log boekjes?????
GeoGerard Geplaatst 18 augustus 2009 Geplaatst 18 augustus 2009 Schoorl Cache was de 5e cache in Nederland. Paar weken geleden is het logboek gejat, de rest van de cache lag er keurig bij en was keurig verstopt. Ook door cachers ...
BigFurryMonster Geplaatst 7 oktober 2009 Geplaatst 7 oktober 2009 Iemand aan de kust zijn Large cache kwijt? http://www.dumpert.nl/mediabase/651461/e9a..._op_strand.html
Aanbevolen berichten