Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja, we komen steeds dichterbij. Vandaag weer eens gebeld met de gemeente en ze hadden mijn brief eindelijk (na 14 dagen) ontvangen. Ze hebben beloofd binnen 3 weken te reageren, maar waarschijnlijk 'komen we er wel uit'. Tijd dus om toch maar eens na te denken over de inhoud van de cache.

De PVC-buis is gelijmd en geverfd, het logboek, stashnote en zelfs een aantal goodies zitten er in, maar nu de vraag:

Doe je er iets bijzonders in voor de eerste vinder? Ik lees weleens iets in de geest van een certificaat; ook heb ik eens een soort pin gezien. Wie heeft ideeen voor mij?

Geplaatst

Waarom moet er persee iets voor de eerste vinder in je cache. De eer van het als eerste vinder moet genoeg zijn.

Ik wil terug naar de tijd dat het voor jezelf leuk was om als eerste bij een cache te zijn, zonder dat er punten, prijzen of wat dan ook aan verbonden waren.

Marja :eek:

Geplaatst
Ja, we komen steeds dichterbij. Vandaag weer eens gebeld met de gemeente en ze hadden mijn brief eindelijk (na 14 dagen) ontvangen. Ze hebben beloofd binnen 3 weken te reageren, maar waarschijnlijk 'komen we er wel uit'. Tijd dus om toch maar eens na te denken over de inhoud van de cache.

De PVC-buis is gelijmd en geverfd, het logboek, stashnote en zelfs een aantal goodies zitten er in, maar nu de vraag:

Doe je er iets bijzonders in voor de eerste vinder? Ik lees weleens iets in de geest van een certificaat; ook heb ik eens een soort pin gezien. Wie heeft ideeen voor mij?

Wat je steeds meer ziet is een 'First finder certificate'. Ik heb zelf een paar maand geleden mijn eerste cache gelegd. Ik heb toen een certificaat gemaakt. Mocht je het willen bekijken: GCZ6A8 - Mw. Jansen -

je kunt het vinden bij de images. Veel succes.

Groet

Geplaatst
maar nu de vraag:

'N flesje cru de Beaujolais, Morgon, Brouily, cotes de Brouily, Moulin au vent ofzo
Geplaatst
'N flesje cru de Beaujolais, Morgon, Brouily, cotes de Brouily, Moulin au vent ofzo

Ik heb de naam maar Jan.......

:eek:

Geplaatst

Ik heb de naam maar Jan.......
Liever wit, Pouilly fumé of een Chablis is ook lekker!

Of een vin d'Alsace, gewúrztraminer vendange tardive

Geplaatst
Waarom moet er persee iets voor de eerste vinder in je cache. De eer van het als eerste vinder moet genoeg zijn.

Ik wil terug naar de tijd dat het voor jezelf leuk was om als eerste bij een cache te zijn, zonder dat er punten, prijzen of wat dan ook aan verbonden waren.

Marja :eek:

Helemaal mee eens, een nieuwe cache trekt toch meteen al flink wat cachers die alleen maar voor de eer zich uitsloven. Bovendien zal het menig FTF hunter worst zijn wat er in de cache zit, het gaat alleen maar om dat ene extra puntje in die ranglijst. Leuk om voor de 15e keer een certificaat te vinden, maar wat wordt er mee gedaan verder??? Misschien dat de eerste ingelijst boven het bed gehangen wordt, maar allemaal???

Een niet geactiveerde coin of TB, leuk idee, maar in mijn ogen een beetje jammer van het geld. Bovendien de FTFers komen toch wel, die hoef je niet te lokken met allerlei leuke goodies. Ik kan het me zelfs voorstellen dat FTFers zich niet eens bekommeren om de inhoud van de cache. Snel loggen en weer verstoppen voordat nummer 2 komt!

Er zullen natuurlijk mensen zijn die een leuke FTF goodie op prijs stellen, maar voel je niet bezwaard of heb niet het idee dat je cache niet af is als je dit achterwege laat!

Geplaatst

In het geval van lange moeilijke Multi of Mystery is een beloning in welke vorm dan ook wel leuk.

Denk hierbij wel een erg moeilijke cache.

Niet zo een die binnen ene kwartier na hetonline komen gevonden is.

Er zijn ook caches waarbij je de hersens flink moet laten kraken. danis het wel leuk dat er wat mee te 'verdienen' valt.

Ach ja voor ieder wat wils.

Geplaatst

De eerste vinder krijgt een certificaat (gesealde foto van een mooi punt op de tocht, met tekst). Uiteindelijk doet die het voor zichzelf, dus flesjes champagne o.i.d. zijn wat ons betreft niet nodig. Meestal zit er ook wel een TB in de cache, die dan door de eerste vinder kan worden meegenomen om verder te laten reizen.

De proefloper proberen we met een kleinigheid te verrassen. Die heeft de cache toch gelopen voor óns! En laat bovendien door proef te lopen de kans op een FTF schieten.

Geplaatst

De eerste vinder vindt hem als eerste dat is pas een beloning. De tweede beloning is dat er nog mensen zijn die caches leggen waardoor een ander deze weer als eerste kan vinden. Dat zijn twee beloningen..... Wat is cachen toch heerlijk. :no:

:eek:

Geplaatst

De eer om als eerste in het logboekje te mogen schrijven is al een kick, maar toen wij laatst in Vlissingen een ongeactiveerde TB vonden voor de eerste vinder, Was toch wel een erg leuke verrassing :eek:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...