Grote Griezel Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Gpsgek, Dank voor de update en de extra functionaliteit, ik gebruik je tool met veel plezier. Uiteraard ook dank voor al het werk dat je er weer aan hebt besteed. Grote Griezel
masterchef Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Martijn, TOP weer een stukje puikwerk. Bedankt, Masterchef
gpsgek Geplaatst 21 januari 2009 Auteur Geplaatst 21 januari 2009 (bewerkt) GCTool heeft een eigen plekje op het web gekregen: http://www.gctool.net 21 januari 2009 bewerkt door gpsgek
langzaam Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 GCTool heeft een eigen plekje op het web gekregen: http://www.gctool.net Wauw, ziet er goed uit. Complimenten hoor. "when needed, i will contact the guy who made it all possible"
Boswijk Posse Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 GCTool heeft een eigen plekje op het web gekregen: http://www.gctool.net Ziet er goed uit Martijn!
Janivanda Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 Ik liep alweer een tijdje achter en zie net dat er Google Maps ondersteuning bij zit. Top! Top! Top! Super!
gpsgek Geplaatst 22 januari 2009 Auteur Geplaatst 22 januari 2009 (bewerkt) Ik heb me de afgelopen dagen enorm verbaasd over hoe dom ik 2 jaar geleden was... Enfin, er waren zoveel significante verbeteringen dat er wederom een nieuwe build beschikbaar is. Met name het tabje Projecties en lijnen is backstage enorm verbeterd. Alle "ruwe benaderingen" in deze tab van de voorgaande versie zijn vervangen door veel nauwkeurigere ellipsoïde gebaseerde algoritmes. Projecteren over een paar honderd kilometer is dus nu geen probleem meer... Download: http://www.gctool.net GCTool 1.6.1 (January 22, 2009) * Replaced spherical based CCP and PCC algorithm by accurate ellipsoid based algorithm * Replaced flat plane based LLC by accurate ellipsoid based algorithm * Improved internal tab structure * Improved internal waypoint structure * Added possibility to use coordinates at the southern and western hemisphere * Added ECEF grid * Added new icon * Sattelite view added in Google Maps * Shows estimate of current point's earth radius * Shows estimate of current point's acceleration of gravity 22 januari 2009 bewerkt door gpsgek
Team Grasspy Geplaatst 22 januari 2009 Geplaatst 22 januari 2009 Hallo IK heb hem ook pas gevonden. Heel makkelijk voor het berekenen van snijpunten. Bijv. van 2 cirkels. Was ik al een tijdje naar op zoek. Bedankt.
gpsgek Geplaatst 22 januari 2009 Auteur Geplaatst 22 januari 2009 Fijn om dat te horen.... Ik sta nog steeds open voor reacties en suggesties. Volgens mij zijn er nog veel meer mogelijkheden dan dat er nu in zitten...
Lubbie Geplaatst 22 januari 2009 Geplaatst 22 januari 2009 Hoi Martijn, klopt het dat de projectie van twee cirkels is komen te vervallen?
Buzzardseye Geplaatst 22 januari 2009 Geplaatst 22 januari 2009 Fijn om dat te horen.... Ik sta nog steeds open voor reacties en suggesties. Volgens mij zijn er nog veel meer mogelijkheden dan dat er nu in zitten... Ik zou het prettig vinden als je website ook in Nederlands te lezen is. Maar waarschijnlijk ben ik een kniesoor
Beukenootje Geplaatst 22 januari 2009 Geplaatst 22 januari 2009 Hoi Martijn, klopt het dat de projectie van twee cirkels is komen te vervallen? Het tabblad belooft het nog wel en rechtsonder is er een kwart van het formulier voor beschikbaar...
hakkie123 Geplaatst 22 januari 2009 Geplaatst 22 januari 2009 Martijn, Als ik het programma download kan ik het niet opstarten. Als ik GCTool aanklik wil hij weer gaan installeren. Bij set-up vraagt hij om de bestanden uit te pakken. Maar daarna kom ik nog steeds niet verder. Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
De Roode Loper Geplaatst 22 januari 2009 Geplaatst 22 januari 2009 Fijn om dat te horen.... Ik sta nog steeds open voor reacties en suggesties. Volgens mij zijn er nog veel meer mogelijkheden dan dat er nu in zitten... Ik zou het prettig vinden als je website ook in Nederlands te lezen is. Maar waarschijnlijk ben ik een kniesoor Dat kun je zelf instellen via bestand > opties.
smeule Geplaatst 22 januari 2009 Geplaatst 22 januari 2009 Fijn om dat te horen.... Ik sta nog steeds open voor reacties en suggesties. Volgens mij zijn er nog veel meer mogelijkheden dan dat er nu in zitten... Ik zou het prettig vinden als je website ook in Nederlands te lezen is. Maar waarschijnlijk ben ik een kniesoor Dat kun je zelf instellen via bestand > opties. Het gaat hier om de website en niet het programma zelf
Aanbevolen berichten