Spring naar bijdragen

"Maniakale" forum gebruiker; Wat is het?

BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Niet zoveel aantrekken van wat een ander zegt, ik wordt ook wel eens een ^&%$ genoemd, wil niet zeggen dat ik dat ook ben.

Team Dauwtrappers wordt zelfs nog weleens newbee genoemd, als je weet wie dat zijn, zijn dat toch bepaald geen newbees.

Aantal vondsten, aantal postjes, wat maakt het uit, als jij je ingeburgerd voelt in de gemeenschap, dan ben je geen newbee meer volgens mij.

Voel je je een newbee, dan ben je er vast 1. Er is geen grens, het heeft geen waarde. Ook mensen die al jaren cachen mogen in het draadje 'newbee vragen' posten volgens mij. En andersom newbees kunnen ook overal posten.

Het statusje wat je hier krijgt bij 50-100-1000, weet ik veel hoeveel berichten is voor de fun, betekent verder niks. Zo zijn er manikale gebruikers, die echt niet zitten te kwijlen achter de pc :rolleyes: , maar gewoon intussen veel gepost hebben.

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Dauwtrappers Het team dat alle Netherlands, Luxembourg and the Dutch Bases in Afghanistan caches ooit eens heeft gezien. En de teller staat nu op meer dan 7000. Echter zij zullen nooit als goud,zilver en brons loggen.

En dat nadat ze reeds voor dag en dauw uit de veren zijn, slechte cachers als ze zo weinig vinden. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent een forum-newby, dat heeft niks te maken met het aantal founds. Al heb je 25000 founds, je blijft een forum-newbie als je maar een paar keer gepost hebt.

Bij 50x posten ben je een Normale Gebruiker.

Nou, dat was precies het antwoord, dat we wilden horen.

Bedankt voor alle reacties :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Dauwtrappers wordt zelfs nog weleens newbee genoemd, als je weet wie dat zijn, zijn dat toch bepaald geen newbees.

Bestaat Team Dauwtrappers niet uit Kralenfee en Kruimeldief? En die zijn toch ook reviewers?

Dan kunnen zij makkelijk caches vinden. :thumbup::P

GeoTeeth :crybaby:

(Zo, weer een post ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...