De Wolvjes Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Als een redelijk tevreden Meridian gebruiker zou ik weleens willen weten of de nieuwe SirfIII chipset firmware V 2.90 voor de GPSMAP 60C(S)x serie een verbetering gebracht heeft? Mvg, De Wolvjes
LTeunis Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Als een redelijk tevreden Meridian gebruiker zou ik weleens willen weten of de nieuwe SirfIII chipset firmware V 2.90 voor de GPSMAP 60C(S)x serie een verbetering gebracht heeft? Mvg, De Wolvjes Een verbetering in wat? Ik heb deze firmware inderdaad in mijn 60CSx geladen en kan alleen maar constateren dat hij het nog steed heel erg goed doet. Wat de firmware zou moeten doen dat weet ik niet. Het enige wat ik merk is dat het ontvangst binnenshuis beter is geworden. Daar waar geen ontvangst was is nu wel ontvangst. Maar dat kan natuurlijk ook een toevalligheid zijn. Tot nu toe is het gewoon een heel erg fijn toestel qua ontvangst en snelheid voor een fix.
SN@G Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Ik kan het niet vertellen, want toen ik het apparaat kocht deed de medewerker van Notter er direkt de update overheen.
cachorganic Geplaatst 22 december 2006 Geplaatst 22 december 2006 Het enige wat ik ervaren heb is dat het zgn "tunnelprobleem" nu verholpen is met deze firmware upgrade. (De Csx herstelt zich snel na een tunnel)
Team Firefox Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 (bewerkt) Improved ephemeris collection under dynamics. Wat zou betekenen dat de GPS sneller een fix zou moeten hebben tijdens bewegen van de ontvanger (lopen, fietsen, autorijden), of zie ik dat verkeerd Remco? 23 december 2006 bewerkt door Team Firefox
SN@G Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 Improved ephemeris collection under dynamics. Wat zou betekenen dat de GPS sneller een fix zou moeten hebben tijdens bewegen van de ontvanger (lopen, fietsen, autorijden), of zie ik dat verkeerd Remco? De vertaling in babelfish is heel duidelijk daarover
Wilxlii Carrotte Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 Elke keer als ik dit draadje aanklik, gaat er een of ander rot muziekje spelen. Gebeurt dat alleen bij mij?
SN@G Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 Nee hoor, doet hij ook bij mij, volgens mij grapje van Hawkie
Team Firefox Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 Improved ephemeris collection under dynamics. Wat zou betekenen dat de GPS sneller een fix zou moeten hebben tijdens bewegen van de ontvanger (lopen, fietsen, autorijden), of zie ik dat verkeerd Remco? De vertaling in babelfish is heel duidelijk daarover Jazeker: Verbeterde ephemeris verzameling beneden dynamics Het is me opeens helemaal duidelijk! SN@G bedankt voor je waardevolle tip
Kruimeldief Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 Elke keer als ik dit draadje aanklik, gaat er een of ander rot muziekje spelen. Gebeurt dat alleen bij mij? Ik hoor niets. Alle versterkers op maximaal. Niets, helemaal niets
@rend Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 Ik heb mijn gehoorapparaat uitstaan . Maar ik hoor ook niets ook al staat hij aan.
geo_taz Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 (bewerkt) Elke keer als ik dit draadje aanklik, gaat er een of ander rot muziekje spelen. Gebeurt dat alleen bij mij? Bij mij ook. Komt volgens mij door die "Nazbaz" link in de post van Hawkeyes. 23 december 2006 bewerkt door geo_taz
deBruineBeren Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 Ooit zijn we wel eens op onze vingers getikt omdat het onder schrift groter werd dan de geschreven tekst. Maar goed voorbeeld doet goed volgen.
cachorganic Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 No sound wel sound en erg irritant ook
Aanbevolen berichten