Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als een redelijk tevreden Meridian gebruiker zou ik weleens willen weten of de nieuwe SirfIII chipset firmware V 2.90 voor de GPSMAP 60C(S)x serie een verbetering gebracht heeft?

Mvg,

De Wolvjes

Geplaatst
Als een redelijk tevreden Meridian gebruiker zou ik weleens willen weten of de nieuwe SirfIII chipset firmware V 2.90 voor de GPSMAP 60C(S)x serie een verbetering gebracht heeft?

Mvg,

De Wolvjes

Een verbetering in wat?

Ik heb deze firmware inderdaad in mijn 60CSx geladen en kan alleen maar constateren dat hij het nog steed heel erg goed doet. Wat de firmware zou moeten doen dat weet ik niet. Het enige wat ik merk is dat het ontvangst binnenshuis beter is geworden. Daar waar geen ontvangst was is nu wel ontvangst. Maar dat kan natuurlijk ook een toevalligheid zijn. Tot nu toe is het gewoon een heel erg fijn toestel qua ontvangst en snelheid voor een fix.

• 3 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)
Improved ephemeris collection under dynamics.

Wat zou betekenen dat de GPS sneller een fix zou moeten hebben tijdens bewegen van de ontvanger (lopen, fietsen, autorijden), of zie ik dat verkeerd Remco?

bewerkt door Team Firefox
Geplaatst

Wat zou betekenen dat de GPS sneller een fix zou moeten hebben tijdens bewegen van de ontvanger (lopen, fietsen, autorijden), of zie ik dat verkeerd Remco?

De vertaling in babelfish is heel duidelijk daarover :(:P

Geplaatst

De vertaling in babelfish is heel duidelijk daarover :P:)

Jazeker: Verbeterde ephemeris verzameling beneden dynamics :P

Het is me opeens helemaal duidelijk! SN@G bedankt voor je waardevolle tip :(

Geplaatst (bewerkt)
Elke keer als ik dit draadje aanklik, gaat er een of ander rot muziekje spelen. :(

Gebeurt dat alleen bij mij?

Bij mij ook. Komt volgens mij door die "Nazbaz" link in de post van Hawkeyes.

bewerkt door geo_taz
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...