Spring naar bijdragen

Forum "Algemene Vragen" verdwenen


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk is het nog niemand opgevallen (of wel) maar het forum "Algemene Vragen" is van het board verdwenen. Het is niet zo dat alleen de link verdwenen is maar gewoon het hele forum. Via mijn RSS-reader zijn de topics in dat forum namelijk ook niet meer bereikbaar.

Ik denk dat er weer werk aan de winkel is voor onze software deskundigen. En dat zal in dit geval waarschijnlijk alleen Hawkeyes zijn. Succes alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja dat klopt, heb het ook gezien en dat was net voor het eten om half 6 :beerchug::lol:

 

maar ook bij de index een leeg vak bij forum berichten, en wat me ook opviel is dat de stippen op "mijn cache-kaarten" bij niet gevonden er ook weer stippen bij gekomen zijn die eigelijk daar niet meer horen te staan.

 

weet niet of dit er verband mee heeft????????????????????????

 

 

 

gr.verrader

bewerkt door verrader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, een zucht van verlichting om te lezen dat de berichtregels op de homepage van geocaching.nl weggevallen zijn.

Ik had nl aan de instellingen van mijn pc zitten sleutelen en dacht daarom dat het aan mij lag dat ik die regels niet meer zag. :beerchug:

 

Maar hopen dat het snel weer opgelost is.

 

mvrgr,

 

de Tejoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk is het nog niemand opgevallen (of wel) maar het forum "Algemene Vragen" is van het board verdwenen. Het is niet zo dat alleen de link verdwenen is maar gewoon het hele forum. Via mijn RSS-reader zijn de topics in dat forum namelijk ook niet meer bereikbaar.

Ik denk dat er weer werk aan de winkel is voor onze software deskundigen. En dat zal in dit geval waarschijnlijk alleen Hawkeyes zijn. Succes alvast.

 

Tja al bijna 9 uur is dit zo.....

Misschien toch maar iemand van het team .nl uitleg geven.....

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Complexe trammelant die alleen hersteld kan worden als het forum "even" uit gaat. Zo ver ik begrepen heb zal Geoman de herstelprocedure uitvoeren als de combinatie "zijn vrije tijd" versus "gunstige tijd om het forum down te zetten" optimaal is.

 

Hoe staat het er nu mee?

Ik mis het forum Algemene Vragen wel een beetje... :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...