Ruud4d Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Waarschijnlijk is het nog niemand opgevallen (of wel) maar het forum "Algemene Vragen" is van het board verdwenen. Het is niet zo dat alleen de link verdwenen is maar gewoon het hele forum. Via mijn RSS-reader zijn de topics in dat forum namelijk ook niet meer bereikbaar. Ik denk dat er weer werk aan de winkel is voor onze software deskundigen. En dat zal in dit geval waarschijnlijk alleen Hawkeyes zijn. Succes alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verrader Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 (bewerkt) Ja dat klopt, heb het ook gezien en dat was net voor het eten om half 6 maar ook bij de index een leeg vak bij forum berichten, en wat me ook opviel is dat de stippen op "mijn cache-kaarten" bij niet gevonden er ook weer stippen bij gekomen zijn die eigelijk daar niet meer horen te staan. weet niet of dit er verband mee heeft???????????????????????? gr.verrader 3 december 2006 bewerkt door verrader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Pfff, een zucht van verlichting om te lezen dat de berichtregels op de homepage van geocaching.nl weggevallen zijn. Ik had nl aan de instellingen van mijn pc zitten sleutelen en dacht daarom dat het aan mij lag dat ik die regels niet meer zag. Maar hopen dat het snel weer opgelost is. mvrgr, de Tejoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Gelukkig doet het forum het weer........de halve ochtend en middag zonder gezeten . Wat me ook opvalt dat ik de tijd zelf moet veranderen in GMT tijdszone om op de nederlandse tijd uit te komen (eigenlijk GMT+1). Ach ja, zal wel weer bijtrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 3 december 2006 Auteur Share Geplaatst 3 december 2006 Hmm, zou Kruimel een beetje ruw aan het modereren zijn geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Waarschijnlijk is het nog niemand opgevallen (of wel) maar het forum "Algemene Vragen" is van het board verdwenen. Het is niet zo dat alleen de link verdwenen is maar gewoon het hele forum. Via mijn RSS-reader zijn de topics in dat forum namelijk ook niet meer bereikbaar.Ik denk dat er weer werk aan de winkel is voor onze software deskundigen. En dat zal in dit geval waarschijnlijk alleen Hawkeyes zijn. Succes alvast. Tja al bijna 9 uur is dit zo..... Misschien toch maar iemand van het team .nl uitleg geven..... Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 11 december 2006 Share Geplaatst 11 december 2006 Volgens mij is dit probleem teruggekomen. Ik zie in elk geval het Algemene Forum niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 11 december 2006 Share Geplaatst 11 december 2006 Volgens mij is dit probleem teruggekomen. Ik zie in elk geval het Algemene Forum niet meer. Volgens mij is het forum steeds verdwenen geweest. Maar dat komt wel weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 11 december 2006 Auteur Share Geplaatst 11 december 2006 Geoman heeft gezegd dat er aan gewerkt gaat worden. Maar dan wel pas na dinsdag, na de begrafenis van Coen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 24 december 2006 Share Geplaatst 24 december 2006 Al enige vordering hierin? Is het niet gewoon een kwestie van een "vinkje" aanzetten voor de optie "Toon Forum" ? Of is er meer aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 24 december 2006 Share Geplaatst 24 december 2006 Complexe trammelant die alleen hersteld kan worden als het forum "even" uit gaat. Zo ver ik begrepen heb zal Geoman de herstelprocedure uitvoeren als de combinatie "zijn vrije tijd" versus "gunstige tijd om het forum down te zetten" optimaal is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erben Geplaatst 7 april 2007 Share Geplaatst 7 april 2007 Complexe trammelant die alleen hersteld kan worden als het forum "even" uit gaat. Zo ver ik begrepen heb zal Geoman de herstelprocedure uitvoeren als de combinatie "zijn vrije tijd" versus "gunstige tijd om het forum down te zetten" optimaal is. Hoe staat het er nu mee? Ik mis het forum Algemene Vragen wel een beetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden