Spring naar bijdragen

Hmmm, 18000


gpsgek

Aanbevolen berichten

Tsja, het eerste logje dat ik bekeek was een cache die al een week op disabled stond vanwege permissie problemen, die die persoon gewoon logde omdat het zo lekker dichtbij was.

 

Linkje

 

Kijk... zo gaat dat wel hard ja. Dan is het best te doen met wat planning

 

Dat zijn inderdaad heel wat caches binnen een straal van 1 km, dat maakt het wel makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het gras bij de buren....................laat ze lekker cachen. Maar erg eentonig lijkt het me wel worden als je ALLEEN maar cacht (zei de verslaafde :no: ). Vandaag bijvoorbeeld heb ik de 1e wedstijd zwemmen van mijn jongste dochter mogen aanschouwen (16 minuten jonger dan de andere voor intimi). En ze werd al direct derde :lol1: . Kijk, daar kan geen cache of FTF tegenop :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders is hij inderdaad gek of op zijn minst zwaar verslaafd! :lol1:

 

groetjes Geovlinder

 

 

verslaafd is zacht uitgedrukt.....zwaar gestoord klopt mijns inziens beter :no:

 

300 in een jaar vind ik al veel haha.....

 

johanvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, het eerste logje dat ik bekeek was een cache die al een week op disabled stond vanwege permissie problemen, die die persoon gewoon logde omdat het zo lekker dichtbij was.Linkje

kijk... zo gaat dat wel hard ja. Dan is het best te doen met wat planning

Dit bewijst meteen dat (sommige delen van) de USA blijkbaar veel voller liggen met caches dan Nederland, zo lukt het natuurlijk wel om zulke bergen founds te halen. Maar of het ook leuk is?
Als je z'n eerste cache bekijkt en je zoek op dichtstbij zijnde caches, dan vind je in een straal van 10 km 13 pagina's van 20 caches.

Dat betekend zo ruw weg voor 314 km2 zo'n 260 caches, dat schiet wel lekker op!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat betekend zo ruw weg voor 314 km2 zo'n 260 caches, dat schiet wel lekker op!
Als je rond Delft of Eindhoven kijk zit je snel op het zelfde aantal.
Op geen stukken na!

Je hebt ea vast niet gekontroleerd of dat wel werkelijk het geval is.

Na 8 pagina's van 20, is dus 160 caches, zit je al op 10 km, in de omgeving van Delft, in de omgeving van Eindhoven liggen ze verder uit elkaar.

Daar komt bij dat die Amerikaanse caches in meerderheid traditionals zijn, terwijl die in omgeving Delft of Eindhoven voor een groot gedeelte multies zijn.

Zelfs in dat grote blauwe Duitse meer tussen Leer en Bremen liggen de caches aanmerkelijk verder uit elkaar.

Het gebied daar is erg landelijk, zodat daar de score per uur redelijk hoog kan zijn!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze presteren het om meerdere malen binnen 2 maanden 1000 caches te loggen.

Best mogelijk dat er in enkele regio'd onnnoemelijk veel caches dicht bij elkaar liggen, maar het kost me nogal wat moeite .

 

Ik heb gezien dat het team mogelijk uit minstens 4 personen bestaat. Zo te zien 2 stellen. Mij zou het niet verwonderen als ze los van elkaar op pad gaan, maar onder 1 naam loggen.

 

Geopatra.

 

 

Ik hoop dat ze er gelukkig mee zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gezien dat het team mogelijk uit minstens 4 personen bestaat. Zo te zien 2 stellen. Mij zou het niet verwonderen als ze los van elkaar op pad gaan, maar onder 1 naam loggen.

 

 

En dat doen ze dus....lees maar eens een aantal logjes van hun na.

Plus ze kunnen ook nog alle 4 afzonderlijk van elkaar op pad.....

 

 

Gr Twinlife

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...